[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT mods

Ga naar beneden 
+3
DaGoonch!!
DaBeav
BornToD1e
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16za 30 maa 2013, 22:04

gratis tip: bij zo'n "probleem" als dit kan scherm delen met skype een goede optie zijn Wink vraag via pb skype info (als deze niet in http://www.n-agents.net/t176-alle-social-media-contact-info-van-de-leden staat) en start een call en deel je scherm Wink

verder wil ik nog melden dat ik de crosshair gedownd heb uit dit topic. weet even niet precies welke maar het was wel die wat ik zocht XD dank u Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16za 30 maa 2013, 22:11

oja skype dat bestond ooknog... ik zit ook in het NA_NL groepsgesprek maar het is altijd aan de gang als ik er niet ben Razz

dat was wss j1mb0's crosshair Smile ik ben blij dat ik ermee heb kunnen helpen Wink voelt altijd goed dat je je clan ergens mee kan helpen Very Happy

beav ben je btw nog geinteresseerd in een beta code voor World of Warplanes? ik ben al een halfjaar een beta tester en ik kreeg een paar maand geleden 2 invite codes Ole
(normaal duurt het heel lang voordat je die beta inmag)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16za 30 maa 2013, 22:42

WoWP is hier offtopic Wink check - http://www.n-agents.net/t762-wowp-world-of-warplanes ! post daar maar of iemand interesse heeft in die beta codes Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16zo 31 maa 2013, 11:45

arnogamer schreef:
dus ik heb bij res en dan naar pakages en dan naar russchische tanks en dan heb ik da toegevoegd aan archive dan heb ik da bestand russian pkg of zo kheb daar dubbelklik op gedaan en dan was hij het ook aan het uitpakken of zoiets en dan heb ik weer gekeken naar res en er stond vechicles en dan kost je kiezen russian,german,britich,china en nog andere ik klikte op russian en ik zag niet al de tank en ik vond da heel raar moest je me kunnen helpen

alvast bedankt

arnogamer schreef:
tis gelukt vraag me nie hoe maar tis gelukt bij sommige vin ik ze niet bv: su-58b vin ik ni maar wel su-85

Niet dubbelposten! Gebruik de edit knop de volgende x Wink

Lees: http://www.n-agents.net/t5-de-forum-regels-belangrijk
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16ma 01 apr 2013, 10:15

Borntodie? Op het laatst in je filmpje.. daar kopieeer je die res_mods map uit de sixth sense map, MAAR je plakt hem nergens in in de worldoftanks map?!! Moet ik die complete res_mods map uit de sixth sense map nog uitpakken? Of kan ik hem zo als vol bestand in de res_mods map van worldoftanks plakken?

Hoop dat je et snapt wantik snap het zelf nauwlijks nog haha

Greetzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16ma 01 apr 2013, 12:09

hmm ik denk dat ik weet wat je bedoelt XD je kan gewoon de volle map in WoT plakken Smile (ik dacht dat ik het in het filmnpje duidelijk had gemaakt dat ik het zelf niet ging plakken omdat het niks zou uitmaken)
als je nog andere mods hebt zou ik wel even een back-up maken als ik jou was, want op deze manier kan de nieuwe mod een andere verwijderen..


Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16ma 01 apr 2013, 13:12

Ik snap Smile dn gaak ik vanmiddag weer ff kijke!! Tnx!!
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16ma 01 apr 2013, 14:22

als het strx nog niet werkt dan doen we wel teamviewer Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16ma 01 apr 2013, 17:33

in mijn world of tanks map staat al een res_mods map, nu word er natuurlijk gevraagd of ik me bestaande bestand wil overschrijven (wat ik uiteraard niet doe) maar ik zou ook de res_mods map uit sixth sense een andere benaming kunnen geven maar ik denk niet dat dat de bedoeling is!?
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16ma 01 apr 2013, 19:03

nee dat is niet echt de bedoeling Razz
dat overschrijven kan gewoon. beide res_mods mappen fuseren dan met elkaar als het goed is. als hij zegt dat er 2 bestanden met de zelfde naam zijn moet je tog wel ff kijken wat dat is (als je geen mods hebt dan zal hij dat sws niet zeggen)

zorg gewoon dat je een back-up maakt van je originele res_mods en audio map Smile
trouwens, als de mod nog steeds niet werkt dan moet je de audio map ook in res_mods doen. (de originele audio + mod audio map maar verwijder de audio map niet uit res)

volgens mij geef ik hier ook een best ingewikkelde uitleg XD als je wil kan je thomasvampire toevoegen op skype en dan gaan we wel teamviewen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16ma 01 apr 2013, 21:35

Ik probeer het morgn. Als het dn nog niet lukt dan spreken we een x af op skype maatje Smile


I let you know!!
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16vr 05 apr 2013, 19:56

hallo allemaal weten jullie soms een mod waarin je in arty mode direct kunt schieten zodat je niet moet wachten tegen dat je cirkel waarmee je richt eerst weer moet klein worden

alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16vr 05 apr 2013, 20:21

je kunt altijd meteen schieten zonder te wachten totdat je aim het beste is Wink je schot zal dan wel maar 2% van al je schoten op doel zijn Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16vr 05 apr 2013, 20:30

nee zo'n mod bestaat niet want dat is echt cheaten. elke tank heeft zijn eigen richtings tijd, arty heeft de langste richtingstijd maar elke andere tank heeft dit ook.
als je naar je tank's gun specs kijkt zie je dat ook staan. it's all part of the game Smile
WoT mods - Pagina 4 E18e1f58d06f4fc5b19dded
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16vr 05 apr 2013, 21:27

ah oke bedankt maar cheaten zou ik niet graag doen maar ik wou het gewoon maar vragen (ge weet nooit he) Alright
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16vr 05 apr 2013, 21:37

ach als jij wil cheaten dan hou ik je opzich ook niet tegen Razz ik kan alleen niet verzekeren dat wargaming je je gang laat gaan...

dit soort dingen zijn sowieso niet te bewerken met je eigen bestanden. dat gaat via de server zegmaar Smile (weet zelf ook niet hoe ik dit moet uitleggen)
anders zou je even makkelijk kunnen zorgen dat je shells 10.000 damage doen XD

wat je wel kan veranderen om je echt een groot voordeel te geven (en wat wargaming nogsteeds goed vind) zijn mods om struiken en bomen weg te halen, of dingen zoals weak-spots skins (zie 1e page ergens half-onderaan)
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16za 06 apr 2013, 17:04

ah oke maar weakspots heb ik maar voor struiken en bomen moet ik echt niet hebben ik vind dat tof met die bomen maar bedankt om het te zeggen Alright
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16za 06 apr 2013, 17:48

klopt ik wil die bomen en struiken ook niet kwijt, zonde van het spel Razz
ik kwam er gewoon een keer langs Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16za 06 apr 2013, 17:50

Ik heb die mod ooit eens geprobeerd en ik vond het maar niks. je ziet dan ook niet meer goed of je in een bosje staat of niet XD leuk om anderen te zien maar als je zelf in het open veld staat is dat best nadelig !
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16za 06 apr 2013, 18:35

das ook 1 van de redenen waarom ik het niet hoefde Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16do 11 apr 2013, 20:16

als je de 2de jubileum garage met alleen maar nederlandse vlaggen en veel oranje slingers en dergelijke moet je dit downloaden: http://199.91.154.132/vkr66jjbnp6g/l58khulnma82cfk/Dutch+garage.rar

Just a simple modefication that replaces all flags with the NL flag and makes most shiny colored stuff Orange.

Install it by exctracting the RAR in your 8.4 mod folder.

met dank aan Roedie !!
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16vr 12 apr 2013, 00:10

ik wist niet dat iemand dat echt gemaakt had Razz
naja over een week ofzo is het tog weer voorbij en kan ik weer terug naar mn oude garage Smile
mijn garage muziek verdween met de nieuwe update dus dat vond ik niet echt geweldig..

Edit: Ik ben van plan om te leren hoe ik ZELF WoT tank skins kan maken! Very Happy ik had ff gekeken en volgens mij kan het gewoon met adobe photoshop Smile
als iemand weet wat het beste photoshop programma is dan zou ik daar graag tips over hebben Smile ik ben van plan om het gewoon te downloaden dus er is niet echt een budget Wink

Edit (alweer): ik heb ff kort met Adobe Photoshop CS6 geprobeert mijn m41 te skinnen, en dat lukte! Very Happy ik snap nog niks van photoshop dus moet nog flink oefenen maar ik heb al iets kunnen doen en dat is al een grote stap vooruit Smile

Spoiler:

Edit (jaja alweer): ik begin iets beter te worden en heb nu dit kunnen maken! Smile het rechter plaatje bestaat uit 2 onderdelen die ik op eigengevoel zo moest neerzetten dat het later aan elkaar zou gaan. dat is niet 100% perfect gegaan maar dit is het beste wat ik ervan kon maken... Wink (het moest een paar pixels omlaag, die spleet hoort zo omdat het verschillende platen zijn)
Source: google images en het logo van de site. Smile
http://media.animevice.com/uploads/1/13790/364197-61767_1920x1080_barret_cut.jpg
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16za 20 apr 2013, 18:49

vraagje, kan iemand een garage maken ? ik zou het liefste gewoon de standaard garage willen hebben met het NA logo als een soort van graffitie op de muur XD
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16za 20 apr 2013, 19:51

ik kan het proberen... maar ik heb nog nooit geprobeerd een garage te maken :/
het zal niet moeilijk zijn als ik dat net als met skins kan photoshoppen maar ik weet uit ervaring dat garage's uit heel veel soorten bestanden bestaan XD

een gewone garage kan ik sws mee helpen Smile
maar ik zal er wel even naar kijken ik update het hier wel of ik het kan of niet.

mijn garage is de kerstmis garage zonder de lichtjes en vuurwerk.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
magic_nl
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 25-03-13
Berichten : 11

WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16wo 24 apr 2013, 20:51

WoT mods - Pagina 4 Shot036c

zo de 8.5 klopt ook weer helemaal Ole
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT mods - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 4 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT mods
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» World of tanks
» mods voor wot

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: