[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 N-Agents RFTNS server

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents RFTNS server Empty
BerichtOnderwerp: N-Agents RFTNS server   N-Agents RFTNS server Clock-16x16zo 11 nov 2012, 17:21

Om op de server te kunnen moet je even lezen op : http://www.n-agents.net/t799-n-agents-mc-server

Het is de bedoeling dat je een nether star in bezit krijgt en hiervan een foto maakt als bewijs. Zorg dat op de foto duidelijk te zien is dat je het ei op deze server in bezit hebt. Denk hieraan chat teksten van spelers of op tab klikken voor andere online spelers Wink

De eerste die de bewijs foto post wint !
Je kunt hiermee de standaard prijzen winnen maar het punten aantal is altijd 10000.

Er zijn geen regels ! Behalve dan uiteraard dat hacks en mods verboden zijn !! Gebruik je hacks en/of mods krijg je een ban dus speel het netjes. Stelen, killen, slopen, irriteren en alles is gewoon toegestaan...

Veel succes voor iedereen die mee gaat doen Wink


PS: je mag samen spelen en eventueel teams vormen maar als je team besluit om je te bezeiken dan is dat uiteraard ook toegestaan Wink Bedenk je dus goed met alles wat je doet Razz Verder wil ik nog kwijt dat maar 1 iemand kan winnen !!! Men kan wel dealtjes sluiten over de gewonnen prijzen zoals de forum punten. Hierbij geld nog steeds: Word je bezeikt, jammer dan.


Laatst aangepast door DaBeav op di 20 nov 2012, 19:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents RFTNS server Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents RFTNS server   N-Agents RFTNS server Clock-16x16zo 18 nov 2012, 01:57

Server is nu net gestart ! Veel succes iedereen Wink

ps: het is een 1.4.5 server maar je kunt er in met 1.4.4 client !
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

N-Agents RFTNS server Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents RFTNS server   N-Agents RFTNS server Clock-16x16zo 18 nov 2012, 13:49

Oke ik ben begonnen met de run.
Zit al in hell, maar heb nog geen fort gevonden en heb nog maar weinig nuttige spullen.
Wel heb ik een bericht achter gelaten in de hell Twisted Evil

N-Agents RFTNS server 2622hxy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents RFTNS server Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents RFTNS server   N-Agents RFTNS server Clock-16x16zo 18 nov 2012, 23:55

Ìk heb het vermoeden dat ik dat plaatje vannacht nog ga vinden Razz Ben bijna klaar om het fort binnen te gaan !

Verder is het 1ste huisje al geplunderd XD Degene die geplunderd heeft zal dit wel posten heb ik zo'n vermoeden hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

N-Agents RFTNS server Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents RFTNS server   N-Agents RFTNS server Clock-16x16ma 19 nov 2012, 00:02

DaBeav schreef:
Degene die geplunderd heeft zal dit wel posten heb ik zo'n vermoeden hehe

HOE RAAD JE HET TOCH! Very Happy
Ik heb het team Gio en Jasper volledig leeggeroofd. nog bedankt Jasper dat je me de plek op een presenteerblaadje gaf XD
Verder heb ik netzo als beav een fort gevonden. Hij loopt alleen nog wat (veel!) voor :S

Heb ook nog mijn visitekaartje achter gelaten bij gio :troll:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents RFTNS server Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents RFTNS server   N-Agents RFTNS server Clock-16x16ma 19 nov 2012, 21:11

Ik en Rage zijn er al achter dat we niet in hetzelfde nether fort zitten (gelukkig XD)
Bij deze een foto waarop je ziet hoever ik ben Razz
N-Agents RFTNS server Qyd21e
1ste skull kreeg ik vannacht en de 2de een uurtje geleden ofzo maar aangezien er zo goed als geen wither skeletons meer spawnen en des te meer blazes en ghasts stop ik er nu eventjes mee Smile kijken of straks weer wat wither skeletons op me wachten Razz

word vervolgd Wink

ps: de wither is wel compleet, ook al zie je het niet. ofja op 1 skull na compleet uiteraard...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

N-Agents RFTNS server Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents RFTNS server   N-Agents RFTNS server Clock-16x16di 20 nov 2012, 16:05

HET WAS CLOSE MAAR WE HEBBEN EEN WINNAAAR!!!!
Beav zat wel te zweten, ik had 3 skull in 30 min. Maar hij had zijn armor goed.

Gefeliciteerd!! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents RFTNS server Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents RFTNS server   N-Agents RFTNS server Clock-16x16di 20 nov 2012, 16:08

ja man ! die raggert loot ff 3 skulls in 30 minuten en ik heb volgens mij 200 wither skeletons gekilled in een uurtje 4 a 5 totaal en had er pas 2. ik hoor de boem en zag rage al paar x dood gaan door Wither dus het was menens ! ik moest me om 16:00 klaar maken om weg te gaan maar ging nog eventjes door Razz hoppa ! ook ik kreeg de 3de skull XD snel uit de nether naar huis, rotzooi in me inventory weggooien, eten pakken, zwaardje enchanten en vechten ! binnen 20sec had ik hem omdat ik volledig armor had en gelukkig een goed zwaardje met de laatste enchant. wat ook hielp is de hele kleine ruimte XD

was wel een leuk skye gesprek met mij en rage hahaha EDIT: na deze post en alles kreeg rage nog een toetje maar dat post die later helaas :(

N-Agents RFTNS server 149wec

yeah !!! Dank u Rage Wink

Server word gesloten, metro word gestart totdat we weer een mc battle server starten Wink kan vanavond of morgen zijn maar het liefste de UNAS dus vraag anderen of ze mee willen doen Razz


Laatst aangepast door DaBeav op di 20 nov 2012, 16:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

N-Agents RFTNS server Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents RFTNS server   N-Agents RFTNS server Clock-16x16di 20 nov 2012, 16:21

Congratz Beav!! ookal heb ik geen flauw idee waar jullie over praten met al die gekke namen en shizzle XD

(ik snap dit spel nogsteeds maar voor 0.1%)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents RFTNS server Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents RFTNS server   N-Agents RFTNS server Clock-16x16di 20 nov 2012, 16:22

dank u vriend Wink

moet je het wat meer spelen en ook wat wiki's lezen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

N-Agents RFTNS server Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents RFTNS server   N-Agents RFTNS server Clock-16x16di 20 nov 2012, 16:30

WHAHAHAA!!!
beav you made my day XD

Is hij heel trots zijn spullen aan het showen via schermdelen.... valt hij in de lava! Laughing
Een GeWelDige faal beav! Good job

N-Agents RFTNS server Nb1wi
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

N-Agents RFTNS server Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents RFTNS server   N-Agents RFTNS server Clock-16x16di 20 nov 2012, 17:04

hahaha Losert! Je moet ook niet in lava zwemmen Beav, dat weet je toch wel! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

N-Agents RFTNS server Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents RFTNS server   N-Agents RFTNS server Clock-16x16di 20 nov 2012, 17:16

je had zeker je zwempak niet aan gedaan he Cx
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents RFTNS server Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents RFTNS server   N-Agents RFTNS server Clock-16x16di 20 nov 2012, 18:19

Hahaha gelukkig gebeurde dat toen ik al klaar was XD Anders was ik me nether star al meteen kwijt hahaha Plus al me andere spulletjes... wel funny eigenlijk. Ben er 30x ofzo overheen gelopen zonder dat er wat gebeurde en toen de spanning eraf was pleur ik er zo naast XD Owja met het bruggetje maken ging ik er ook naast maar geen spulletjes bij me lol. Volgende x neem ik me broekkie wel mee Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





N-Agents RFTNS server Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents RFTNS server   N-Agents RFTNS server Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
N-Agents RFTNS server
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» N-Agents UNAS server
» N-Agents The walls server
» N-Agents RFTDE server
» N-Agents Metro server
» N-Agents Bouw challenge server

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige pc games :: MC-
Ga naar: