[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Stronghold team NANL - Medium klasse

Ga naar beneden 
+24
willenhalt123
EdGrr
nicotop
Daveklo
IronEagle1987
estd1862
zeewoldenoob
Rooster1306
pietermans2511
Spartiaan
Rage
TheHiddenBro
Hesperian
z7th
Dazhbog
Realmkiller
DaGoonch!!
Poskarov
chromehound25
PDx
Pagasus45
Dutchguy
cplpatrick
DaBeav
28 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16wo 10 dec 2014, 13:29

Het was een tier X td... maar ook met me tier VI scout was je arty meteen dood. En bij een level zoals himmelsdorf hebben we nog minder aan een arty en dan missen we meteen 1 tank. In een open map maak je misschien een killetje maar een game kun je er niet echt mee winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16za 13 dec 2014, 09:57

kv85 nieuwe skills,wapenbroeders 100%
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16ma 15 dec 2014, 07:40

3x perm. Camo op mijn churchill geplaatst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16ma 15 dec 2014, 18:33

ik ben er vanavond niet bij mannen, sorry voor de late afmelding!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16ma 15 dec 2014, 18:36

np jammer. ik ben vol in de mood, zie mijn laatste filmpje.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16zo 21 dec 2014, 11:50

ivm drukke tijden op me werk kan het zijn dat ik er niet ben met fortificatie en als ik er wel ben is het maar voor kort
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16zo 21 dec 2014, 12:05

morgenavond kan ik helaas niet aanwezig zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16zo 21 dec 2014, 12:35

heel misschien kan ik er morgen zijn, maar dat zie ik dan pas
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16ma 22 dec 2014, 07:27

gister met paga ff in trainingroom de camowaarde getest van me T37.

conclusie is dat die perfect werkt en zeer zeker gebruikt kan worden voor scout.

dus Beav zet er maar bij,

Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16ma 22 dec 2014, 22:12

Vandaag weer paar potjes vesting geweest en ging niet lekker!

Er moet nog flink geschroeft worden aan mijn commandantschap.hulp wil ik graag hebben.

Misschien is een keer met de commanders een training doen en mappen enzo doornemen.

Ook wil ik voor die tijd ff geen aanwijzingen meer geven en gewoon lekker met me FV304 en T37 knallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16di 23 dec 2014, 07:52

Gisteren was voor mij kut, op de map zag ik alleen zwarte vlekken, enemy alleen als ik ze zelf zag. :(
De nieuwe mods werkten met soloplay prima, met fort juist tegen.
Gisteren weer gemerkt dat als één iemand geen skype heeft (alleen al om te luisteren), dat dan de commando's moeten worden gegeven via toetsenbord en het dus de boel op houdt.
Voor mij geen invallers meer zonder skype.

@Dazbog Ik blijf bij mijn mening géén Skype géén Fortificatie, maaaaaar..... Nico heeft idd een 'Speciale Status' en met zijn capaciteiten zal hij het met fort denk ik wel redden, maaaaaar...
Iemand die geen Skype heeft, zal het op gevoel en ervaring moeten doen. Nico zal dus regelmatig met 'ons' moeten trainen voor tactieken, posities lijnen van aanval, lijnen van verdediging om zo het gevoel en de ervaring te krijgen. Hierbij zullen wij hem dus goed moeten coachen.
Hiervoor zijn er bij trainingen genoeg mogelijkheden om dat te doen.
Aangezien Nico het de afgelopen keren stukken beter deed dan eerst, zie ik hem wel in die rol groeien. Bovendien vindt Nico het alleen maar leuk!

DUUUUUUSSSSS Wat mij betreft: Als Nico z'n capaciteiten laat zien en het gevoel en ervaring krijgt met de trainingen mag hij met z'n 'speciale status' het wel proberen zonder Skype met Fortificatie. Dus samen met een ander clan-lid met soortgelijke tank op pad!

Ik kan denk ik DaBeav en Patrick wel overtuigen. Wink

@CplPatrick Ik meen het idd serieus. Kijk als het niet goed gaat met training, gaat het feest niet door, zo makkelijk is het.


Laatst aangepast door Pagasus45 op di 23 dec 2014, 21:09; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16di 23 dec 2014, 10:29

Glitch in the system?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16di 23 dec 2014, 16:27

Ah ja, na een slechte avond als gisteren kan het de volgende keer alleen maar weer beter gaan.

Nachtdienst en commandoschap gaan niet goed samen, denken is niet helemaal helder.

Spelen met zwarte vlekken lijkt me inderdaad een beetje onhandig.

Geen Skype dan geen fortificatie, helemaal mee eens maar voor Nico wil ik wel een uitzondering maken, vooraf koppelen aan een andere speler met gelijk soort tank en chat vrijlaten voor het duo.
Over een tijdje is Nico oud genoeg en heeft hij ook Skype en ervaring.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16di 23 dec 2014, 17:25

geen skype geen fortificatie vind ik wel een goeie. heb al eerder gezegd en het staat ook meerdere malen op het forum dat skype een must is (mic is geen must)

uitzonderingen doe ik persoonlijk liever niet aan want dan willen er meer zonder skype mee doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16di 23 dec 2014, 18:50

helemaal mee eens Beav maar Nico heeft toch wel de bijzondere status verworven, verder geen uitzonderingen, lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16di 23 dec 2014, 18:52

wat is er bijzonder aan nico in vergelijking met andere?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16di 23 dec 2014, 19:08

Omdat Nico altijd gepest wordt door Patrick denk ik Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16di 23 dec 2014, 19:51

doorzettingsvermogen,
een ijzeren wil,
enthousiasme,
altijd aanwezig en bereidt in te vallen,
onverzettelijk,
leergierig
en 'in our darkest moments ' brengt hij ons tog weer aan het lachen.

waar haalt hij al die positieve eigenschappen toch vandaan,
ik moet toch echt een keer zijn moeder spreken,
misschien mag hij dan toch snel op Skype.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16di 23 dec 2014, 20:22

ja dazbog, als jij nou eens met zijn moeder praat, dan mag hij gewoon op skype en dan heb ik geen bezwaren meer Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16di 23 dec 2014, 21:04

nu had ik wat neergezet over gisteravond met het fortificatie geklungel zie ik alleen maar gelul over Nico??

behalve Paga dan,die neemt het serieus?

maar om het dan toch over Nico te hebben,maak hem maar commander Beav,koop ik wel een schep voor me FV304
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16di 23 dec 2014, 21:21

cplpatrick schreef:
nu had ik wat neergezet over gisteravond met het fortificatie geklungel zie ik alleen maar gelul over Nico??

behalve Paga dan,die neemt het serieus?

maar om het dan toch over Nico te hebben,maak hem maar commander Beav,koop ik wel een schep voor me FV304
heb jij geluk, er zit al een schepje op Wink

maar even serieus. het lijkt mij idd ook handiger dat skype verpilcht wordt, is veel makkelijker communiceren dan via de chat
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16di 23 dec 2014, 21:36

Volgens mij is skype ook verplicht (iig meeluisteren).
Het is gewoon geen doen om te commanderen, zelf spelen en dan ook nog commando's te typen alsof het commanderen zo al niet moeilijk genoeg is.Maar gister was het toch het laatste potje en aangezien de keuze niet echt ruim was en het toch niet slechter kon gaan is het toch niet zo erg om hem een keer mee te laten doen.idd die jongen is enthousiast en wil graag dus moet je hem ook een kans gunnen (maar ook voor hem geldt dat hij zsm skype moet hebben).Ik begrijp dat hij inmiddels in de leer is bij willenhalt123 en hij had vandaag een aardig resultaat in een elc amx.Maar idd Patrick we gaan nu erg offtopic
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16vr 26 dec 2014, 14:38

Update voor mijn Dicker Max:

DickerMax = premium TD, in garage
Bemanning (100%) - zesde zintuig, doodsoog, motorrem, 2x camouflage
Upgrades -  doorlader, binoculaire telescoop, camouflagenet
3x perm cammo


Laatst aangepast door Rage op vr 26 dec 2014, 17:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
nicotop
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 03-11-14
Berichten : 2

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16vr 26 dec 2014, 16:31

bedankt dat jullie zo Positief denken jongens:)
en badankt dat jullie wel een uitzondering wouden maken voor mij:)
Terug naar boven Ga naar beneden
nicotop
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 03-11-14
Berichten : 2

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16zo 28 dec 2014, 18:14

weet je ik heb gewoon de hele tijd door gezeurt bij mijn moeder Cool en uiteindelijk mocht ik skype van mijn moeder nou ik ging het instraleren en toen acount maken maar ik typte mijn leeftijd in en toen bleek dat ik te jong was Mad ik probeerde nog mijn moeder een valse leeftijd in te typen maar dat wou mijn moeder niet dus ik ben bang dat het nog wel effe kan duuren voordat ik skype heb....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 5 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stronghold team NANL - Medium klasse
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stronghold team NANL2 - Medium klasse
» Stronghold team NANL - Kampioen klasse
» Stronghold mode team NANL
» Stronghold mode team NANL2
» Stronghold Tactics.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: