[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!

Ga naar beneden 
+21
cplpatrick
Bluee33
Dutchguy
MrXwiix
~AnYo-0.0-Shika~*
marijn
Rage
Biatch #1
bram
Sjefke
Xander
PaRaDoX
Realmkiller
xijbor
Noah
DaBeav
Walrus
hero
Brammm
DaGoonch!!
Founder
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Volgende
AuteurBericht
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16ma 07 nov 2011, 20:19

mooi dat je er weer bent, khad je net nodig Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16ma 07 nov 2011, 20:29

Succes en beterschap Gio Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16ma 07 nov 2011, 21:17

Ook jij welkom terug beav Wink
De crew is weer compleet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16ma 07 nov 2011, 21:24

welkom terug!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16ma 07 nov 2011, 23:39

welkom terug gio en beav,

gio: beterschap!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16do 24 nov 2011, 17:06

Oke boys! Guns ik ben vanaf vanavond tot maandag middag niet op ut forum/mw3/GE.
ga met me meissie een weekendje weg naar safari park beekse bergen Toppie
Morgen avond lekkah stappuh in Tilburg Ole , zaterdag zo brak als een kanarie op safari en savonds waarschijnlijk stappe in den bosch Ole !
zondag maar uit kateren denk van de proost


dus jullie zien me maandag weer verschijnen!!
fijn weekend allemaal alvast XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16do 24 nov 2011, 17:28

Dat is een mooi gepland weekend Very Happy Veel plezier jullie 2 Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16do 24 nov 2011, 17:43

NAIS! tilburg woon ik geweldig uitgaan daar XD

HAVE FUN!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16do 24 nov 2011, 18:13

veel plezier ruudje dans
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16do 24 nov 2011, 18:25

sterkte met uit kateren Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16do 24 nov 2011, 20:43

Veel plezier en dat uitkateren komt wel goed denk ik Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16do 24 nov 2011, 20:49

veel plezier maat, maak er wat moois van ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16ma 28 nov 2011, 03:57

Ok, mijn laptop start opeens niet meer op!!!
Zolang ik dat niet gefixed krijg zal ik alleen via mijn telefoon op het forum komen... Modereren zit er dus niet echt in aangezien dit via de telefoon te omslachtig is. De mod's mogen dus extra opletten Wink Hopenlijk krijg ik me laptop snel opgestart en anders zal ik me met kerst een nieuwe moeten schenken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16ma 28 nov 2011, 07:35

Hopelijk iss t snel opgelost en tot die tijd regelen wij alles wel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16ma 28 nov 2011, 11:15

Ik ben teruggg!! Heerlijk weekend gehad! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16ma 28 nov 2011, 14:33

Ik hoop het ook Jaap.

Welkom terug Ruud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16ma 28 nov 2011, 17:36

Welkom terug ruudje Wink

Ik ben aankomend weekend zeer waarschijnlijk niet online op het forum en sws niet op MH3/GE, heb sinterklaasweekend met familie Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16ma 28 nov 2011, 20:19

Welcome back Ruudje
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16ma 28 nov 2011, 20:38

Héeee ruudje, welkom terug man. Lekker uitgerust om vervolgens weer keihard te kunnen no-lifen? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 nov 2011, 01:10

ik ben er weer iets vaker... heb me een oude desktop aangesloten (oude = erg oud en sloom) verder heb ik alle belangrijke bestanden van me laptop hdd kunnen redden en ben nu aan het proberen om de laptop opnieuw te installeren. ben ook naar een pc shop geweest en die zeiden dat de laptop helemaal stuk was ! gelukkig heb ik daar niet naar geluisterd en toch zelf nog beetje geknutseld Razz nu hopen dat de herinstallatie gaat werken en anders een laptop hdd kopen (als de prijs weer zakt !)

ik ben iig alweer online XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 nov 2011, 01:29

balen van je laptop :( die is dus zo goed als overleden?

in ieder geval: welcome back Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 nov 2011, 02:54

dankjewel Wink zelf baal ik nu een stuk minder aangezien ik me belangrijke bestanden heb ! verder blijf ik zoeken naar een HDD en dan werkt me laptoppie weer want het herinstalleren wilt niet lukken :( achja ik ben iig weer online met dit slome ding hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 nov 2011, 09:10

WB Beav ^'^ klinkt allemaaal zwaar klote! Hopelijk lukt het je je laptop te redden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 nov 2011, 19:19

aan 'helemaal stuk' heb je dus echt geen ene hol. nooit zal alles stuk zijn (behalve bij een EMP maar ik neem aan dat dat niet is geweest :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 nov 2011, 19:46

wss is je hardeschijf gewoon kaduk nieuwe kopen en opnieuw installe maar eerst effe kijken wat voor drivers je hebt anders krijg je allemaal moeite
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 18Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info
» WoT battle post
» Afspreek topic voor goldeneye wii
» Nabesprekingen na MW3 online
» PKR Online Poker

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: