[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 NANL Planetside 2 outfit

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

NANL Planetside 2 outfit Empty
BerichtOnderwerp: NANL Planetside 2 outfit   NANL Planetside 2 outfit Clock-16x16zo 17 maa 2013, 00:21

De NA heeft een outfit binnen Planetside 2

Het NA Planetside 2 outfit met de stats is te vinden op de volgende link: (volgt later nog, ze werken eraan lol)

Om meer leden te krijgen kan iedereen de volgende tekst zo af en toe in de algemene chat gooien:
Citaat :
Zoek je een leuke Nederlandse multi gaming clan ? Zoek niet verder en join ons op www.n-agents.net
Dit kan als /yell of /say maar ook in de leader, squad of platoon chat Wink

Er zijn verschillende rangen te vergeven binnen het outfit zoals Recruiter, Officer en Private. Elk nieuw lid komt binnen als Recruit. Deze zal ik allemaal promoten naar Private en degene die de NA graag wilt helpen met leden ronselen kan de rang Recruiter krijgen! Vraag dit bij mij aan en laat zien dat je de NA idd wilt helpen met groeien. De Officer rang is voor de personen die graag een squad leiden, mee helpen met ronselen en de Recruiters aan het werk houden.

Ik heb een tijd terug een post gemaakt op de Planetside 2 EU forums. Deze post dient steeds binnen een maand ge-bumped te worden, anders word die gesloten door de Moderators. Ik wil dus iedereen vragen om zo nu en dan een kijkje te nemen en te "bumpen" door een leuk berichtje te posten. Alleen het woord bump, een smylie of een enkel woord word niet gewaardeerd door ons en de Moderators zullen je hier ook op aanspreken op de Planetside 2 forums hierover. De link naar de post is http://en.planetside2.eu/forum/outfit-recruitment-f3129/nanl-miller-tr-nederlandse-clan-t532726.html

gr Beav
Terug naar boven Ga naar beneden
primebosteels
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 02-05-14
Berichten : 8

NANL Planetside 2 outfit Empty
BerichtOnderwerp: Re: NANL Planetside 2 outfit   NANL Planetside 2 outfit Clock-16x16vr 02 mei 2014, 16:18

Zou ik kunnen joinen? me skype is roy.bosteels
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

NANL Planetside 2 outfit Empty
BerichtOnderwerp: Re: NANL Planetside 2 outfit   NANL Planetside 2 outfit Clock-16x16vr 02 mei 2014, 17:11

zeker. ik zal je ook in ce skype groep gooien Wink

post wel nog even je ingame naam en dan zal ik of realmkiller je inviten en promoten zodat je mag inviten op planetside 2 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
primebosteels
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 02-05-14
Berichten : 8

NANL Planetside 2 outfit Empty
BerichtOnderwerp: Re: NANL Planetside 2 outfit   NANL Planetside 2 outfit Clock-16x16vr 02 mei 2014, 18:53

oke sgoed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





NANL Planetside 2 outfit Empty
BerichtOnderwerp: Re: NANL Planetside 2 outfit   NANL Planetside 2 outfit Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
NANL Planetside 2 outfit
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Planetside 2
» PlanetSide 2 Banned
» NANL tiers X
» NANL chat mod
» NA faction NANL

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige pc games :: P2-
Ga naar: