[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT nabesprekingen

Ga naar beneden 
+17
DutchPolska
chromehound25
DaBeav
Daveklo
Pagasus45
renevanh
Jackie_5
Demoulius
Noah
~AnYo-0.0-Shika~*
snooyer
Roytje
Realmkiller
Rage
uitdeweg
Xander
bram
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16do 13 maa 2014, 11:36

netjes, zal weer wat meer wot gaan spelen, hoef alleen nog maar de turret van mn t32 te researchen, dan zal ik ook wel eens mee gaan doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16vr 14 maa 2014, 17:10

net een grootste faal van mn leven gemaakt, op prokhorovka, ik in mn marderII, was samen met 3 arty over tegen 5 enemy's, onze arty werden al snel gekilld, stond nog tegen over 4 tanks, schoot de 1e dood, 2e een vol health m2 medium met een shot in de brand en dood, alleen nog een TD en een arty over. waren aan het cappen en met nog 50 sec op de klok, ging ik er opaf. als je in het noorden begint, heb je de spoorovergang waar je over kan en langs de trein, ik wou de niet voorspelbare pad kiezen en wou over dat heuveltje rechts lang de trein naar onze cap, nog 20 sec over, kwam ik die #!@*#& heuvel niet op waardoor ik een (mogelijk) epische redding heb verpest. kon me wel voor mn kop slaan. als ik tijd he, zal ik die game wel eens posten
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16vr 14 maa 2014, 18:19

das lullig... ben benieuwd naar de replay XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16zo 30 maa 2014, 23:11

Vanavond WoT gespeeld en ging eigenlijk best goed! Nog wat games gedaan met me kv-1 en su-85 voor de credits en daarbij een leuk potje gehad met me su-85!
De tegenstander was op een gegeven moment aan het cappen met drie man en ik was doorgebroken op de linkerflank. Ik wilde ze van achter pakken, maar ik vreesde dat ik te laat zou komen. Gelukkig werden ze gereset door een teamspeler en kon ik van achter aanvallen, met het gevolg dat ik even de base schoon veegde (ook gelijk wat missies gehaald) Laughing 

Hier de screens van het potje:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16di 01 apr 2014, 16:30

Net platoon gedaan met Rage en DaBeav!
Het was niet om te zeggen dat we ownde, maar wel leuke potjes gespeeld!

Ik persoonlijk vond het arty potje het leukst, ik tier 7 arty, rage tier 8 en dabeav tier 9.
Het leuke aan het potje vond is dat rage en ik meer damage hadden gedaan als dabeav XD

Van rage is het logische.. hijs de beste arty speler van wot XD
Dabeav is allround skilled, maar zijn arty skils blijven achterweg ;P grapje hoor opa XD

Maar we hebben zeker 70% van de gespeelde potjes gewonnen! En zo doen we dat onnie boys!? XD

Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16di 01 apr 2014, 16:38

Aan die uitgebreide beschrijving van bami heb ik niets toe te voegen.
Het ging wel lekkah. Maar bami, de volgende keer gewoon meepraten inplaats van mee luisteren op skype Razz

Verder bami, heb ik toch nog een ding te zeggen over je post...

F5! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16di 01 apr 2014, 16:43

DaGoonch!! schreef:
Net platoon gedaan met Rage en DaBeav!
Het was niet om te zeggen dat we ownde, maar wel leuke potjes gespeeld!

Ik persoonlijk vond het arty potje het leukst, ik tier 7 arty, rage tier 8 en dabeav tier 9.
Het leuke aan het potje vond is dat rage en ik meer damage hadden gedaan als dabeav XD

Van rage is het logische.. hijs de beste arty speler van wot XD
Dabeav is allround skilled, maar zijn arty skils blijven achterweg ;P grapje hoor opa XD

Maar we hebben zeker 70% van de gespeelde potjes gewonnen! En zo doen we dat onnie boys!? XD


we proberen nog eens over 2 dagen als ik me stock gun ingeruild heb voor me nieuwe Razz en zoals ik al eens zei, de stock arty 9 doet maar 1/3de van de damage die de gepimpte tier 8 deed. ook is het zo dat alle nieuw toegevoegde arty's in de arty nerf update zwaar klote kut arty's zijn tegenover de arty's die al in de game zaten XD en ja, ik heb gewoon serieus gereageerd op je post Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16ma 07 apr 2014, 15:52

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Jhtvk6

Mijn stats van vandaag :)heerlijk gespeeld!! Vooral op het laatst. Ik zat in kv1s platoon met poskarov en in 3 games had ik 14 kills gemaakt xDwaaronder 1 game met ruim 1700xp XD

Btw! Ik heb nu eindelijk meer kills als gespeelde games, zoals te zien hierboven in mijn screenshot.
Dit is een statiatiek die ik maanden probeer in te halen, en na steeda dichterbij te komen ben ik er vandaag eindelijk overheen geknalt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16ma 07 apr 2014, 17:27

netjes, netjes, ik heb altijd het geluk dat als ik eigenlijk in het groen zit, dat ik de volgende dag weer in het rood gaat :(

volgens mij brengt poskarov geluk Wink speelde gisteren samen het hem in mn sherman jumbo, in een paar potjes evenveel damage gedaan als de 3 ondere me bij elkaar, en in 2 gevallen bijna een ace mastery gehaald. in het laatste potje werden de laatste 2 tanks, een kv1 een een hummel die ik bijna in mn eentje had gekilled, net voor mn neus weggekaapt, waardoor ik in mn laatste potje met mn sherman jumbo een topgun en mogelijk een ace mastery badge ben misgelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16di 08 apr 2014, 20:25

WoT nabesprekingen - Pagina 14 B4bzbp

Vanavond met Jackie_5 en hij ging lekkerrrrrr! xP
We hebben 1x samen ff een is2 geowned daar word je eng van! Ik in mijn tigerI en Jackie in der A-44.

Het ging beter als met iedereen anders van de clan! Jackie is mijn keiharde wot maat!! Niemand is sterk genoeg tegen ons 2!

Haha Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16di 08 apr 2014, 23:19

WoT nabesprekingen - Pagina 14 208xvh0

mn beste potje in mn T32 tot nu toe, alleen jammer dat de topgun en waarschijnlijk een ace tanker voor mn neus is weggekaapt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16do 17 apr 2014, 00:11

zeker wel een nice wot dagje gehad moet ik zeggen! mat Rage lekker veel potjes gewonnen vanmiddag en net met Realmkiller ook nog 6 van de 8 gewonnen!

4 elite tanks erbij XD
4 nieuwe nice moment momentjes XD ik verklap nog niet alles en ik hoop dat anderen hun mondje houden totdat deel 3 geupload word Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16zo 20 apr 2014, 00:55

weer een avondje gewot, eerst met Beav en Gio in het peleton en later op de avond met beav en rage. Ging eigenlijk best slecht de hele avond. Wel me goeie gun gehaald op me SU-14-2.
Laatste potje met rage en beav in Ensk met me IS-3 beste potje gehad:

Spoiler:

Na dit potje gelijk gestopt. Iets wat ik wel geleerd heb bij WoT is dat je bij je hoogtepunt moet stoppen anders houdt je een kut gevoel over Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: nabespreking dutchguy   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16za 10 mei 2014, 23:06

zo, even 9/10 van de tier 9 eruit gespeeld

WoT nabesprekingen - Pagina 14 2e4ggtv
WoT nabesprekingen - Pagina 14 Kcmcrp





EDIT: post verplaatst naar het juiste topic!dank u Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16zo 11 mei 2014, 10:42

Zo dan! Aardig ziek potje maat! Door veel damage te doen op veel hogere tiers dan waar jij in rijd krijg je altijd een shitload aan xp, en in jou geval ook nog een mastery!! Mooi potje!!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16zo 11 mei 2014, 11:12

DaGoonch!! schreef:
Zo dan! Aardig ziek potje maat! Door veel damage te doen op veel hogere tiers dan waar jij in rijd krijg je altijd een shitload aan xp, en in jou geval ook nog een mastery!! Mooi potje!!!! Very Happy
vlak het eind kwam ik nog een borsig tegen, plante een schot erin, hij raakte mij ook, maar liet me nog met 6hp over, had toen nog genoeg tijd om te herladen en rustig te mikken
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16zo 11 mei 2014, 11:15

Mooi potje hoor! Ace tanker is altijd lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16za 07 jun 2014, 06:32

Beetje jammer dat je een 1000+ xp potje moet verliezen! :( het was echt een thriller op het laatst.
Ik en een FV 215b 183 versus een is8, is7, t30, t32, m53/m55 en een T110E3.

We kwamen terug tot 2-3 maar toen was ik door mijn klip heen en moest ik 40 seconden laden -,- op dat moment werden we ingesloten en afgeslacht XD


WoT nabesprekingen - Pagina 14 K2yfrd
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16za 07 jun 2014, 08:01

Ja das jammah! Wel je huid duur verkocht XD
Terug naar boven Ga naar beneden
renevanh
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 17-04-13
Berichten : 4

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16vr 01 aug 2014, 13:48

Soms is die Grille zo'n fijn stukje arty  Laughing 

WoT nabesprekingen - Pagina 14 334hhj7

WoT nabesprekingen - Pagina 14 33lguqe

That's how we do it people!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16vr 01 aug 2014, 14:36

Lekker potje hoor, nice!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16vr 01 aug 2014, 15:20

das zeker wel een nice potje geweest! mooi hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16wo 13 aug 2014, 22:23

net mijn 1e pascucci's medal gehaald
WoT nabesprekingen - Pagina 14 2h7jpfc
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16ma 18 aug 2014, 01:16

was weer een paar heerlijke potjes stronghold,en wat heb ik gelachen om jullie zeg.
ik alleen met me headset naar jullie luisteren en vind jullie echt lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16ma 18 aug 2014, 03:26

XD lachuh hoort erbij he Razz en met stronghold ging het weer goed ja! weer een gebouw een tier omhoog + al zowat op de helft van het stronghold naar tier III! straks ff upgraden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT nabesprekingen - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 14 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT nabesprekingen
Terug naar boven 
Pagina 14 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» P2 Nabesprekingen
» Nabesprekingen
» Nabesprekingen van Minecraft
» Nabesprekingen van Conduit 2
» Nabesprekingen na MW3 online

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: