[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT mods

Ga naar beneden 
+3
DaGoonch!!
DaBeav
BornToD1e
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 08:06

is da diene zelfde mod dat ik heb of niet ???
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 11:14

ja dat is de mod met de blauwe balk. ik had een oude versie van die mod en die had die balk niet, terwijl die balk tog echt best handig is Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 11:33

ah ok maar ik vind dat echt ambetant maar kga het gewoon zo laten en trouwens als je nog een goeie mod weet kun je me het altijd vertellen he
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 11:44

hmmm.. mss ben je geïnteresseerd in een garage mod?
ik had een vocaloid garage in mn 1e post maar ik heb nu deze.
de tijden veranderen (middag - avond) ,de wolken bewegen,in de avond gaan er kampvuren aan en de tankschaduwen bewegen erop mee. het is een erg mooie mod
natuurlijk zijn er duizenden andere garage mods dus als je deze niet leuk vind kan ik andere dingen opzoeken. Smile (woestijn,bos, noem maar op)

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 14:23

ok hoe noemd dienen mod kben wel geintreseerd en weet je ook hoe je skins moet instaleren

alvast bedankt
EDIT: en trouwens jij bent nu coporal silver en ik private first classe bronze maar hoe ga je een level omhoog (door beichten te sturen of zo)

let op dubbelposts! er moet minimaal 24 uur tussen 2 posts van jezelf zitten; bewerk desnoods je post met de 'edit' knop!
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 14:24

en trouwens jij bent nu coporal silver en ik private first classe bronze maar hoe ga je een level omhoog (door beichten te sturen of zo)
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 14:53

sorry voor het late bericht, ik deed nog lang over het schrijven en de foto's uploaden Laughing

ja dat gaat aan de hand van het aantal berichten (punten krijg je ook via berichten maar ik snap zelf ook niet wat je daarmee kan)

de winter garage mod kan je hier downloaden: http://www.mediafire.com/?u2nzqc1wadryo7f het is een pakketje met een bos en woestijn mod maar als je wil kan je dat negeren. het is weer gewoon knip en plak werk, je moet winter hangar openen - standard openen - res_mods en die map kopieren en plakken in je world of tanks data.
de addons kan je er daarna bij doen (ERNA!)

skins zijn wel wat lastiger om te installeren.
ga naar world of tanks > res > packages
daar zie je mappen genaamd vehicles_(landnaam)
WoT mods - Pagina 3 Bnhmful

als je bijvoorbeeld een duitse Maus wil skinnen doe je het volgende:
open vehicles_german met winrar
ga naar vehicles > german
WoT mods - Pagina 3 Dp5wsfkvd

en noteer de naam van de map met de Maus skin
G42_Maus

ga naar res_mods > 0.8.4 (waar al je mods staan) en MAAK ZELF de volgende mappen aan (in elkaar)
vehicles > german > G42_Maus
het moet er zo uitzien (dit is mijn eigen map dus ik heb veel meer skins maar dat kan je negeren)

WoT mods - Pagina 3 Mbqtyou

in de map G42_Maus stop je de skinmod

WoT mods - Pagina 3 Cb6da56dc48a4688a57ba01

let bij elke foto op de balk bovenaan (computer > data > etc. etc.)
jij moet ongeveer hetzelfde krijgen vanaf World of Tanks want dan heb je alle mappen goed in elkaar gestopt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 15:24

ok bedankt het is gelukt met de skins maar sommige tanks kun je de skins niet veranderen want ze staan er niet bij maar bedankt voor te helpen je bent me eewig dankbaar Very Happy Very Happy Very Happy :troll:
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 17:07

elke tank in het spel kan een skin. die mappen uit res zijn die officiele skins, het spel kan niet draaien zonder die mappen daarom moet je ze er ook nooit uithalen. het is gewoon een kwestie van goed zoeken Smile

ik neem aan dat je bedoelt dat jij MIJ eeuwig dankbaar bent? Ole
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 17:39

ja dat bedoelde ik Toppie , maar hoe moe je dat dan doen om elke tank een skin te geven ik heb gekeken tussen world of tanks / res mods /vechicles/en dan heb je russian ,.../en dan zie je sommige tanks maar niet allemaal Help

alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 17:39

haha ik denk ook dattie dat bedoelt ja ghehe Razz Razz Razz Razz

ik heb ook een vraag, mischien dat je het weer?
ik heb vandaag geprobeerd metal gear sixth sense with sound geprobeerd te laten draaien op wot.
maar kan het zijn dat een mod niet geupdate is? zodat hij niet draait op bijv 0.8.4 zoals nu?

kortom, een mod gemaakt tijdens 0.8.1 kan niet gebruikt worden in een 0.8.4?
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 18:08

@arno sommige namen zijn idd lastig te vinden maar ze staan er wel, ook kunnen ze hele vage namen hebben geef me maar een naam die je niet kan vinden en ik zoek hem wel op Smile

@dagoonch ligteraan, sommige kunnen zelfs als ze nog van 0.7.4 zijn. de meeste oude mods kunnen in nieuwere mappen als het niet kan is dat best bijzonder. sterker nog bij mij werkten sommige mods spontaan toen de versie van 0.8.3 naar 0.8.4 ging.

kan je me de download link geven van je mod? want als het met sound is moet je ook bezig gaan met de audio map.
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 18:43

van world of tanks euh... su-85b , wespe , covenanter en nog andere maar die heb k niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 18:47

ow dat het met de sound niet goed zat dat zou het geweest kunnen zijn ja.

hier is de link Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 18:53

ik ben momenteel ff bezig met een screenrecorder zodat ik dit soort stuff makkelijker kan uitleggen. Very Happy

ik ben heel ff aan het uitzoeken hoe een youtube account enzo werkt en dan zal ik de installatie filmen. :ole:
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 19:17

oke bedankt om me te gaan helpen Good job
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 19:25

@arno ik had mijn vorige bericht eigenlijk tegen dagoonch maar als jij een tanknaam geeft die je niet kan vinden dan wil ik het ook voor jou doen Smile

@DaGoonch!! ik heb een video met uitleg weten te maken Very Happy het is mn 1e video en ik heb geen 6th sense dus ik kon niet kijken of alles klopte, maar ik hoop dat het enigszins helpt Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 20:03

eey thanks man!! waardeer het dat je zoveel moeite doet Very Happy i really do!

ik ga het morgen OF maandag proberen en dan laat ik het je weten Smile

alvast bedankt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 20:07

geen probleem man Very Happy ik vind het leuk om mn clan te helpen op een manier die alleen ik kan :ole:

ik hoop dat het goed gaat Wink suc6 ermee
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 20:28

ik vind de su-85b niet ,de wespe,de covenanter en nog een heel andere tanks maar die heb ik dan wel nie , maar ik vind wel skins van die ik niet op mijn lijst heb bij res mods kan je me aub helpen Help

alvast bedankt nice
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 20:31

sure geef me ff een kwartier - halfuur om mn net mn potje af te maken en een filmpje te uploaden Smile

edit: here ya go mate!

Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 21:28

kan je aub de naam van het filmpje geven ik kan het niet zien in full scherm
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 21:36

er is een watch on youtube knop Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 21:53

heel erg bedankt voor het filmpke maar het staat er niet bij die tanks ik zal gwn via res de map van die tanks te kopieren en over te zetten naar res mods en zoverder maar heel erg bedankt voor het filmpke Good job Good job Good job
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16za 30 maa 2013, 21:59

het MOET erin staan het kan echt niet anders.. en wat bedoel je met kopieren via res maps naar res mods? ik neem aan dat je die mappen wel zocht in res?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT mods - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 3 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT mods
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» World of tanks
» mods voor wot

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: