[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !

Ga naar beneden 
+4
DaGoonch!!
Rage
~AnYo-0.0-Shika~*
DaBeav
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16do 06 dec 2012, 05:07

Graag wil ik nogmaals een WoT toernooi houden.
Inschrijven tot 1 Januari en daarna beginnen we. Sommigen weten het volgende al maar voor anderen leg ik het nogmaals uit.
We werken met een toernooi schema dat begint met een 1ste ronde. De winnaars gaan door en de verliezers krijgen een herkansing aan de verliezers kant. Verlies je een 2de x dan lig je uit het toernooi. Je hebt dus altijd een herkansing MAAR als je alles wint behalve de finale dan is het ook over en ben je 2de Wink Dat is de enigste uitzondering. Ik zal een screenshot van een schema in de een spoiler zetten onderaan deze post. Schema van bv 16 spelers. er kan met 4, 8, 16 of 32 spelers gespeeld worden maar ook bv met 12, 20 en 24 maar dan wijkt het schema een beetje af omdat deze bedoeld zijn voor e-darten maar het kan dus wel Wink

De wedstrijden hoeven niet direct achter mekaar gespeeld te worden. Er word geloot met de ingeschreven spelers en dan post ik de wedstrijden die gespeeld moeten worden en dan kunnen de spelers zelf afspreken wanneer de game gespeeld word. je hebt wel maximaal 1 week om de game te spelen anders zijn we gewoon te lang bezig ! het is dus handig als de spelers die niet vaak op het forum verschijnen mij op skype toevoegen of in de skype NA groep deelnemen. dat maakt het afspreken een stuk makkelijker Smile nog beter is om iedereen actief te krijgen op het forum en in het wot afspreek topic ( http://www.n-agents.net/t672-wot-afspreek-topic ) of via pb af te spreken. de skype adressen en andere contact info van iedereen vind je in http://www.n-agents.net/t176-alle-social-media-contact-info-van-de-leden

Regels:
1 vs 1 met maximaal een level V tank. premium tanks en arty's mogen gewoon meedoen.
best of 3 ! Dus je zult 2x moeten winnen om te winnen en bij gelijkspel word er gewoon doorgespeeld totdat iemand 2x gewonnen heeft.
map wat gespeeld word is dit toernooi: siegfriedlinie - confrontatie en de speler die als 1ste genoemd word (zeg maar de thuis spelende speler) maakt de trainigskamer aan.
en op tijd je game spelen ! dat was het...

Alle WoT spelers krijgen een berichtje via de WoT site dat ze dit topic eens moeten bekijken. Dit doe ik zodat we hopelijk meer inschrijvingen krijgen en om de WoT spelers ook op dit forum te krijgen Wink

Ik hoop dat we minimaal 8 spelers zich inschrijven maar nog liever 12 of 16 !!!

De prijzen wat je kunt winnen zijn verdubbeld Wink http://www.n-agents.net/t824-kerst-en-jubileum-battle-prijzen-topic

Spoiler:

deelnemers:
Andrea
DaBeav
DaGoonch!!
GaZz
Rage
Realmkiller
Roytje
Snooyer


Laatst aangepast door DaBeav op wo 26 dec 2012, 23:35; in totaal 15 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16do 06 dec 2012, 11:07

Ik doe mee !!!
(Ik ga verliezen)
Woot!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16do 06 dec 2012, 15:12

je staat genoteerd in de 1ste post...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16do 06 dec 2012, 16:16

Ach, waarom ook niet.
Knal mijn arty maar weer af! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16do 06 dec 2012, 16:19

misschien wel, misschien niet. je staat iig genoteerd XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16do 06 dec 2012, 17:42

ALS ANDREA MEEDOET DAN DOE IK OOK MEE! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16do 06 dec 2012, 18:02

staat genoteerd Wink nog 4 en we hebben er minimaal 8 en dan hopen dat we er weer 4 bij krijgen maar eerst eens die 8 halen !
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16do 06 dec 2012, 21:47

ik doe meeee, hopelijk faal ik dit keer niet zo hard XD
Gelukkig heb ik nu me kv1 gehehehehe! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16do 06 dec 2012, 22:30

DaBeav schreef:
je staat genoteerd Wink

We verlengen de inschrijving tot 1 Januari Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
Roytje
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Roytje


Aanmelddatum : 01-06-11
Berichten : 62

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16do 06 dec 2012, 22:41

ik doe mee Very Happy
Alleen ff weer wat tier 5 halen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16do 06 dec 2012, 22:45

je staat genoteerd en zal wel lukken met die tier V's Razz

met nog 2 spelers hebben we al een leuke battle maar nog interessanter word het als we er meer krijgen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
GaZz
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 03-09-12
Berichten : 37

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16do 20 dec 2012, 17:45

Nouw 1 speler heb er je er bij ! count me in Very Happy en tier V is een toffe tier :p
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16do 20 dec 2012, 18:56

je staat genoteerd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
GaZz
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 03-09-12
Berichten : 37

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16do 20 dec 2012, 21:09

Trouwens is de tank t-50-2 allowed? als tier V?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16do 20 dec 2012, 21:52

DaBeav schreef:
1 vs 1 met maximaal een level V tank. premium tanks en arty's mogen gewoon meedoen.

Alle tanks van level I, II, III, IV & V mogen mee doen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
snooyer
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-08-12
Berichten : 56

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16wo 26 dec 2012, 23:15

ik zal meedoen
langzaam de draad weer eens oppakken met wot Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16wo 26 dec 2012, 23:37

je staat genoteerd Wink

Veel zal er denk ik niet bijkomen maar kan wel uiteraard !

1 Januari starten we
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16di 01 jan 2013, 14:16

De loting is achter de rug en dit zijn de 1ste wedstrijden :

DaBeav - Rage
Andrea - Roytje
Realmkiller - Snooyer
DaGoonch!! - GaZz

Probeer zo snel mogelijk jullie wedstrijd te spelen ! (behalve Roy want die is nog op vakantie, deze game zo snel mogelijk spelen als Roy terug is)

Nogmaals de regels:
1 vs 1 met maximaal een level V tank. premium tanks en arty's mogen gewoon meedoen.
best of 3 ! Dus je zult 2x moeten winnen om te winnen en bij gelijkspel word er gewoon doorgespeeld totdat iemand 2x gewonnen heeft.
map wat gespeeld word is dit toernooi: siegfriedlinie - confrontatie en de speler die als 1ste genoemd word (zeg maar de thuis spelende speler) maakt de trainigskamer aan.
en op tijd je game spelen ! (maximaal 1 week)
dat was het...


Ik zal zo nu en dan een screenshot posten met het verloop van de battle Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16di 01 jan 2013, 14:36

Is Roytje dan wel binnen een week terug?
Aangezien ik als eerste tegen hem op mag nemen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16di 01 jan 2013, 14:43

roy zou de 6de terug zijn maar hij heeft vrijstelling om eventueel iets later te starten door zijn jetlag Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16di 01 jan 2013, 14:45

Aah Okee dank je wel Smile
Ik laat en wel kiezen wanneer die wil (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16di 01 jan 2013, 14:58

ik heb de eerste battle tegen snooyer gewonnen met 2-0 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16di 01 jan 2013, 15:09

netjes... volgende wedstrijden zal ik posten zodra deze bekend zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16wo 02 jan 2013, 00:29

Ik heb verloren van Rage met 1-2 Very Happy Nu wachten op de volgende uitslagen
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16wo 02 jan 2013, 00:32

Whoop whoop! De winnaar van de vorige competitie uitgeschakeld!!
Wees maar bang voor me mensen! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we ! Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» WoT clan battle toernooi
» GE Battle - 5 Januari 20:00
» MKW Battle - 6 Januari 20:00
» Smash Brothers toernooi in Nederland
» WoT 2v2 battle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Battles en shizzle-
Ga naar: