[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT nabesprekingen

Ga naar beneden 
+17
DutchPolska
chromehound25
DaBeav
Daveklo
Pagasus45
renevanh
Jackie_5
Demoulius
Noah
~AnYo-0.0-Shika~*
snooyer
Roytje
Realmkiller
Rage
uitdeweg
Xander
bram
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Volgende
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16wo 22 mei 2013, 09:41

Ik kwam in een battle terecht met cohortes[NA_NL] het leuke is dat we daar pas achter kwamen toen ik hem kilde XD haha.

Verder was het echt een super lekkere avond gisteren!!
Mijn 59-16 is nu ook volledig onderzocht en met mijn topgun haalde ik gelijk 5 kills Very Happy

ook WEER topgun gehaald met mijn kv1s en in die battle had een jagdpzlv ook 6 kills! Samen 12 kills!! Bots!

Eindelijk was het weer een zeer productieve avond! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16wo 22 mei 2013, 15:16

max aantal arty's is 5 per team Wink

ja ik had me arty VII gewonnen voordat rinus online was en dat was een klote potje voor me... verder liep het niet echt en ik was moe dus ik ben er snel weer mee gestopt... we hadden wel nog wapenbroeders behaald! of was dat de dag daarvoor ? 2 dagen geleden trouwens ook al en ik heb hem nu al 17x XD 1 daarvan word geupload binnenkort.

lekker bezig bami! 12 kills met 2 tanks is NICE ! jammer dat jullie niet in een peloton zaten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16wo 22 mei 2013, 15:24

ahja die wapenbroeders was ik helemaal vergeten! Razz Of was het nou idd van de dag ervoor scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16wo 22 mei 2013, 15:26

we hebben hem iig 2x behaald in de afgelopen 3 dagen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Demoulius
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-04-13
Berichten : 18

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16ma 27 mei 2013, 03:40

Echt zojuist het meest trieste potje ooit gespeeld. Speel in mijn VK30.01(P) op el halluf. Rij gelijk bij begin naar links boven en kom al hun top tier tanks tegen. Ben zelf ook aardig top tier dus blijf om te knokken.

In een vuurgevecht schijt ik bij 5 tanks 80% van hun hp eraf. Wel geteld 2179 punten aan schade en bounce 11 shells (2390 damage) voordat ik neer ga. De paar lage tier tanks die bij me waren doen wat ze kunnen maar delven het onderspit.

Even verderop onderaan een heuvel zit een andere hoge tier tank van ons die vervolgens met 1 schot een paar kills pakt en die zich blijkbaar te goed vondt om ons in het vuurgevecht te helpen. Hij rijdt met 2 andere tanks op de cap af en wordt afgeknald.

En vervolgens zitten we 2 minuten te spectaten (wilde weten hoe het afliep) naar een type t-34 die uit zijn neus vretend ergens in een bosje zit.............

De tering. Wel nog een sniper achievement gehaald Very Happy maar dit is niet de eerste (of de ergste) game die ik vanacht had maar het legt wel goed uit wat een beetje de sfeer was....
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16ma 27 mei 2013, 19:00

Demoulius schreef:
In een vuurgevecht schijt ik bij 5 tanks 80% van hun hp eraf.

Shiit hoe doe je dat ouwe! ik wil dat ook kunnen XD

Nee zonder gekheid, das idd kut. Vooral als de zware/hoge tanks een beetje van een afstandje toekijken en niet ff hun body gebruiken voor je andere teamgenoten :S Ook klote als er van die noobcampers heel het potje niets doen -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Demoulius
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-04-13
Berichten : 18

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16ma 27 mei 2013, 20:50

Hoe ik dat doe? Nou het was een combinatie van diaree en angst Razz

Maar ja, moest schiet zijn... was wel even het diepte punt van de avond... Gelukkig nog ook wat mooie potjes gehad erna maar de sfeer was wel goed verziekt...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16wo 29 mei 2013, 02:56

vanmiddag met Bami in peloton gereden en vanavond met Rinus...

met Bami ging het weer zoals gewoonlijk XD meer verlies en deaths dan winst en kills...

met Rinus ging het echt wel goed! al mijn niet elite tanks gedaan op 5 na (2 had ik er al en de overige 3 heb ik nu alleen gedaan) 11 tanks dus met Rinus gewonnen in 13 of 14 games! ging dus lekker.

ook alweer wapenbroeders gehaald XD dit x liet Rinus de kills aan mij toen hij al op 3 stond en ik was me toch aan het falen om die laatste kill te krijgen haha (er waren nog maar 3 arty's over btw!) ik was ver buiten bereik dus ik reed domweg met arty view naar voren en toen zat ik opeens onder water XD net op tijd terug en snel om het water heen... een arty werd opeens redelijk dicht bij me gespot maar ik miste hem pfff 2de shot was close (getracked) en met het 3de shot had ik hem dan ! het was de laatste tegenstander dus echt net op tijd hehe de gevechtsdetails komen in beeld en toen bleek ook nog eens dat ik hem toevallig met me laatste granaat gekilled had Very Happy ik was zo gestrest om die kill te pakken dat het me niet eens was opgevallen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16wo 29 mei 2013, 11:45

hehe swa, volgende keer iets beter richten heur dan is het voor mij ook wat minder spannend en had ik gewoon 2 kills meer kunnen maken Razz Maarrr ik ben een teamspeler daarom liet ik je ff zweten (met mij erbij) Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16wo 29 mei 2013, 13:11

Zekah! Ik zou jou wel in mijn team willen petah!

Ik met marszel gistah 8 potjes gespeeld waarvan 3 win geloof ik! Lekkah potjuh!! Ging poepie slecht!! Alles ging fout! Maar dat komt omdat marzel zijn nieuwe tier 8 TD supah langzaam zijn!! Daar legt et aan XD


Vanavond maar even mijn statistieken recht trekken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Demoulius
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-04-13
Berichten : 18

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16zo 09 jun 2013, 03:46

Net een vet potje gewonnen in mijn Tiger(P) Very Happy

Map was redshire. Dus ik tuf langzaam de heuvel om lekker vijanden te gaan snipen. Ten eerste kwam er zon irritant ECL AMXje aan rijden. Team ahd hem 1x geraakt magoed hij bleef vrolijk door tuffen. Ik mik, en BAM in 1 schot is hij de pijp uit. Ik tuf terug naar mijn plek en vanaf de heuvel schiet ik nog 2 tanks aan gort!

Ik merk dat een van onze flanken wel erg zwak is dus ik rijdt hun kant op en begin hun te supporten. Mijn team kwam niet door een T34-85 heen en elk schot wat ik op hem schoot deed zon 200+ schade. Vlak voor ik hem kon afmaken verdween hij omdat onze IS door een m4 gederpt was. :(

Ik zie een VK30.01(P) aan komen rijden en ik verlos ik uit zijn leiden. Ik schiet een 69 hp T49 terug naar zijn vaderland en die T34-85 komt weer tevoorschijn die ik dan dus maar kapot schiet.

Dan zie ik ook nog een Panther voorbij knallen op volle toeren omdat hij via de bosjes onze base wou bereiken. Ik met mijn motor op volle kracht (zon 20 km/h) snijdt hem de pas af en hij probeert wanhopig op mij te schieten maar elk schot bounced. Met 3 schoten had ik 482 schade gedaan maar mijn team had de base gecapped voor ik hem weg kon vagen :(

Wel een top gun binnen gesleept Very Happy 3405XP behaald (eerste win van de dag 3X xp waard) en 3036 schade gedaan. Zou dat wel een geslaagd potje noemen ^^
6 kills,
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16zo 09 jun 2013, 12:47

Zo dat doe je goed! Ook lekker potje met die 3x !!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16zo 09 jun 2013, 15:02

Realmkiller schreef:
Zo dat doe je goed! Ook lekker potje met die 3x !!

Zeker!! 3000+ damage met een tier VII is poepie sexy!! Dat lukt je niet elk potje!! XD en vooral met de tigerP!
Netjes gedaan Demoulius!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16zo 23 jun 2013, 19:58

Net ff paar potjes gespeeld met mn t62-a en op een gegeven moment raakte ik met een t34 enemy aan de praat en hij zei gelijk al aan het begin van de battle dat ik een noob was -,- dus dat heb ik afgewimpeld door uhm uit te lachen XD vervolgens killde ik hem nog ook haha. Eind van het gevecht kijk ik zijn stats en vergelijk ze met de mijne XD ik had 3765 damage gedaan en hij 476. Ik had 1342 xp verdiend en hij 147 haha. Over noob gesproken.. ik saarna een privekanaal geopend om het hem ff allemaal onder zijn neus te drukken XD dus ik een heel verhaaltje type.. en precies op het moment dat ik enter drukte blokeerde hij mij -,-  kheb wel genoten van die lullo haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16zo 23 jun 2013, 20:02

Hahaha heerlijk roedie!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Demoulius
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-04-13
Berichten : 18

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16zo 14 jul 2013, 04:20

Had net een mega grappig potje in mijn panzerkpf 38T. Ik kom aanrijden en zie zon beetje elke top tier vijand om me heen staan (ik stond onderaan, heelf veel T5 vijanden) dus ik denk "ben toch al de lul. Effe kijken of ik ze niet wat kan trollen"

Dus ik rijdt gewoon langs ze Laughing rijdt snel over hun base om iedereen het "base wordt aangevallen" alarm mee te geven en rijdt nog een paar rondjes. Uiteindelijk hebben ze nog zon 2 minuten nodig gehad om me neer te krijgen en toen waren er door spotten en het pure afleiden er al 8 gesneuveld Ole 
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16di 16 jul 2013, 22:56

vanavond ff een paar potjes gedaan, op zich ging het wel aardig, 4 kills in een uurtje. laatste potje wel geluk gehad, kwam er een M7 recht op me af gescheurd, net voor de genade schot werd hij neer geschoten door een KV. pfjew
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16wo 17 jul 2013, 09:10

Haha betah!! Je bent al aardig aan het wennen dus aan wot? Very Happy
Haal maar snel je heavys en dn gaan we ownen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16wo 17 jul 2013, 11:10

DaGoonch!! schreef:
Haha betah!! Je bent al aardig aan het wennen dus aan wot? Very Happy
Haal maar snel je heavys en dn gaan we ownen!
heb al eerder gespeeld, dus heb al een M4 sherman en een T1 heavy.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16wo 17 jul 2013, 13:06

Owww dan heb ik niks gezegd Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16wo 17 jul 2013, 14:55

DaGoonch!! schreef:
Owww dan heb ik niks gezegd Razz
maakt niks uit, al heb ik eens eerder gespeeld, ben er nog steeds slecht in;) 
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16vr 19 jul 2013, 15:49

net het spannendste potje gespeeld, werd omsingeld door 6 enemy tanks, met nog maar 220 hp , tegenover een kv-1 en wolverine die klaar om te shieten waren, werd net gelukkig hun base gecaptured.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16zo 28 jul 2013, 10:28

Gister een paar uur gespeeld. 72 games, 84 kills en 92.000 damage gedaan XD en ik heb een nieuwe Premium German TD. De E-25. Wat een bullebakkie is dat zeg. Ik kwam 1 tegen 1 te staan, ik met me kv1s tegen die kleine snot TD tier VII. Dus ik dacht NOU jou zal ik is ff opeten kleine opdonder! Niets was minder waar. Ik bouncde hem en daarna was het einde verhaal voor me. Gelijk na dat potje heb ik ehm ook gekocht. Hij is ZEERRRR klein, ZEERRR snel, vlak 65, downhill heb ik de 79! gehaald. Hij is door zijn kleine formaat ook wendbaar. Veel damage doet hij niet voor een VII TD, ong 150 damage. MAARRR hij heeft een reload-time van 2.5 seconden. Zijn algemene matchmaking is ook goed, je hoort vaak bij de toptiers. Een kv1 of t150 penetreerd hij makkelijk in hun front. Ook een tier IX kan hij aardig doen laten zweten. Mijn eerste potje met dit kleine schattige TDtje had ik gelijk 5 kills. XD kheb geloof ik nu van 8 games gespeeld ermee en zeker meer als 20 kills ermee gemaakt.

Zeker een aanrader dus!!!

En btw XD 92000 damage doen in 1 dag is ook geen kattepis XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16zo 28 jul 2013, 15:58

haha doe je goed bami!!! volgens mij heb je bijna meer premiums dan gewone tanks he Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16zo 28 jul 2013, 16:45

Haha XD juah! En dat gewoon omdat het allemaal kan! XD kzal ze eens opsommen: premiums: type 62, lowe, t26e4, t34, e25, su-122-44 en dan heb ik nog de su100y gehad ow ik vergeet mijn kv5 nog XD ik heb ook de ramII gehad. Very Happy maar kheb nu 7 prems in mijn garage en de : 59-16, t62a, kv1s, IS, is-3, is-7 en de amx 50 120 als non premiums. 7 om 7 dus XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT nabesprekingen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 8 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT nabesprekingen
Terug naar boven 
Pagina 8 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» P2 Nabesprekingen
» Nabesprekingen
» Nabesprekingen van Conduit 2
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van Minecraft

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: