[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT nabesprekingen

Ga naar beneden 
+17
DutchPolska
chromehound25
DaBeav
Daveklo
Pagasus45
renevanh
Jackie_5
Demoulius
Noah
~AnYo-0.0-Shika~*
snooyer
Roytje
Realmkiller
Rage
uitdeweg
Xander
bram
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16di 28 aug 2012, 02:12

Redelijk lekkere kill dag gehad. 33 kills totaal Wink en zoals meerderen weten ga ik heel erg graag op arty jacht Razz of het nu met een snelle tank is of met een arty... maar dan heb je zo'n figuurtje als Rage die vaak gekilled werd door een hummel en mij steeds zei: pak die hummel !!! ik ga dus als ik met arty speel meteen op de bekende arty plekjes bij de tegenstander mikken en als ik een arty zie schieten dan schiet ik op die plek. zo kill ik er echt veel btw ! ik en Rage moesten dus vandaag tegen 2 hummels hehe Rage ging op de gespotte tanks schieten en ik ging dus meteen op hun plekjes checken. ik zag een schot en schoot dus op de plek waar het vandaan kwam. de 1ste hummel had ik te pakken maar omdat hun bij ons hetzelfde deden EN Rage TE VROEG had geschoten had de hummel hem dus te pakken XD ik had ook meteen de 2de hummel ontdekt en die ook meteen gekilled ! niet verkeerd zou je zeggen maar die Rage is niet snel tevreden hoor pfff ik was te laat met schieten zegt die gewoon !!! wah un heaumeau joh XD

een paar potjes hierna moesten we alweer tegen een hummel en Rage bleef met een andere tank als laatste over van ons. de hummel leefde ook nog want we hadden hem niet kunnen vinden. wij wisten echt niet waar die hummel uit hing en opeens staat die voor Rage zijn neus XD heel dichtbij en BOEM !!! Daaaaaag Rage XD

wat het dagje helemaal compleet maakt is dat Rage me ook nog team killde omdat die niet goed uit z'n doppuh kijkt !!!

verder heb ik nog 3x een snel rijdende tank te pakken gehad met me arty
ik vond dat brammetje veels te vaak en zeker te snel dood ging
met bami hadden we een potje een doelstelling : we pakken de grille (arty) : mission accomplished Very Happy
tikkertje viel tegen met 4 man want bram bleef schieten, ik beukte andrea meteen kapot en rage was gewoon te snel...
ik heb me de M18 Hellcat gekocht >_< nu weer sparen voor de slugger en dan alle tanks levelen voordat ik weer wat kan kopen :(

1 potje was echt goed van mij ! met me arty ongezien blijven en gewoon de basis cappen XD dat potje leverde me het lintje : Plunderaar Cool Veroveraar Cool en meesterschutter Cool bram was dat potje als aller 1ste dood XD

kort gezegd : leuk wot dagje gehad
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16di 28 aug 2012, 08:36

DaBeav schreef:
ik vond dat brammetje veels te vaak en zeker te snel dood ging

ja pffff ik rij altijd mee met de groep en als er dan iemand uit de groep gedood word ben ik altijd die pechvogel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16di 28 aug 2012, 09:09

Waarschijnlijk omdat je laagste level tank bent.. Dn pakken ze jou eerst voor een easy kill voordat ze zelf gekillt worden Razz

@Beav: zeg wel ff erbij dat we alle 2 een lvl 4 tank hadden! Dat we alle 2 de minst sterke tankies hadde! Eikoltje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16di 28 aug 2012, 17:03

Net een paar hele mooie potjes samengedaan met beav.
Veel kills, veel xp en veel cash natuurlijk.
Met mijn su-8 heb ik nu ook de meesterschapsbadge tank aas binnen Ole
Spoiler:

Heb ook nog even met ons aapje gespeeld, maar daar is niet iets erg bijzonders voor mij gebeurd.
(aapje heeft nu wel zijn lvl VI tankt te pakken Razz )

Mijn maximale aantal xp in een potje is nu 1146 (met su-Cool en totaal aantal kills is vandaag naar 531 gegaan.
Het was een goeie daaaag Razz


Ps. beav was gelukkig vandaag wel op tijd met het uitschakelen van arty's!
Applausje voor hem!! Razz


Laatst aangepast door Rage op di 28 aug 2012, 19:09; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16di 28 aug 2012, 18:55

Ook gister was ik op tijd jochie! Jij schoot te vroeg !!! 2 lange lummels had ik te pakken hehe En ja vanmiddag 6 kills gemaakt waarvan zeker 4 arty's !!

Rage schreef:
Met mijn su-8 heb ik nu ook de meesterschapsbadge tank ass binnen Ole
Ik weet niet wat meesterschapsbadge tank ass is maar iig congratszz D
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16do 30 aug 2012, 01:05

Yes!!
Net met beav en die nieuwe (snooyer) gespeeld. Ging wel lekkah!
In het laatste potje 6 kills gemaakt, had dus topgun! Cool
Spoiler:

Me is very happy Ole

PS.
Heb in één potje 2 van die duitse rotzakken te pakken Twisted Evil
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16do 30 aug 2012, 05:33

Haha nice Rage!! Een super top avondje voor je dus! Very Happy

bij mij ging die slechter! Niet dat het helemaaal fout ging ofzo Razz maar als ik met me tier 6 in een game terecht kom (samen met beav en snooyer) met 14 x tier 10 dan maak ik weinig kans Razz wel aardig wat xp vrijgespeeld Smile

over en uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16do 30 aug 2012, 06:14

Nice Rage! Was een lekker laatste potje haha De 2 poep hummels uit de weg geruimd en toen relaxed knallen... Je top gun game zal ik binnenkort uploaden Wink

Ja Bami, we hadden niet veel kans tegen de vele level IX en X tanks XD Wel knap dat we er een paar overleefd hadden lol Had wel nog een kill kunnen mee pakken in een paar potjes! Toen je weg was en ik met Snooyer en Rage verder ging had ik ook nog redelijk wat kills totaal zoals je kunt zien op de onderstaande stats van de afgelopen 24uur dankzij de mooie app van WoT hehe

WoT nabesprekingen - Pagina 3 A1gGmVxCcAEOh1F
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16ma 03 sep 2012, 22:02

oeee wat had ik een lekkere avond zeg!
Voordat ik met Beav ging spelen een game gehaald met 4 kills met me arti (dit is echt kfing rare voor mij, want het hoogste wat ik ooit heb gehaald is 2 kills in een game XD). Daarna ook nog in me eentje, een game met 3 kills! En toen ging ik met beav en dankzij zijn hulp nog een game met 3 kills haha! Ik jatte namelijk vet zijn kills XD

De filmpjes komen nog (vooral die ene dat ik beav zijn kills jat, die is gewoon te mooi haha)! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16ma 03 sep 2012, 22:25

De replay waar je mijn kills jat kun je me sturen. Perfect materiaal voor een splitscreen omdat we continue di ht bij mekaar zijn en het heel duidelijk is wat je doet haha alleen jammer dat skype er dan niet bin is want dan zou je horen : ik ga hem beuken en dan net voordat ik hem raak schiet die rinus hem gewoon kapot haha verder schiet die rinus gewoon op mij als die weer een kill wilt pikken haha gelukkig had ik er zelf nog 2 kunnen killen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16di 04 sep 2012, 23:07

De avond begon goed voor mij, had namelijk 2e potje met me su-26 5 kills gemaakt! En nee, dit keer niet gestolen van beav XD Beav was snel dood in dat potje Razz

Helaas was de rest van de avond niet zo best... Daarna niet zoveel kills meer gemaakt, max 2 volgens mij :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Roytje
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Roytje


Aanmelddatum : 01-06-11
Berichten : 62

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16wo 05 sep 2012, 14:33

Mijn oude clan geleaved en alles geregeld. Over 2 dagen ben ik weer reinviteable XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16zo 09 sep 2012, 22:16

Vanavond dik 2,5 uur geWoT met Beavertje en ik moet zeggen dat er toch echt lekkere potjes tussen zaten!

Me hoogte punt is de 5 kills in een game als su-26 (lvl 3) tegen level 6 tanks Very Happy

Ook een potje met 3 one hitters achter elkaar en nog twee potjes waar ik en beav beide 3 kills hadden! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16zo 09 sep 2012, 22:24

ja het waren leuke potjes ! ik heb ook paar x 3-0, 4-0 en 5,0 behaald. filmpjes staan opgeslagen en zullen binnenkort geupload worden (als ik zin heb Razz)
Kill teller staat nu op 1493 maar ik zal vandaag nog wel de 1500 halen Razz

ik en die Rinus hebben goed samen gewerkt een paar potjes ! was echt wel nice met elkaar helpen en beschermen !

Edit : Mijn stats van de afgelopen 24uur...
WoT nabesprekingen - Pagina 3 A2YvoA7CcAAJpGM

Verder wil ik nog kwijt dat als je wot traag gaat om Rinus en/of Snooyer even voor info te vragen Wink Rinus kan nu eindelijk meer dan 1 game achtermekaar soepel spelen! Niet in dit topic hierover reageren dus dit kan je via pb doen Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16ma 10 sep 2012, 21:32

Vanavond weer ff WoT gespeeld. Het ging wel lekker toen ik met beav speelde. Had zelfs 1 potje 6 kills gemaakt met me su-26, dus Top Gun!

Top Gun:

Toen hebben Rage, ik, Beav en skiddy nog even tikkertje gespeeld. Was ook wel lachen, vooral om een beetje rondjes om skiddy te rijden als hij de tikker is haha XD

Daarna nog even alleen gespeeld, maar dat ging echt poep :S
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16wo 12 sep 2012, 09:24

Gister heerlijk gespeeld! Me avond dik positief afgesloten : D ik had echt 1 zieke game met me team! Ik heb hem opgenomen maar ik kan hem niet meer terug kijken.. Echt strange! We bleven met zijn 15e bij elkaar en gingen erop en erover, de tegenstanders had geen schijn van kans en we verschranzde ze gewoon. Zal vanmiddag nog eens kijken of tie het doet! Het was in dat level dat je de flag van de enemy moet gette of (uiteraard) al je enemys killen, het level dat precies in de midden dat dijkje heeft lopen waar die trein rails overheen loopt en waar de trein ook op stilstaat. Je kan dat dijkje alleen maar aan de linkse, rechtse en midden passeren.. Jullie weten vast wel welk level ik bedoel XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16wo 12 sep 2012, 22:33

Vanavond met Ruudje gespeeld. Bij mij ging het wel oke. Ik had denk ik een gemiddelde van 2-3 kills per potje Smile Ik nu ook genoeg geld voor me T-50 (vrooooom!) Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16wo 12 sep 2012, 22:38

owwww shieeeet.... dat gaat heel erg lastig worden met tikkertje :S

vandaag veel gespeeld en veel verloren :'(
gelukkig wel redelijke kills gemaakt. (ik heb meer hummels gekilled dan zij mij Very Happy )
de skills van de bemanning staat nu op 82% en ik moet nog 18.000 exp voor de SU-14
(en +- 700.000 credits)!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16vr 14 sep 2012, 17:35

na meerdere slechte dagen heb ik eindelijk weer een lekker middagje wot achter de rug !

41 kills
M6 Elite (VI Heavy en dus de T29 VII Heavy onderzocht) 12.000 xp'tjes weggespeeld >_<
M6 bemanning op 100%
Over de 1M credits en nog maar 320K nodig voor de T29
in totaal iets van 17.000 xp bij mekaar gespeeld (meerdere x2 's)

Verder nog een potje waar ik zeker 14 tanks gespot had ! Helaas verloren we en dus geen verkenners medaille :( maar toch ben ik tevreden Razz Morgen heb ik (waarschijnlijk) de VII heavy met dank aan Bami die me gemotiveerd heeft XD

edit: de 14 gespotte tanks
WoT nabesprekingen - Pagina 3 Img1516762401
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16za 22 sep 2012, 11:58

Eindelijk!!! Ik heb nu de Su-14 (lvl VI arty)!!
Meteen de bemanning op 75% gekocht.
De granaten zijn duur (1.120), maar ik had erger verwacht Razz
Su-14!!!:

Gisteren trouwens met uitdeweg nog in een leuk team gezeten XD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16za 22 sep 2012, 12:51

Finally !!! Das een knoepert van een arty heur... Granaat prijs valt idd wel mee al word het helaas duurder :(

Volgende x screen van andere kant nemen Razz Je eigen logo mag beter in beeld XD
Wat doet die A-20 in je arty garage ?
En de hamvraag: Missie 7 van 8 ??? Nog nieteens de training klaar ? haha

2de screenshot: ARTY FTW! Zie je ook niet vaak lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16za 22 sep 2012, 17:26

Rage schreef:
Eindelijk!!! Ik heb nu de Su-14 (lvl VI arty)!!
Meteen de bemanning op 75% gekocht.
De granaten zijn duur (1.120), maar ik had erger verwacht Razz
Su-14!!!:

Gisteren trouwens met uitdeweg nog in een leuk team gezeten XD
Spoiler:

goeie genade wat is dat voorn bakbeest joh! Niet normaal meer Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16za 22 sep 2012, 17:31

net ff met Rage in trainingskamer geweest om zijn arty te bekijken en ik moet zeggen: die arty is echt net zo snel als dat die eruit ziet XD

heb ook wat leuke (denk ik dan) screenshots gemaakt. deze zal ik naar onze hyves sturen zodat ze gelinkt kunnen worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16ma 24 sep 2012, 15:58

Over de su-14 ben ik nog niet erg tevreden. vandaag mijn eerste kill ermee gemaakt, een andere su-14
Hij is erg traag en de aim van de tank is zo naar de klote XD
De nieuwe ophanging heb ik al nu nog de motor, gun en radio. hopelijk gaat het dan wat beter.

Hier is nog een printscreen van de tank (nu is het logo beter zichtbaar Razz )
Spoiler:

Had laatst btw ook een vijandelijk team dat regelrecht uit een nachtmerrie zou kunnen komen :S
Shit 3 HUMMEEEEELS!!!:
Terug naar boven Ga naar beneden
snooyer
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-08-12
Berichten : 56

WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16ma 24 sep 2012, 23:13

su 14 is idd traag maar als die helemaal geupdate is kan die heel wat damage doen...
afgelopen week een verloren pot gehad had geloof ik 5 of 6 kills waarvan zowiezo 4 tank vs tank, boem weg enemy tank Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT nabesprekingen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 3 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT nabesprekingen
Terug naar boven 
Pagina 3 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» P2 Nabesprekingen
» Nabesprekingen
» Nabesprekingen van Conduit 2
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van Minecraft

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: