[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT [NA_NL] ranking - Opzet voor Rinus

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT [NA_NL] ranking - Opzet voor Rinus Empty
BerichtOnderwerp: WoT [NA_NL] ranking - Opzet voor Rinus   WoT [NA_NL] ranking - Opzet voor Rinus Clock-16x16vr 24 jan 2014, 01:12


  • de 1ste 5 die aanmelden worden op global rating OF aanmeld datum OF kills OF hoelang NA lid OF in volgorde van aanmelden op de ranking geplaatst
  • nieuwe spelers sluiten onderaan aan.
  • je kunt alleen de persoon die 1 plek boven je staat uitdagen.
  • uitdagen kan alleen op de 1ste van de maand! uitdagen MOET in dit topic gebeuren!
  • je kunt niet weigeren! als je niet kunt battlen zak je een plek en moet je de ander weer uitdagen om je plek terug te verdienen.
  • men heeft tot de laatste dag van de maand om de battle te spelen! gebeurd dit niet verlies je automatisch en zak je 1 plek.
  • zodra iemand de ander uitgedaagd heeft zijn ze beiden geblokkeerd totdat de game gespeeld is of tot de laatste dag van de maand. wees er dus op tijd bij Wink
  • tier X max! voor de leukigheid kan men dezelfde tiers pakken maar dit is geen must ! alle tanks zijn toegestaan.
  • wil je niet meer mee doen? meld dit en iedereen schuift een plek omhoog.
  • ben je het beu om als nr1 maar steeds op uitdagingen te wachten? laat je onderaan zetten en werk je weer omhoog Razz
  • degene wat uitdaagt mag de map bepalen!
  • er word altijd een best of 3 gespeeld!


tot nu toe is dit het geloof ik... ik weet dat we eerst 2 weken hadden afgesproken maar volgens mij is een maand net iets beter. meer tijd voor de spelers en minder werk voor ons. het staat in willekeurige volgorde dus wel een beetje een logische volgorde maken in de uiteindelijke post.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT [NA_NL] ranking - Opzet voor Rinus Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT [NA_NL] ranking - Opzet voor Rinus   WoT [NA_NL] ranking - Opzet voor Rinus Clock-16x16zo 26 jan 2014, 15:21

Volgens mij staat alles er nu wel in.

GR of hoelang men lid is moet alleen nog wel bepaald worden. Ik vond deze 2 opties de beste keuzes
Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT [NA_NL] ranking - Opzet voor Rinus
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» tips 4 ranking
» NA faction NANL
» NANL tiers X
» NANL chat mod
» NANL server - EnhancedSpawners plugin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Battles en shizzle-
Ga naar: