[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ArcheAge

Ga naar beneden 
AuteurBericht
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

ArcheAge Empty
BerichtOnderwerp: ArcheAge   ArcheAge Clock-16x16ma 02 jun 2014, 14:26

Dit wordt het begin van weer een flinke Gio MMO review

deze game is nu in Alpha dus ik kan er nog weinig over zeggen en ik heb hem net pas gekocht maar hou het in de gaten.

ArcheAge is een Sandbox MMO, dat wil zeggen je kan doen wat je wilt. Of het nou zeilen met je maten, farmen, dungeoning,crafting,exploring etc.

Character customization
Dit is super uitgebreid. Het is gewoon niet mogelijk om 2 dezelfde uitziende characters tegen te komen. je hebt veel verschillende haarstijlen. super veel manieren om je gezicht aan te passen, en tatoages en scars etc. kan je op een plek naar keuze aanbrengen, maar dat zijn dan geen preset plekken. Nee ECHT OVERAL waar je wilt.

wat deze game vooral uniek maakt is het Live Currency systeem. Laten we als voorbeeld brood nemen als product.
je bent low level beginner en je hebt flink wat brood gebakken je verkoopt dit op de trading post. de prijs veranderd dan m.b.t vraag en aanbod. Ook moet je voor trading ook echt spullen leveren. Omdat Fast travell niet mogelijk is tijdens "trading" zal je in de game vaak players met backpacks over de wegen zien lopen of met schepen aan verschillende eilanden leveren. Zo moet je dus ook gaan oppassen voor piraterij van andere gamers. wat ik eerlijk gezegt super gaaf vindt.

maar ook het maken van de schip hebben ze realistisch aan gepakt.
als jij met je guild vrienden een schip wil maken moet je zelf de materialen voor een haven naar de desbetreffende plek brengen, daarna de benodigde spullen voor het schip zoals hout maar ook bv. blauwdrukken. en daarna zal je het schip ook echt moeten bouwen. dus geen menu's en 3x klikken klaar.

wat ik ook wel gaaf vindt is het class systeem van archeage. je hebt 10 soort van professions die je kan combineren.
-battlerage (powerfull blows,mainly damage)
-sorcery (spreekt voor zich)
-archery (")
-vitalism (de healing skills)
-occultism (death magic)
-shadowplay (thief achtig)
-defense (spreekt weer voor zich)
-auramancy (zelf ook nog niet helemaal achter)
-witchcraft (mind magic)
-songcraft (buffs doormiddel van instrumenten)

je kan op elk ogenblik wisselen tussen deze skillsets, en je raakt je vordering in 1 ook niet kwijt. Zo kun je als je wilt een een mage met boog maken of iets dergelijks. wat ook een gaaf pluspunt is: er zijn geen armor of weapon restricties. je zou dus bijv een heavy weapon en armor mage kunnen zijn. zo kun je de gameplay dus precies veranderen naar iets wat jij leuk vindt om te spelen.

Bij vrijwel alle MMORPG's staat combat op de eerste plek. dit is bij archeage ook niet zo. Omdat trade zo belangrijk is in de game heb je ook veel activiteiten naast battle en oorlog. zoals farmen traden craften zeilen exploren etc. zo wordt de game ook niet snel saai. ben je even klaar met alle dungeons en of quests dan ga je gewoon een andere activiteit doen die ArcheAge je biedt


ik ga deze week even flink verder spelen en zal zo nu en dan mijn stream aan hebben staan, voor de rest zal ik al mijn bevindingen bij deze post bijvoegen Wink

ik hou jullie op de hoogte.



nog een kleine review

ohja de prijs (vrij belangrijk natuurlijk)
archeage komt als het goed is 2014 uit (dat zal dus wss eind dit jaar worden) en zal F2P worden met betaalmogelijkheden in game.
Archeage is echter voor 40€ te koop om early alpha en beta access te krijgen

er is een manier om nu al te spelen zonder te kopen tough.
in rusland is nu de open beta (koreaanse game ....communisme als eerst?) je kan hier de game client downloaden en een acc maken. daarna instaleer je een english patch en proxyfier zodat de server denkt dat je in MOTHER RUSSIA bent.
kost wat moeite en je hebt flink snel int nodig
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ArcheAge
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: PC/MAC-
Ga naar: