[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT - Kilometer Battle #1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT - Kilometer Battle #1 Empty
BerichtOnderwerp: WoT - Kilometer Battle #1   WoT - Kilometer Battle #1 Clock-16x16do 09 mei 2013, 19:48

Dames en Heren,

Ik heb in overleg met DaBeav & Realmkiller een WoT afstand Battle georganiseerd.
De regels zijn als volgt:

1: Alle tiers mogen meedoen, en welke tank dan ook, TD, LT, HT, MT en zelfs arty's mogen dus mee doen!
2: Het is NIET verplicht om vijandelijke voertuigen te vernietigen, het is WEL verplicht MINIMAAL 3 vijandelijke voertuigen te scouten, dit omdat het anders te makkelijk word om ergens in een afgelegen hoekie rondjes te gaan rijden.
3: De moeilijkheidsgraad van de game, met bijvoorbeeld alleen maar hoge tiers zal geen invloed hebben op je eindscore.
4: Ook een gekillde enemy zal geen invloed op de score hebben, het gaat tenslotte om de gereden afstand.
5: Je MOET overleven!!

6: We hebben als bewijs een screenshot nodig van je gevechtsdetails, hierin staat je aantal gescoute vijanden en je afgelegde afstand en of je het overleefd hebt of niet. Post dit screenshot dus in dit topic!

7: voor de bekende onder ons, het systeem word hetzelfde als de qwop battle gehouden. dat wil zeggen: de begin afstand is 1km en degene die die afstand verbeterd komt op nummer 1 te staan, de battle zal 4 weken duren dus zorg dat je voor de slotdatum de beste score hebt en je wint!!

Deze battle start op Donderdag 9 mei om 20:00 uur en eindigt op Zondag 9 Juni 20:00 uur!

Veel succes allemaal en moge de beste winnen!!

PS: we hopen dat iedereen zo eerlijk mogelijk is met screens insturen Wink

  • bij deze nog een info screenshot.

WoT - Kilometer Battle #1 Olkrd
Groen: hier zien we het aantal vijanden die je ontdekt hebt. Hier moet dus minimaal 3 staan!
Geel: hier zien we je afgelegde afstand. Hier moeten dus meer kilometers staan als degene die op het moment van posten de meeste kilometers heeft!
Rood: hier zien we of je het overleefd hebt of niet. Hier moet dus GEEN tijd staan!


PS2: vergeet niet de screens in een spoiler te plaatsen zodat het overzichtelijker blijft, en om te voorkomen dat de pagina's in no time vol zijn.

EDIT by Beav: ik of Realmkiller zullen het screenshot van de koploper in deze post plaatsen Wink

De koploper: DaBeav
WoT - Kilometer Battle #1 2rppa29


Laatst aangepast door DaGoonch!! op do 09 mei 2013, 20:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT - Kilometer Battle #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - Kilometer Battle #1   WoT - Kilometer Battle #1 Clock-16x16do 09 mei 2013, 20:42

Een leuk idee Bami! Kijken of we meer battles kunnen bedenken met z'n allen.

Succes allemaal!

Ik of Realmkiller zullen het screenshot van de koploper in de 1ste post bijhouden! Dit heb ik ook als edit in de 1ste post onderaan geplaatst Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT - Kilometer Battle #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - Kilometer Battle #1   WoT - Kilometer Battle #1 Clock-16x16vr 10 mei 2013, 20:48

zal ik dan de 1ste zijn die een screen post Razz ben ik tenminste eventjes de nummer 1 XD

WoT - Kilometer Battle #1 1621ndc

heb ik nog lang moeten wachten omdat ik anders zou dubbelposten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT - Kilometer Battle #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - Kilometer Battle #1   WoT - Kilometer Battle #1 Clock-16x16zo 12 mei 2013, 12:54

Dan ga ik er maar gelijk overheen om koploper te worden XD

Spoiler:


ow en kheb nu net de T-54 marszeltjuh XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT - Kilometer Battle #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - Kilometer Battle #1   WoT - Kilometer Battle #1 Clock-16x16zo 12 mei 2013, 16:59

das behoorlijk wat Bami XD Ik ga me best doen !

in 1ste post geplaatst Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT - Kilometer Battle #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - Kilometer Battle #1   WoT - Kilometer Battle #1 Clock-16x16zo 12 mei 2013, 17:37

ja zekah!! potje duurde ook bijna 8 minuten!! en heb 7 minuten daarvan ong 60km/h gereden!! good luck all Smile
Dan hebben jullie een beetje een richtlijn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT - Kilometer Battle #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - Kilometer Battle #1   WoT - Kilometer Battle #1 Clock-16x16zo 12 mei 2013, 22:39

we got a new leader!

Heerlijk liggen rijden met me 59-16 en ik dacht dat we verloren waren (2 vs 5 of 6) maar door mijn scout kunsten toch nog gewonnen en eindelijk wacht officier binnen gesleept Razz ik vond het zodanig goed/leuk dat ik deze game sowieso ga filmen Wink

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT - Kilometer Battle #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - Kilometer Battle #1   WoT - Kilometer Battle #1 Clock-16x16wo 29 mei 2013, 19:16

ik was er zelf heilig van overtuigd dat ik er minimaal 3 a 4 gescout had.. het tegendeel bleek waar te zijn!

(ik krijg mijn foto niet geupload..)

maar ik had dus net iets meer als 10km en 0 gescout! jammmah!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT - Kilometer Battle #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - Kilometer Battle #1   WoT - Kilometer Battle #1 Clock-16x16ma 10 jun 2013, 20:11

Gefeliciteerd Beav. ik heb het de laatste dag niet eens meer geprobeerd je te verbeteren XD het lukte me maar niet en was dus daarom veels te frustrerend xP

Je prijs die je gewonnen hebt is, Battle gewonnen. Winnaar + 1 en 10.000 punten!

Dit topic zal door een van de mods gesloten worden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT - Kilometer Battle #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - Kilometer Battle #1   WoT - Kilometer Battle #1 Clock-16x16ma 10 jun 2013, 20:32

yay XD ik was al bang dat iemand op deze laatste dag nog ff snel een screenshotje zou posten Razz

ik of rinus handelen dit later af Wink nu met de officiele wot clan wars bezig Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT - Kilometer Battle #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - Kilometer Battle #1   WoT - Kilometer Battle #1 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT - Kilometer Battle #1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» WoT - kilometer Battle #2
» GE battle
» WoT battle ranglijst
» WoT Battle
» WoT 2v2 battle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Battles en shizzle-
Ga naar: