[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 DaGoonch!! zijn filmpjes

Ga naar beneden 
+3
Dazhbog
Rage
Realmkiller
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16di 24 sep 2013, 19:03

ik vond dat die T30 soms nogal mals reageerde.. dus ik hoop volgende x op iemand te stuiten met meer pit XD

Dit potje hebben we gewonnen ookal leek het halverwege dat we dik zouden gaan verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16di 24 sep 2013, 19:25

en zet je censuur uit! die ***** zijn kut Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16di 24 sep 2013, 19:48

Censuur uitzetten? Ftw?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16di 24 sep 2013, 19:52

altijd leuk zulke mensen, ook leuk zijn mensen die je vertellen hoe je moet spelen en die dan als 1e dood gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16di 08 okt 2013, 18:45

6

hiero is die amx50b gameplay marszel, op mijn replaymanager staat 5125 damage, dat kreeg ik ook te zien aan het eind van mijn game, ik denk dat als je damage doet terwijl je een enemy niet ziet, dat de damage dan niet geregistreerd word door die xvm mod.. check de eind damage maar aaan het eind van het potje op mijn hitlog
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16di 08 okt 2013, 19:54

lekkere game hoor! zeker zonder damage op te lopen XD

en dat klopt idd, als je damage doet terwijl de tank niet zichtbaar is dat registreert de hitlog dat niet. einde game zie je dit uiteraard wel...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16vr 11 okt 2013, 19:20



Tadaaaa :)Obj 407 Topgun Smile


Btw! De 1e 3 minuten kan je skippe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16zo 13 okt 2013, 19:49

wat heb jij toch weer geluk gehad zeg. ene keer 14 hp over en de andere keer geen damage op je met 14 hp Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16zo 13 okt 2013, 20:08

Jaaa! Dikke mazzel frind!! XD majaa soms heb je gewoon mazzel nodig om te trollen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16zo 13 okt 2013, 21:49

whaha, ik weet zeker dat die object helemaal gek achter zijn computer werd XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16ma 14 okt 2013, 05:51

Hahaha echt he Razz en iets wat hij niet wist is dat ik met gold skiet met mn obj704.. haha. Ik penetreer iedereen als boter XD dus hem ook.. terwijl hij moeite moet doen XD ghehe
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16vr 06 dec 2013, 19:56



Mijn 1e gefilmde E75 upload Very Happy

Ik ging dead omdat ik dacht dat ik wel safe stond achter die rots.. ik stond er alleen niet achter haha XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16vr 06 dec 2013, 20:17

ik kan me eens herinneren dat je tegen mij zei: ik zou niet eens schieten als me penetratie indicator niet groen is... dat eerste schot XD maarja in het begin ging het nog niet soepel, daarna kwam je los!

maarre een nice damage potje! verder zou ik hopen dat ik zo'n noob tortoise tegen me zou hebben Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16vr 06 dec 2013, 20:33

Klopt.. hij was niet groen XD haha. Maar ik weet dat ik uhm daar ken penetreren XD hahaha.

Damage ging aardig ja Smile die tortoise had me makkelijk kunnen killen! Majaa.. mijn 1e schot op hem was ook een fail schot.. ik had makkelijk tijd om te aime maar deed et niet -,-
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16di 17 dec 2013, 19:24

Tadaaa. Graag jullie mening!!



Zet uhm op 1.47sec stil en je ziet een shell voorbij skiete! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16di 17 dec 2013, 20:23

Chicken.. LOL
Net geen gelijkspel ofwa! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16di 17 dec 2013, 20:25

miet !!!! hahaha XD dit moest volgens WoT toch een draw zijn ? aangezien geen enkele game meteen stopt bij de laatste nme kill of 100% cap... maar het feit dat jullie 0 levenden hadden toen de tijd op 0 kwam kan het ook een lose zijn geweest Razz zeg dus maar gewoon wat het was haha Very Happy

PS: eigenlijk moest dit een lose zijn maarja zelfs de shell in je reet killde je niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16di 17 dec 2013, 20:37

Op mijn replay word ik gekillt NA de 0:00 sec! Dus dat zou een draw zijn, maar wat mmmm van marszel aal zegt.. meestal loopt het spel dan nog eventjes door. Jammah! Want dan had ik ze wel allemaal keihard getrolt al was het gelukt XD haha

En idd.. een bounce op me ass gebeurt niet vaak Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16vr 20 dec 2013, 17:50

Zie hier mijn record aantal xp! 2440xp in 1 game! :Dwhoop whoop!!




DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Dez8
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16ma 23 dec 2013, 04:55

Das een lekker damage potje meneer van klooten! Nice!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16za 18 jan 2014, 10:29

Leuke gameplay in mijn E100, geen bijzondere dingen ofsow,, gewoon leuk ^^

Ik heb een gun sound mod geinstalleerd dus luister maar eens goed naar mijn reload sound, de sound van de map overall, en op 4:09,, arty shell incomingggg!!! BOTS! daaag tigerII XD

Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16za 18 jan 2014, 11:44

DaGoonch!! schreef:
Leuke gameplay in mijn E100, geen bijzondere dingen ofsow,, gewoon leuk ^^

Ik heb een gun sound mod geinstalleerd dus luister maar eens goed naar mijn reload sound, de sound van de map overall, en op 4:09,, arty shell incomingggg!!! BOTS! daaag tigerII XD

gnomefathers zeker? hoe doe je die installeren, heb er wel eens vaker voor gekeken, kreeg het alleen niet voor elkaar
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16za 18 jan 2014, 12:17

ja die mod!

Je download de mod, opent hem, je kopieert de bestanden 'res' en 'res_mods' en je plakt die gewoon in je World of Tanks map.

makkelijker kan het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16za 18 jan 2014, 17:00

ik vind die mod eerlijk gezegd niets Razz Die bass is veel te hard waardoor het echt vercrackt klinkt (zou ook aan youtube kunnen liggen). Het geluidje van het reloaden is wel funny alleen hier wordt ik denk na een tijdje ook gek van Razz

die arty shot was idd nice!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16za 18 jan 2014, 17:32

Realmkiller schreef:
ik vind die mod eerlijk gezegd niets :PDie bass is veel te hard waardoor het echt vercrackt klinkt (zou ook aan youtube kunnen liggen). Het geluidje van het reloaden is wel funny alleen hier wordt ik denk na een tijdje ook gek van Razz

die arty shot was idd nice!
vind het wel tof, klinkt een stuk levendig. denk dat het aan youtube of geluidskwaliteit ligt. zal zelf wel een filmpje uploaden, kunnen we even luisteren waar het aan ligt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
DaGoonch!! zijn filmpjes
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» N-Agents MC server - Deze servers zijn offline!
» BF3 filmpjes
» Gio's filmpjes
» Filmpjes van Pagasus45
» Filmpjes Andrea

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: