[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!

Ga naar beneden 
+5
Realmkiller
dromer
Dazhbog
Nikufesin
DaBeav
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16do 23 mei 2013, 00:34

er komt een clan wars event en ik zou hier wel eens aan mee willen doen met de NA! hoe het allemaal precies in z'n werk gaat weet ik niet maar ik wil wel proberen te "landen" op de global map xDer kan vanalles gewonnen worden ;)medals, een speciale tier X tank en goud voor de clan.

ik zal de berichten van de wot site in een spoiler zetten. ik plaats alle berichten over dit onderwerp in deze post zodat alles snel doorgelezen kan worden. ik zal de links naar de wot site als 1ste in elke spoiler plaatsen voor de mensen die loiever op de wot site lezen.
1 - Clan Wars Campaign - Announcement:

2 - New Clan Wars Campaign – First Stage Revealed:

Ik hoop dat we steeds genoeg mensen online hebben als er gevochten moet worden !!


Laatst aangepast door DaBeav op ma 01 jul 2013, 15:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikufesin
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-04-13
Berichten : 12

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16do 23 mei 2013, 13:05

Goed idee, lijkt me vet!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16do 23 mei 2013, 14:50

mij ook maar hoe meer ik lees overal hoe ingewikkelder het lijkt pfff

dit zouden btw de beste tanks zijn voor tier I t/m VI:

1: T1 (attacker), LTractor (sniper support)
2: Cruiser Mk. III (sniper support), BT-2 / Pz II (attacker)
3: Pz1c (attacker), Pz38(t) (sniper support), AMX 38 (defender - anti pz1c), SU-26 (arty)
4: M5A1 Stuart (multi-purpose), SU-26 / Grille (arty)
5: Chaffee / T-50-2 (multi-purpose), Hummel (arty)
6: KV-1s (multi-purpose), Chaffe / T-50-2 (scouts, flankers), S-51 / GW Panther (arty)

ook is het zo dat als je tank kapot geschoten word dat je een bepaalde tijd die tank niet kan / mag gebruiken Wink

ik heb ook gelezen dat je op de 1ste dag al op de map moet staan! op de 2de dag kun je al niet meer "landen"...

ik ben benieuwd...

edit: een Q en A sessie (oorspronkelijk gepost op het noord amerikaanse wot forum)
Spoiler:

de M60 is dus te winnen tijdens de 1ste fase... in de latere fases zullen wel de volgende tanks gewonnen kunnen worden:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikufesin
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-04-13
Berichten : 12

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16vr 24 mei 2013, 18:41

Pfoe, het is inderdaad wel veel nu ik het First Stage verhaal nog eens lees.
Je hebt het vast al bekeken, maar ik post de link toch even voor leden om enigszins een beeld te kunnen vormen::
http://wiki.worldoftanks.com/Clan_Wars

Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16vr 24 mei 2013, 18:43

Dat zou wel heel leuk en spannend zijn om daar aan mee te doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
dromer
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 05-05-13
Berichten : 6

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16zo 26 mei 2013, 19:32

in t1/4 heb ik de volgende tanks :

spotters
t2 light tank
t-15

antitank
valentine
somau Sau-40

en 1 heavy
B1
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16zo 26 mei 2013, 21:23

Dit ziet er inderdaad zeer ingewikkeld uit. Ben je al wat wijzer hoe het allemaal in zijn werk gaat Beav?

Ik zal ook even mijn tanks benoemen uit de favorieten:

1: Geen, maar kan zo gekocht/gepimpt worden.
2: Geen
3: Pz1c (attacker), SU-26 (arty)
4: M5A1 Stuart (multi-purpose), SU-26 (arty)
5: Geen
6: KV-1s (multi-purpose)

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16zo 26 mei 2013, 22:45

nee nog niks wijzer maar ben er ook niet meer echt achteraan gegaan... waarschijnlijk gewoon de 9de op hoop van zegen ergens proberen te landen en hopen dat er genoeg mensen van ons online zijn Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dromer
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 05-05-13
Berichten : 6

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16ma 27 mei 2013, 12:52

zie net dat t5 ook mee mag, dan heb ik nog een hummel en t-50-2 in aanbieding
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16wo 29 mei 2013, 02:42

misschien is het handig als iedereen zo nu en dan hierover praat in de wot clan chat! velen hebben zich namelijk nog niet geregistreerd op dit forum en zijn dus waarschijnlijk niet op de hoogte van deze campaign Wink hiermee kunnen we anderen misschien wel motiveren voor registratie en zorgen dat we genoeg mensen hebben op 9 juni
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16wo 29 mei 2013, 16:00

1: T1 kan ik meteen kopen en upgraden.
2: geen maar kan het kopen Smile
3: Pz1c (attacker heb ik Smile
5: StugIII, KV-1, churchill I een pz38nA en een M41
6: VK 30.01 P (moet nog uitgebouwd worden)

ik doe sws mee!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16wo 29 mei 2013, 19:20

DaBeav schreef:


dit zouden btw de beste tanks zijn voor tier I t/m VI:

1: T1 (attacker), LTractor (sniper support)
2: Cruiser Mk. III (sniper support), BT-2 / Pz II (attacker)
3: Pz1c (attacker), Pz38(t) (sniper support), AMX 38 (defender - anti pz1c), SU-26 (arty)
4: M5A1 Stuart (multi-purpose), SU-26 / Grille (arty)
5: Chaffee / T-50-2 (multi-purpose), Hummel (arty)
6: KV-1s (multi-purpose), Chaffe / T-50-2 (scouts, flankers), S-51 / GW Panther (arty)


1: is maar lvl I, alles is mogelijk Wink
2: lvl II... zie 1 XD
3: Pz1c (attacker), SU-26 (arty)
4: SU-26 / Grille (arty)
5: Hummel (arty)
6: niets van jou lijstje wel heb ik de SU-14 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16ma 10 jun 2013, 16:32

Vanavond om half 9 is de clan war!!! Ik heb een landing gepland op Nederland! De map zal redshire zijn (dat stond tenminste bij Nederland). Iedereen zal en moet tier I rijden. Vanaf kwart over 8 zal de optie Special battle actief zijn. Tot nu hadden 5 clans zich aangemeld op Nederland dus denk aan meer dan 1 game om daadwerkelijk op Nederland / Global map te komen.

Zelf ben ik waarschijnlijk niet aanwezig helaas omdat ik bij me oma in het ziekenhuis op bezoek ga. En aangezien Realmkiller vandaag ook niet online zal zijn kan ik wel een tijdelijke field commander of deputy gebruiken voor als het nodig is. Meld je aan via pb!

PS: server = EU2
EDIT: er kunnen 32 clans proberen te landen en als er meer dan 32 clan proberen te landen word er random geloot wie aan het toernooitje mag deelnemen Wink
EDIT 2: ik zie dat landjes die rond Nederland liggen meer goud opleveren en sommigen tot nu toe minder clans hebben die erop willen landen. Ik kan op 3 landen proberen te landen maar alle toernooitjes beginnen om half 9 dus dat heeft niet echt zin of we moeten al met 30/45 mensen online zijn... ik ben over een uurtje weg dus als zich iemand voor die tijd even meld voor commander te spelen vanavond dan kan ik nog het een en ander uitleggen Wink me skype is dabeav1979
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16ma 10 jun 2013, 16:59

Ik doe mee maar welke tier 1 is het beste om te nemen? is de TI cunningham goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16ma 10 jun 2013, 17:13

T1 en de Ltractor zouden de betere zijn. in dit topic staat een lijstje met per tier de betere tanks Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16ma 10 jun 2013, 19:03

oja ik was vergeten dat die lijst erwas... btw beav ik heb een dringende vraag. er zijn bij clanwars superveel landen die 0 applicaties hebben. als wij daar aanvallen krijgen we dan dat land niet automatisch?? ik kan dat namelijk niet zo 1,2,3 vinden :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Loef78
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 05-06-13
Berichten : 4

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16ma 10 jun 2013, 19:47

ik wil we meedoen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16ma 10 jun 2013, 20:38

er kunnen 15 mensen meedoen! dus kom gewoon online en dan zien we hoeveel we er hebben Wink

door de loting zijn we al 1 ronde door XD volgende game os om 21:30 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16di 11 jun 2013, 14:30

we kunnen nog een keer een poging wagen als we willen... of 2 of 3 pogingen XD

11th of June. Tier II limit
12-13th of June. Tier III limit
14-15th of June. Tier IV limit
16-17th of June. Tier V limit
18-19th of June. Tier VI limit.

wel alleen als er genoeg mensen mee doen! gisteren was kut met 7 vs 14...
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16di 11 jun 2013, 15:28

die tier V en VI lijken me wel interessant met me kv-1 en kv1s!! De andere data gaat lastig voor me worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16di 11 jun 2013, 16:39

He, ik baal hiervan, ik zit deze hele week, tot en met zondag in de nachtdienst.
Had erg graag meegedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16wo 12 jun 2013, 10:25

Ik doe mee Smile ik heb
T3: Pz 1c
T4: Pz 38nA
T5: StugIII en Kv-1
T6: vk 30.01 ph (niet uitgebouwd) en churchill VII (ook niet uitgebouwd)

het liefst doe ik tier 5 battle Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
renevanh
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 17-04-13
Berichten : 4

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16wo 12 jun 2013, 14:01

Doe graag mee met Tier 3 en Tier 4 battles... Tier 5/6 kan ik helaas niet :(((

Moeten we wel een plekje 'claimen', beter doen en een no-show dan niet doen en 15 man die graag willen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
dromer
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 05-05-13
Berichten : 6

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16wo 12 jun 2013, 20:39

gaan we nog wat proberen op hogere tiers?
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16do 13 jun 2013, 07:38

@dromer als we een keer winnen wel ja XD maar dat gaat nogal lastig als er maar 7 mensen komen opdagen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!   WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!! Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT clan wars campaign !!! Belangrijk !!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Battle regels ! - Belangrijk !!
» Belangrijk! Naam is niet veranderbaar!
» Metro server + Prank war regels ! Belangrijk !
» Clan War Tactics
» WoT clan rangen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Battles en shizzle-
Ga naar: