[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 P2 Nabesprekingen

Ga naar beneden 
+4
~AnYo-0.0-Shika~*
DaBeav
ajoin007
Rage
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16di 21 jan 2014, 02:01

Na het WoT'en nog even met Beav planetside gedaan. Was niet echt veel actie ofso, paar bases overgenomen en weer wat xp en certs verdient Smile

Binnenkort maar eens kijken voor welke class ik ga Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16di 21 jan 2014, 19:27

ik zie dat je bent geabonneerd op dit topic XD

als je nu eens met al die Nederlands sprekende mensen terug komt naar ons? ik heb wel een mooie rang voor je klaar liggen op Planetside2 Razz ook de nederlands sprekende wot spelers zijn welkom bij ons!

het is btw niet toegestaan om reclame te maken voor andere clans dus ik heb je post verwijderd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16wo 22 jan 2014, 15:20

Oeps,
effen uit den bocht gegaan  Sad .
Die gasten meekrijgen naar N-agents lijkt mij een onmogelijke taak. De meeste hebben BR tss 90 en 100.
Ik zelf heb ondertussen redelijk wat Euro's gespendeerd aan mijn karakter. Jullie staan wel nog steeds in mijn friendslist.
Stuur een invite als je online bent. Dan vervoeg ik wel jullie rangen. Maar dienen skype gebruik ik echt niet. Ben een teamspeak lover.  Very Happy 
Al doet het er niet toe. Veel praten doe ik toch niet en er is nog altijd de interne PS2 voice platoonchat.

Take Care, Have Some Fun And See You Soon
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16wo 22 jan 2014, 16:12

Wij spelen ook TR op Miller dus met de characters gebeurd niks Razz
Zelf heb ik me friendlist opgeschoond laatst zonder na te denken... Ik zal je wel weer toevoegen later. Heb momenteel beetje game troubles en ben in gesprek met de support van Planetside 2. Ik speel dus weer even iets minder.

Sja wij zijn echte skypers XD Wij vinden TS niet echt geweldig...

En dan vervoeg ik wel jullie rangen ? Die snap ik niet echt.

GR Beav
Terug naar boven Ga naar beneden
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16wo 22 jan 2014, 16:44

Rangen vervoegen, komt uit mijn militair verleden.  Sniper 

Is misschien een Vlaams gebruik om te zeggen dat verschillende eenheden zich samenbundelen en samen gaan werken onder één bepaalde leiding om zo een doel te bereiken/bezetten/bevrijden/verdrijven. Zoals in PS2 ook verschillende clans gaan samenwerken,
kan ik jullie tijdelijk versterken zonder mijn outfit te verlaten.
 proost 

GR Gisburn
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16wo 22 jan 2014, 18:49

we kunnen altijd wel met een squad van ons een platoon van jullie joinen ! doen we wel eens Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16do 23 jan 2014, 02:08

Net met Rinus een mooie actie gehad XD
We waren eerst op Indar aan het vechten, maar daar liepen we ongeveer tegen een muur van death op Razz
Dus we gingen verplaatsen, naar stukken waar het een stuk rustiger was.
Op Esamir waren niet veel mensen online, dus we hebben daar in alle rust een paar basissen gepakt.
Even later bij een bio lab kregen we weerstand. Toen we echter de SCU uitgeschakeld hadden (met behulp van een claymore toen we bijden in de scu ruimte doodwaren XD),
hebben wij met z'n tweeën de base gepakt!
Daarna nog een paar en toen vonden we het tijd om af te sluiten.

Was een leuke actie Rinus, moeten we vaker doen! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16do 23 jan 2014, 13:18

Dat noemen we Ghost-capping.
Vindt ik iets minder intersant,
Doe zoals DaBeav voorsteld, join een platoon die bv een Bio aan het verdedigen is.
Ga dan als MAX of engineer of medic. dat zijn pas punten.Hamer
Gisteren zo een basis 45min stand gehouden = 28000 punten met 42 kills en 12 keer gesneuveld.
gebruik enkel max met full armor en als je wat certs over hebt of wat geld spendeert koop de mercy3 voor de MaxAls je op Wall of death stuit, ga dan als sniper met RAM50 met scoop x8. verwijder je van de groep, plaats je 2 claymores op een hoek van 45° achter je en scoren maar. de ééne headshot na de andere. Sniper
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16do 23 jan 2014, 14:03

Rage schreef:
Net met Rinus een mooie actie gehad XD
We waren eerst op Indar aan het vechten, maar daar liepen we ongeveer tegen een muur van death op Razz
Dus we gingen verplaatsen, naar stukken waar het een stuk rustiger was.
Op Esamir waren niet veel mensen online, dus we hebben daar in alle rust een paar basissen gepakt.
Even later bij een bio lab kregen we weerstand. Toen we echter de SCU uitgeschakeld hadden (met behulp van een claymore toen we bijden in de scu ruimte doodwaren XD),
hebben wij met z'n tweeën de base gepakt!
Daarna nog een paar en toen vonden we het tijd om af te sluiten.

Was een leuke actie Rinus, moeten we vaker doen! Wink

Dat was zeker een mooie actie! Die gasten hadden we mooi tuk Smile

Gisburn schreef:
Dat noemen we Ghost-capping.
Vindt ik iets minder intersant,
Doe zoals DaBeav voorsteld, join een platoon die bv een Bio aan het verdedigen is.
Ga dan als MAX of engineer of medic. dat zijn pas punten.Hamer
Gisteren zo een basis 45min stand gehouden = 28000 punten met 42 kills en 12 keer gesneuveld.
gebruik enkel max met full armor en als je wat certs over hebt of wat geld spendeert koop de mercy3 voor de MaxAls je op Wall of death stuit, ga dan als sniper met RAM50 met scoop x8. verwijder je van de groep, plaats je 2 claymores op een hoek van 45° achter je en scoren maar. de ééne headshot na de andere. Sniper

Dit hebben we ook gedaan, maar we verloren uiteindelijk de base en toen zijn we wat anders gaan doen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16do 23 jan 2014, 14:05

Zeg gisburn, alles leuk en aardig maar wees aub niet zo betweterig. En zeker niet de les over de infiltrator!  Evil or Very Mad 

Ik heb al tijden de bolt action sniper RAM.50M met de standaard -, de 8x - en zelfs de 12x scope.
De eerste claymore heb ik al, alleen nog niet genoeg certs voor de tweede. Het is naast de medic, mijn main class.

Verder wil ik kwijt dat we de avond begonnen in een platoon dat aan het aanvallen/verdedigen was. Maar na een tijdje werden we overspoeld met enemy tanks en infantry. Er vallen dan zeker punten te pakken als medic, maar een hele avond reviven/healen is ook niet alles.
Dus op dat moment hebben rinus en ik (in overleg) er voor gekozen om eerst een ander platoon te joinen, echter waren er niet erg veel online/zichtbaar via het menu (ten minste waar we niet echt interesse in hadden). Dus om toch nog iets te doen, zonder veel te sterven, zijn we alleen verder gegaan en hebben zitten "Ghost-cappen".

"Ghost-cappen" is iets wat we niet vaak doen, maar de manier waarop we het dit keer hebben aangepakt was wel interessant, leuk en een keer iets anders en daarom voor herhaling vatbaar.

Ook wil ik nog zeggen dat de Max een class is waarin ik nog niet veel heb geïnvesteerd. Daar gaan naar mijn mening nu nog te veel certs in zitten totdat het echt wat waard wordt.
De andere classes hebben nu voorrang en de max komt later.

Zo dit moest ik even kwijt. Ik weet dat ik dit als een advies kan opvatten, maar wees de volgende keer niet zo "betweterig". Dan hoef ik dit soort reacties ook niet te typen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16do 23 jan 2014, 17:40

Sorry Rage, was niet te bedoeling.  Alright 

Ik laat mij soms wat meeslepen.  Ole 

Misschien tot vanavond?
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16ma 10 feb 2014, 22:24

Net ff met Beav Planetside 2 gespeeld. Ging best aardig. Nieuw wapen gekocht voor me Heavy Assault: T32 Bull en ik moet zeggen, bevalt me prima! Avond afgesloten met een positief KD en dat is natuurlijk altijd nice in PS2 Razz
Het zou natuurlijk nog nicer zijn om met een volle squad van NA members te spelen ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
P2 Nabesprekingen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen
» WoT nabesprekingen
» Nabesprekingen van Conduit 2
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van Minecraft

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige pc games :: P2-
Ga naar: