[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT nabesprekingen

Ga naar beneden 
+17
DutchPolska
chromehound25
DaBeav
Daveklo
Pagasus45
renevanh
Jackie_5
Demoulius
Noah
~AnYo-0.0-Shika~*
snooyer
Roytje
Realmkiller
Rage
uitdeweg
Xander
bram
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16ma 13 aug 2012, 12:26

Rage schreef:
Weer wot gespeeld met rinus vandaag. Ging erg goed, werd bondgenoot! en heb nu een totaal van 200 kills
Spoiler:

Owwjaa nog EFFE een ding: tijdens het laatste potje wot heeft onze RINUS (aka realmkiller Razz) MIJ gekilld! Hij is een rottige team killer!!! Evil or Very Mad
Duss bij deze zet ik een prijs op zijn hoofd: 1000 punten voor de gene die hem als eerste killt en bewijs geeft dmv screenshot of filmpje tijdens deze kill of direct na de kill (ik will rinus dood zien en de killer op -1 :p)

HAPPY HUNTING! Twisted Evil
Rage!

Haha rage, ik deed het per ongeluk! Ik had voor de lol mijn vizier op jouw gericht en toen schoot ik uit met me vinger haha XD
Sorry! geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16ma 13 aug 2012, 13:00

Ik weet het Rinus, maar ongeluk of niet ik wil revenge!
Dus de bounty blijft staan Twisted Evil

Ik zei toch: payback is going to be good! Cool
(Wees allert, want het zal niet alleen bij deze bounty blijven! Wanneer je het totaal niet verwacht sla ik ook nog persoonlijk terug!! Twisted Evil )
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16di 14 aug 2012, 00:09

alstu Smile

WoT nabesprekingen - Pagina 2 2it4kle

danku XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16di 14 aug 2012, 00:15

Oké beavert, u heeft zojuist 1000 puntjes gewonnen Twisted Evil
Maak zelf het bedrag maar over Razz

Oo.. ja... Rinus: ik ga je natuurlijk zelf ook nog een keer killen!
Maarja... is dat morgen, over een week, over een maand? Je zult het niet weten, je merkt het vanzelf wel!
Begin alvast maar met het achterom kijken, zie je me misschien aankomen :troll:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16di 14 aug 2012, 03:17

vanavond was wel goeie ! hele avond met rinus gespeeld en ik had o.a 13 kills in 3 potjes ! 4-5-4 kills Very Happy verder het gebruikelijke aantal deaths en kills. Rage kwam later ook nog en die ging solo totdat Roy ook online was... Paar potjes met 4 man gespeeld en toen Rage weg was met 3. soms samen en soms tegen roy... heb er een paar gefilmd maar ik moet eerst nog andere vids editen en shit Razz kills totaal is nu 853 dus gaat op zich wel goed (nu alleen nog minder dood gaan lol)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16wo 15 aug 2012, 09:19

Gister aardig wat potjes gedaan, maar ging niet echt lkkr. Moet weer ff wennen! Veel ervaring geint dat wel maar ik snap niet hoe ik die verdient heb. Ik moet nu eerst een koepel unlucken zodat ik mijn level 8 kanon kan installeren op mijn lvl 6 tankie Very Happy ook nog 4 potjes ofzo met beav gedaan. Omdat Rage dat ijskonijn mij keihard diste door me invite te negeren. -,-
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16wo 15 aug 2012, 11:00

Srry had het te laat door XD
Toen ik je invite zag was het al te laat Neutral

Zeg de volgende keer iets op skype, dan merk ik het wel!

Btw. gisteren voor de 2e maal verdediger geworden king
Terug naar boven Ga naar beneden
Roytje
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Roytje


Aanmelddatum : 01-06-11
Berichten : 62

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16wo 15 aug 2012, 14:29

Ik weet niet of ik dat hier mag plaatsen Razz Desnoods maak ik er een nieuw topic voor XD
Maar vandaag weer een potje zoals vanouds gereden Very Happy Zonder premium dit xp is echt mazzel.

Victory!
Battle: Prokhorovka woensdag 15 augustus 2012 14:15:23
Vehicle: Type 59
Experience received: 2.814 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 79.528
Battle Achievements: Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Ben uberhaupt nu ook ace tanker ofzoiets met mijn type en had maar 4 kills XD
zoo zie je maar kills zegt niks.
Credits komt doordat het een premium tank is en die tanks hebben een verdubbeling van hun inkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16wo 15 aug 2012, 18:47

FTW roy! Daar word ik bang van! Over wat jij verdient aan xp en credits daar doe ik 4 a 5 potjes met mijn lvl 6 tank!

Net 3 potjes gedaan.. 3x winst.. 1500 xp totaal.. Credits weet ik niet..

Ik ownde poep sexie! Allren zoals roy zegt blijkt het weinig uit te maken hoeveel je killt. Als je over het algrmeen je team goed helpt dan verdien je meer als dat je killt like an animal
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16do 16 aug 2012, 02:06

Twisted Evil MIJN WRAAK IS ZOET RINUS!!!!!!! Twisted Evil
Net effe een teamkill gemaakt op Rinus. Zag hij mooi niet aankomen Razz
Hij is daarna weggegaan (ragequit? Razz )
(eigenlijk was ik bezig voor een bounty van beavert, maar daarvoor moest ik hem 2x achterelkaar killen Neutral )

Verder heb ik nu 272 kills en moet ik nog iets meer dan 10.000 ervaring voor de SU-8!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16vr 17 aug 2012, 02:41

vanavond met Beav gespeeld en het begon echt heerlijk bij mij! Begon met 2 kills (dat is goed voor mij XD) en daarna was het echt alleen maar kut! We moesten tegen level 7 tanks terwijl ik level 3 ben :S

Maar goed, de avond sloot geweldig voor mij namelijk ook met 2 kills haha Very Happy

Ondertussen ook nog met beav tikkertje gespeeld wat echt hilarisch was haha XD Die had ik overigens ook gewonnen ghehe Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16vr 17 aug 2012, 02:51

was gewoon een peop avondje samen met die rinus... steeds tegen hoge tiers ondanks mijn geswitch van tanks :( nadat rinus weg was gegaan kreeg ik tier 5 tegen me en toen maakte ik meteen 3 kills dus ik ga nog ff 2 potjes ofzo alleen doen Smile

tikkertje was geweldig XD 1ste x gewoon in een open match gedaan XD (hing me de kont uit om steeds tegen die tier 7 en soms 8 te spelen...) iedereen aan het aanvallen en wij achter mekaar aan aan het racen lol 2de x was ook in een openbare game en had tussendoor nog bijna iemand gekilled tussen het weg racen bij die rappe rinus Razz

topic voor tikkertje is aangemaakt voor liefhebbers : http://www.n-agents.net/t726-tikkertje
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16za 18 aug 2012, 03:27

jaja mensen !
gisteren dus zoals gezegd ervaring (xp) x3 en vandaag weer Very Happy (dus als je gratis extra xp wilt moet je ff 1x winnen met je tank haha)
tier V arty in de garage Twisted Evil
tier VI heavy onderzocht Cool
kamikaze lintje verdiend (lol met me IV arty tegen VI tankjager XD BOTS !!)
bondegenoot medaille verdiend (enigste wat ik nog niet had dus ik ging ervoor Razz)
1 miljoen credits (700k ondertussen alweer uitgegeven en nu weer een kleine 600k totaal - nog 300k voor me VI heavy nodig)
bijna de 1000 kills ! (nog 19 ofzo Smile )

dit waren/zijn mijn doelen voor deze week... die 300k voor de nieuwe heavy en de resterende kills tot de 1000 haal ik voor zondagnacht wel hehe dan kijken welke nieuwe doelen ik volgende week wil bereiken Wink


Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16za 18 aug 2012, 08:05

Doe je goed ouwe!
De x3 exp, is dat ook nog voor vandaag? Want dat kan ik nog wel gebruiken voor mijn arty! Razz
(btw. goed idee van je, 1x spelen met een tank om de x3 te gebruiken! hoe kom je erop!! Razz)

Gisteren (vandaag) heb ik niet veel gespeeld. Mijn doel was om effe de x3 op mijn SGP's te gebruiken. Dat is gelukt. Voor de SU-8 ben ik de 10.000 exp grens voorbij! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16ma 20 aug 2012, 03:16

vandaag is weer alles x3 !! maak er gebruik van zou ik zeggen XD

ik heb toenstraks wat gespeeld en ik heb :
sluipschutter alweer gehaald,
me lintjes verbeterd van meesterschutter en scherpschutter,
me level VI heavy (M6) in de garage (heb ik weer een tank om Raggert te ondersteunen Razz),
met alle tanks gebruik gemaakt van me x3 en allemaal boven de 1700 (dus dat schoot wel lekker op),
sowieso best veel ervaring totaal verdiend (20K ongeveer),
en ik heb nu 1.019 kills totaal !

was wel een productief weekje haha komende week doe ik denk ik wat rustiger aan Smile

ps: Raggert je kunt beter arty zeggen (typen dus) want SGP's geeft het zich niet in deze game Razz ---> SPG's <---
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16ma 20 aug 2012, 05:28

Ja jij wel boven de 1700 ik had gister een potje waar ik 689 haalde geloof ik.. Met 3x wel te verstaan! Verder heb ik kut gespeeld. Dus mooi dat het vandaag weer 3x is want dn gaan we even de beest uithangen! Had iets van 4 potjes gedaan en elk potje ging ik heel vroeg dood door verkeerde keuzes te nemen.. Toen ben ik maar gestopt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16ma 20 aug 2012, 12:23

Nice, dus vandaag na het werk (na 18:00 uur Wink ) effe gebruiken dan!
Ben laatst voor de 3e keer verdediger geworden, en ik heb nu mijn lvl V arty: de SU-8!!

De range is stukke beteren hij heeft een snelle acceleratie.
Maar ik ben er nog niet heel blij met de prestaties. Erg veel schoten gaan mis Neutral
Hopelijk wordt dat beter als ik de upgrades heb bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16di 21 aug 2012, 21:28

Twisted Evil HELL YEAH!!!! Twisted Evil

Net met bami en beav gespeeld op wot. Als team heb ik bijna iedere keer gewonnen (op 1 of 2 na Razz )
Ik heb bami ook nog gekilled in het laatste potje! Hij is nu officieel kill nummer 354 van mij Twisted Evil

Beav wel een paar keer kunnen raken, maar jammer genoeg geen kill.

Ik ben niet door bami en/of Beavert geraakt Razz


Het was een mooie dag Ole
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16di 21 aug 2012, 22:38

Hou je mond jij artyboy! Razz tfuu! ik liet me expres killen door jou hoor! hhaha nee heur Razz je had me gewoon keihard te pakken maat! geen discussie mogelijk. maar er is ook geen discussie mogelijk over het feit dat jij peentjes zweette toen ik in 1 van de 1e potjes op je af kwam rijden en dat je hem smeerde! smeerkees XD ik heb ook wel lekker gespeeld over het algemeen.. meer slechte als goede potjes maar toch 4000 xp verdiend vanavond Smile morgen nog een x die hoeveelheid en dan heb ik me lvl 8 kanon!

beav had 1 potje waar die echt beest was! 4 kills! tfuu! mijn max van de avond was 3 kills!

mijn kill aantal staat nu op 235 ofso denk Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16di 21 aug 2012, 23:39

DaGoonch!! schreef:
maar er is ook geen discussie mogelijk over het feit dat jij peentjes zweette toen ik in 1 van de 1e potjes op je af kwam rijden en dat je hem smeerde! smeerkees XD

Ja dat is het spelletje van de arty hé. Killen wanneer het kan, en vluchten wanneer het moet! Razz

Toen ging ik btw met opzet naar de m4 toe. Jij moest en zou mij niet killen! Anders zou jij veel te blij worden.
Ik maar schreeuwen tegen die m4: "Doe je niet goed! Je moet me beter raken!!!" & "goedzo raak me nog een keer" XD (beav heeft dat wel gehoord op skype Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16wo 22 aug 2012, 01:06

Raggert schreef:
Ik maar schreeuwen tegen die m4: "Doe je niet goed! Je moet me beter raken!!!" & "goedzo raak me nog een keer" XD (Beav heeft dat wel gehoord op skype Razz )

hahaha dat klopt helemaal Razz hahaha

was wel redelijk met die bami samen. 50/50 leven/dood en ook winst/verlies. wel weer winst gemaakt met me tankjes Razz heb nu alweer 200K en ik heb zo'n 1,8M nodig om 2 tanks te kunnen kopen die ik ondertussen alweer onderzocht heb :( nadeel is dat ik geen plek meer in me garage heb :( toch eens overleggen of ik niet nog wat ruimte ga kopen...

mijn kills totaal staat nu op 1.047 Wink beat that twat !

@Bami : ja dat potje met 4 kills was wel goeie ! vooral de laatste 2 kills waren lekker (KV-1S beiden) XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16wo 22 aug 2012, 05:34

@Rage: denk je dat ik het niet vervelend vind dat je nu hier aant posten ben dat je mr hoofd eraf geschoten hebt! Jij bloedworst! XD

@DaBeav: 2x een kv1s killen is goes voor de xptjes Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16za 25 aug 2012, 02:43

vanavond met Rage de hele tijd met arty gespeeld en het ik moet zeggen dat het wel lekker ging XD behoorlijk wat kills gemaakt waardoor ik er nu totaal 1130 heb Wink (ik ga je inhalen Roy Razz) meesterschapsbadge 1ste klas behaald meesterschapsbadge 1ste klasse behaald met me arty en magere hein 3 behaald (had ik al maar nu dus ook met arty ! meeste kills in 1 potje was 5 met arty en ik heb de angstgegner van Rage een paar x gekilled Razz die klote hummel haha echt leuk om vijandelijk arty vuur te vinden en de arty uitschakelen zonder dat die echt gespot is !!!

net als laatste nog 1 potje met me T49 tankjager gespeeld en ik kon totaal niks betekenen voor mijn team TOTDAT er nog maar 3 tanks over waren (2 artys en een su-85) en ik dus op arty hunt ging... de basis was redelijk veroverd toen ik de 3de killde XD had zich dus weer geloont om op arty hunt te gaan haha

veel kills, weinig deaths, heb nu alweer 670.000 credits en redelijk wat ervaring bij mekaar gespeeld dus het was een zeer geslaagde dag (ook de paar potjes met bami voordat ik hem vergeet Embarassed ) Bram en Rage zaten btw samen in een peloton en ik drukte gelijk met Rage op vecht en kwam in hun game. Bram was toen best snel gekilled mwhuhahaha 1 shot door mij en hij weet waarom XD

over de credits kan ik nog kwijt dat ik graag 3 tanks wil kopen en dat die mij totaal 2,8 miljoen gaan kosten. ik moet dus nog redelijk wat sparen en bedenken welke ik als eerste ga kopen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16za 25 aug 2012, 11:25

Gisteren ging het inderdaad erg goed met jou! Ik had wat minder geluk :S Veel van mijn schoten gingen net naast. Gelukkig zijn de granaten die ik schiet erg groot, dus daarmee toch nog een paar kills gemaakt Wink
Daarnaast was beav niet altijd snel genoeg, en werd ik als nog een paar keer afgeschoten door .. de h...hu...hum.....HUMMEEEEEEEL!!!!! Mad

Toen ik met ons aapje (bram Razz ) samen ging ging het wel redelijk goed Very Happy
Één potje vind ik jammer dat we niet gewonnen hebben.
het stond 2 tegen 2. ik en een heavy tegen twee arty's van hun. de heavy ging dood. toen heb ik effe een blindshot gedaan op een van hun arty's, hij was raak en dus dood. Very Happy
Toen ben ik richting hun base gegaan. Omdat de andere arty nog maar 41hp overhad (ik had geen schade). Hij spotte mij eerder dan ik hem, en schoot mij met een schot neer Neutral
Dat was erg jammer!

Heb gisteren nog een Medium-Caliber Artillery Shell Rammer gekocht op mijn arty (300.000 credits). Daar mee is mijn laadtijd met 10% vermindert en daar ben ik erg blij mee!
Heb nu op deze tank (Su-8 ) het "Camouflage Net" en "Medium-Caliber Artillery Shell Rammer". Héél misschien ga ik ook nog voor de Enhanced Gun Laying Drive, maar die kost 500.000 Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16za 25 aug 2012, 12:18

DaBeav schreef:
Bram en Rage zaten btw samen in een peloton en ik drukte gelijk met Rage op vecht en kwam in hun game. Bram was toen best snel gekilled mwhuhahaha 1 shot door mij en hij weet waarom XD

Ik ga je nog terug pakken vies varken! Twisted Evil Ik zou dus maar oppassen Twisted Evil Razz

Verder gingen de potjes die ik met rage deed best wel goed Smile Ik heb iig wel weer veel credits bij elkaar geschraapt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT nabesprekingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT nabesprekingen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» P2 Nabesprekingen
» Nabesprekingen
» Nabesprekingen van Conduit 2
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van Minecraft

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: