[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mabinogi Fantasy life

Ga naar beneden 
AuteurBericht
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Mabinogi Fantasy life Empty
BerichtOnderwerp: Mabinogi Fantasy life   Mabinogi Fantasy life Clock-16x16do 07 aug 2014, 12:07

Mabinogi Fantasy life 2nir21l

Voordat ik begin aan mijn revieuw voor deze game wil ik alvast een aantal dingen zeggen

Als je een persoon bent die grafics over gameplay zet vraag ik je om te vertrekken.
als je het concentratie niveau van een aardappel hebt vraag ik je om te vertrekken.
als je een "big spender" bent vertrek maar.
als je een persoon bent die feitelijk alleen "dress-up" speelt vertrek maar.
Deze game is dan niet voor jou!

ik ga proberen zoveel mogelijk van deze game te "coveren" al is dit vrijwel onmogelijk.

om te beginnen zal ik eerst de slechte dingen van de game behandelen ... hebben we dat ook weer gehad.

1. Deze game laggt.....
Als europeaan heb je er vaak niet zoveel last van omdat de servers in 'merica liggen, en dus de drukke uren voor ons in de nacht bevinden moet je het wel in je hoofd houden. dit wekt veel irritatie op en als je iemand bent die snel gefrustreerd word is deze game niet voor jou.

2. er is totaal geen costomersupport...
de game draait op t moment op maar 1 GM, ondanks dat deze man zijn werk perfect uitvoerd en wat events op gang breng moet je er niet van uit gaan dat hij een god is. Je gaat niet vaak hulp krijgen van een GM (in de 2 jaar dat ik speel nog nooit nodig gehad though)

3. de game is helemaal costum build
dus geen kant en klare unreal engine of wat dan ook, one of a kind. Deze engine is opgebouwd uit het niets. Ik vind het al een prestatie dat deze game al 12 jaar meegaat. Dit betekent wel dat elke keer als er een grote patch uitkomt is de game uiterst buggy, en er zijn dus ook vaak "emergency maintenances". dit is normaal dus sta er ook niet van te kijken als je game een aantal keer crashed na een grote updat

je zou feitelijk kunnen zeggen dat mabinogi een schip is met zoveel oplapwerk dat het originele schip niet of nauwelijks meer te zien is



Als je nog steeds aan het lezen bent wil ik je feliciteren, je bent geïntreseerd in de game, aan ieder die is afgevallen....good riddance to bad garbage.

anyway nu dus de GOEDE PUNTEN WOOT!

1. Deze game is ANDERS
Gooi alles wat je weet van mmo's over boord. deze game is echt one of a kind. je zult hier en daar wel wat gelijkenissen naar en van andere games aantreffen maar dit zijn er enkelen. Als er een game bestaat die exact of bijna t zelfde is als Mabi vertel t me alsjeblieft en ik zal eeuwig van je houden.

Mabinogi Fantasy life Mab

2.Deze game heeft jaren vol met Content
de game zelf is wat langzaam. je kan jaren spelen en nog steeds nieuwe dingen om te doen. ga niet rushen om in de "end-game" fase te komen. Je mist veel te veel. Dat kun je vergelijken met ijs weg gooien om daarna je schaal schoon te gaan likken. Niet doen dus

3. De costumization is HUGE!
van je looks naar je skills, je zal nooit iemand tegen komen die er 't zelfde uitziet als jijzelf. je kan je wapens, kleren, haar etc. kleuren geven. er bestaat geen class systeem alleen skills die je kunt combineren. bijv een fighter(hand to hand combat) met een mage of archer of wat dan ook.Je kan zelfs een hobo-bard worden als je wilt.

Mabinogi Fantasy life Slide_5

4 Uniek level systeem.
bij deze game hangt niks van je level af. ze hebben een rebirth systeem ingevoerd waardoor je weer vanaf level 1 kan beginnen. hier kom ik zo op terug
elke keer als je level up gaat krijg je skillpoints die je kunt investeren in je skills zoals combat mastery, cooking, cookingmastery, magic, music knowledge etc
deze skills upgraden zorgt ervoor dat:
                1. je skill wordt sterker, kortere castingtime, meer damage etc.
                2. maar ook dat je stats zoals strengt, luck, dexterity, etc. toenemen
en hier komt rebirth bij kijken. als jij rebirth naar level 1 blijven de stats die je kreeg van je skills onveranderd
je wordt dus nauwelijks zwakker maar levelt zo wel sneller. zo krijg je dus total-levels van over de 1000

5. De community is super.
deze game moedigt de communicatie tussen spelers aan, daarom raad ik ook aan om zo snel mogelijk je aan te sluiten bij een guild. In veel mmo's wilt de rest van de spelers niks van je hebben als beginneling, maar omdat deze game zo ongelooflijk groot is in content is iedereen hier een beginner in verschillende dingen. iedereen is aardig tegen elkaar en sta niet vreemd te kijken als een groep van 6 man je ineens joint voor een dungeon omdat je t gewoon vroeg.
meer volgt...............................
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mabinogi Fantasy life
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: PC/MAC-
Ga naar: