[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 CoD : Modern Warfare 3

Ga naar beneden 
+9
Sjefke
Noah
Realmkiller
Walrus
Sumner
xijbor
PaRaDoX
DaBeav
DaGoonch!!
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16do 17 nov 2011, 09:14

Waarom ump45 beav?? Er zijn toch veel betere wapens beschikbaar met jou lvl?? Of speel je wapen voor wapen de upgrades/challanges uit??
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16do 17 nov 2011, 11:42

61 alweer? ik moet ff een weekendje no-lifen bergrijp ik
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16do 17 nov 2011, 13:03

Ja echt bizar joh die beav!! Niet normaal! Er zijn ook 80ers bij maar dat moeten gewoon hackers zijn of die hebben echt gewoon totaal een nolife..
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16do 17 nov 2011, 14:15

De ump was de enigste waar ik mee werken kon haha en als je lang hetzelfde wapen gebruikt en veel challenges haalt krijg je lekker veel xp en rank je sneller Wink Nu dus met de scar naar de 1000 kills toe en dan weer met een ander wapen beginnen. En ik heb wel redelijk wat wapens vrijgespeeld maar ze zijn niet altijd beter dan die wat ik al had... Bij goldeneye werden ze echt beter maar bij mw3 vind ik het wel meevallen.

Tot en met prestige 2 en hoogstens 3 kan je wel legaal gehaald hebben tot nu toe maar hoger lijkt me echt gehackt. Level 80 is dus wel mogelijk maar niet prestige 10!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16do 17 nov 2011, 23:07

Nou ik weet niet of mw3 online wel wat voor mij is hoor :p ik faal zooooo hard.. Steeds laatste.. Ik schiet hele clip op iemand zijn rug leeg en hij is niet dood, hij draait zich om en met 5 bullets heeft hij mij gekilt.. Mijn kd is nu denk ik ongeveer 1:10.. Heb net van boosheid me wii uitgezet en tot volgende week ben ik wel ff klaar met de online mode! :p hoop dat het nog goed gaat komen want zo is er niet veeel aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16do 17 nov 2011, 23:17

ik had precies hetzelfde ruudje Wink gewoon doorzetten en je wapen goed onder controle krijgen... hou je bij 1 wapen en blijf dit continue gebruiken en upgraden. speel met je perks en strike packages ! hardline is een goede perk Wink heb je 1 kill minder nodig voor een strike package en dan de assault strike package instellen op : Care package - sentry gun - helicopter... 3,4 en 6 kills (die 6 weet ik ff niet zeker) en dan ook snel je packages gebruiken voor extra kills te krijgen !!!

niet te snel opgeven want je hebt echt pas eventjes gespeeld Wink gewoon doorgaan en dan merk je het verschil vanzelf... wapens : ump, acr, scar en de g36 of zoiets. kies er eentje en maak er 1000 kills mee XD en laatste worden is geen ramp... als je maar 1/1 of hoger staat en een enkele keer meer deatsh dan kills is ook geen ramp.

ook is er een patch uitgebracht en daar zou ook dit probleempje bij aangepast zijn ! door de patch kan ik het zelf op moment niet meer spelen totdat ik een manier vind om veilig te updaten :( maar daar ga ik nu mee aan de slag !
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16vr 18 nov 2011, 16:26

Nee laatste worden is niet erg.. Maar wel met 5 deaths meer als kills.. Terwijl als ik niet steeds een magazijn leeg hoef tr knallen wel 5 kills meer zou hebben..
Maar ik geef zeker niet op hoor Wink wnt dt is iets wat ik niet kan Wink maar ik moet wel die packages unlocken natuurlijk.. En als je zo faalt als ik dn gaat dt unlocken niet zo snel :p haha. Maar ik was ze wel van plan aan te gaan passen beav.. Want als je en helicopter inzet dn stromen de kills vanzelf binnen merkte ik gister wel.. Iemand met 18 kill streak.. :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16vr 18 nov 2011, 16:53

Yes ben klaar met deze drukke week school!! ga straks en vanavond ff online, ff spelletje goed onder de knie krijg en dan maar een paar keer games naar zetten die mij in BO wel lukte. Is de MOAB ook mogelijk in de wii versie?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16za 19 nov 2011, 02:23

MOAB ??

de patch zou ervoor zorgen dat lag shooting verholpen word dus een hele clip zou niet meer nodig moeten zijn Wink strike packages kunnen aardig wat kills opleveren idd ! mijn beste scores heb ik ook met de packages op de juiste momenten en plaatsen inzetten behaald Razz

zelf heb ik nog geen oplossing gevonden om mw3 verder te spelen :( maar ik blijf zoeken voordat jullie me weer inhalen Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16za 19 nov 2011, 08:01

Hehe Beav, we gonna get youuu!! Twisted Evil
ik heb donderdag avond laat met mw3 wel een upgrade gehad.. Was dat dan die patch? Smile
En wat is MOAB Sumner?? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16za 19 nov 2011, 10:51

Ik heb die patch ook geistalleerd, gaat nu wel stukke beter. kd gaat langzaam weer omhoog. M.O.A.B. = mother of all bombs aka de nuke. op ps3 enzo is het gewoon een secret killstreak die je krijg na een killstreak van 25.

Ik heb gister ook ff survival mode gedaan, dat is ook super vet. Kan volgens mij jammer genoeg alleen met 2 man
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16za 19 nov 2011, 12:09

Nou veel succes met behalen van de 25 killstreak dn haha :p die heb ik nog niet eens gehaald bij GE en dat is veeeeeel makkelijker als mw3!!

Ik heb btw nog niet gemerkt dat het na die patch beter gaat.. Razz

en Sumner.. Die survival mode kan je alleen met een friend spelen of noh??
Ik heb alleen nog maar team deathmatch gedaan om wat meer skills te krijgen en beter te worden voordat ik andere mode's ga doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16za 19 nov 2011, 13:32

over de MOAB is me niks bekend in mw3...
die upgrade was idd de patch ruudje Wink het zou iets beter moeten gaan Razz
survival mode is spec ops en dat kan met een allie maar kan ook met een random iemand...

en ruudje om mij te getten moet je wel flink je best doen hehe ik ben flink me best het doen om het weer online te kunnen spelen dus schiet maar op XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16za 19 nov 2011, 19:25

Okee en wat is het doel van survival dan?? Als je het niet uitleggen dn geeft het niet hoor want dn kijk ik maandag zelf wel ff!
En jou inhalen zal ook waarschijnlijk niet lukken.. Maar een beetje strijd/competitie onder elkaar vind ik ook altijd wel lache!!
Maaar heeeeel mischien ben ik morgen middag online maar ik beloof niks dus als het zover is laat ik het wel weten!
Anders ben ik zeker maandag avond heel de avond online, ff me strike packages unlocken!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16za 19 nov 2011, 19:53

overleven is die survival mode... komen steeds golven van tegenstanders die je moet overleven. per kill krijg je dan geld waarmee je upgrades kunt kopen. upgrades en tegenstanders worden steeds krachtiger dus let op waaraan je je geld uitgeeft !

over de strike packages kan ik zeggen : unlock om te beginnen alleen bij assault Wink en dan eerst die wat je wilt gaan gebruiken. de juggernaut bv is niet nodig als je geen 18 kill streak kunt maken Wink mijn max is de ah overwatch van 9 Wink das wel een goeie als 3de streak
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16za 19 nov 2011, 21:09

Ja ik ga die packages ff goed instellen ja Smile zijn verdomd handige dingen!

Dus survival is dus gewoon hetzelfde als zombie mode in BO??
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16za 19 nov 2011, 22:15

het idee is idd hetzelfde als in BO zombie mode ja Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16zo 20 nov 2011, 01:57

Je kan ook een support package nemen, die kan je krijgen voor elke punten die je krijgt. vlag veroveren iemand neer knallen ed. deze tellen alleen wel door als je dood gaat, en er zitten best redelijke tussen. uav is altijd wel handig en emp is ook super handig.

ik ben nu iets van lvl 44, kd gaat langzaam om hoog. zit nu op 1.7 ofzo, nog niet echt goed.

ik ben morgen wel weer veel online. m'n wii liep vandaag trouwens weer vast maar gelukkig geen data corruption dus kon gewoon door spelen.

Ik hoop trouwens wel dat er nieuwe maps voor de wii komen, want die er nu zijn stinken echt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16zo 20 nov 2011, 11:56

morgen ben ik zowiezo ook veel online (na 5 uur savonds)
Maar ik heb ff wat info over mezelf opgezocht!
lvl 18
37 potjes
13 win
24 lose
kills 214
deaths 298
k/d ratio 0.719
accuracy 7,84%
highest killstreak 4
time played 4 uur
is dat ff slecht of niet dan? haha Razz maar heb net me strike packages en me perks verandert.
ik heb nu Stalker als perk, beweegt sneller tijden het aimen, best chill!
morgen dus veel online en goed oefenen! hopelijk gaat dn me k/d omhoog Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16zo 20 nov 2011, 13:07

Zoek de mijne ook eens op aub. Ik wilde laatst kijken maar toen kwam die patch :( Je kunt me stats zien via allies...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16zo 20 nov 2011, 14:24

Dit was het enigste wat ik kon vinden Beav:

Total score: 208320
Time Played: 22 h 52 m
Games Played: 159
Average xp per game: 1310
level: 62
Rank: 4930

Sumner:

Total score: 121590*
Time Played: 11 h*
Games Played: 75*
Average xp per game: 1621*
level: 49*
Rank: 9611*
(*aangezien Sumner online was toen ik deze stats opzocht zullen deze inmiddels wel weer verandert zijn*)

Goonch:

Total score: 23050
Time Played: 4 h
Games Played: 31
Average xp per game: 743
level: 19
Rank: 36456
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16zo 20 nov 2011, 15:46

Dankjewel! Al kun je ook me k/d en accuracy vinden XD
Barracks - leaderboard - kills of accuracy en dan filteren op allies maar hoeft niet hoor Wink Ik moet gewoon zelf weer online kunnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16zo 20 nov 2011, 16:26

NOU DAN ZOEK JE HET TOCH LEKKER ZELF UIT haha Razz
maar eerder dat ik weer op me wii gaat dat is morgen avond beav.. als jij het nog niet gefixt hebt dan zoek ik het nog wel even voor je op Wink

En Sumner heb jij die patch geinstalleerd en heb je echt goed gemerkt dat je nu geen lag shooting meer hebt?

Ennnnnn https://www.youtube.com/watch?v=Bb9RUvHsKqk om het nog maar even over een M.O.A.B. te hebben.. echt freaky die bom!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16zo 20 nov 2011, 18:37

Lag shooting is weg, je hebt het alleen nog als je verbinding wat minder is.

Mijn stats zijn idd weer wat omhoog, heb wel een paar redelijke games gehad vandaag. MP9 moet je trouwens als secondary gebruiken, is een facking goed wapen, helemaal met extended mags
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16ma 21 nov 2011, 13:11

Ok flex dat die lagshooting weg is! Smile

En bij welk lvl unlock je die mp9??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 3 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
CoD : Modern Warfare 3
Terug naar boven 
Pagina 3 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» COD Modern warfare II vs Black Ops
» Friend codes - Call of Duty: Modern Warfare 3 Wii
» Chivalry: Medieval Warfare

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: MW3-
Ga naar: