[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Monster hunter tri

Ga naar beneden 
+11
Needlefire
Xander
PaRaDoX
Realmkiller
hero
xijbor
Brammm
Rage
Walrus
Founder
DaBeav
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 39  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16wo 01 jun 2011, 00:45

Bespreek hier wat allemaal fout ging of wat juist goed ging tijdens Monster hunter tri online Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16wo 01 jun 2011, 23:20

Ik heb vandaag weer voor het eerst in maanden weer mh gespeeld en het net als fietsen je verleerd het niet.... Het enige waar ik nog aan moest wennen was dat ik steeds spullen armors moest aan passrn en al dat soort ding maarcwe hebben die rathian er van langs gegeven
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16za 04 jun 2011, 14:29

Ik heb vandaag veel gespeeld ik wou graag het damscus armor hoef nog maar een item en heb veel agna's gekilld. Vele mensen die dit spelen zijn lid van monster hunt wikia en daarvan het forum... Vandaar dat sommige leden niet opdagen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16za 04 jun 2011, 14:48

aha; ik snap er geen k*t van Razz.
komt wel als ik me erin ga verdiepen (lange vakantie te gaan!!!!!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16di 14 jun 2011, 17:49

Een beetje aan het oefenen met de hammer op alatreon.
Het ging aardig goed, ik kreeg beide horns er af.
Alleen nog steeds geen tweede skypiercer kunnen bemachtigen!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16di 14 jun 2011, 18:20

Vandaag laatst gespeeld voor mijn straf samen met Rage alatreon gedaan. Heb nu Dark Switch Axe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16di 14 jun 2011, 18:21

ok en kan je je ook voorstellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16wo 15 jun 2011, 18:15

ik heet gewoon tim op mh3 ik ben nu HR 50 maar ben voorlopig even niet online straf voor 2 weken balluh!!!
Wat is die FC eigenlijk?

Denk aub na in welk topic je dit neerzet! Hier worden Hunts nabesproken en gaat het dus niet over hoe je heet, FC's enz...
FC kan je hier vinden: https://nedclan.actieforum.com/t154-friend-codes-monster-hunter-tri
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16do 30 jun 2011, 22:45

nooit gedaan en heb hem ook niet dus Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16za 16 jul 2011, 23:14

ik heb bij een vriend in de arena gespeeld en kvond het wel lauw spel dus kwil em ook, hij is al besteld en krijg em deze week Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16wo 03 aug 2011, 00:25

Ik ben vandaag weer eens bezig geweest met MH3. ik ben rustig begonnen om te kijken of ik het nog niet verleerd ben Razz

Ik kan het nog, binnenkort (morgen middag!?) maar weer ala en jho uitroeien!
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16wo 03 aug 2011, 09:07

khad gister voor het eerst online gespeeld, ksnap al er veel maar ook heel veel niet van xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16ma 08 aug 2011, 15:00

Vandaag xijbor als vriend toegevoegd en geholpen met een paar quests.
Dat ging mooi snel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16ma 08 aug 2011, 15:11

ja dat was echt gaaf Razz

-wanneer kan je quests doen met 2 sterren, ik zit nu in HR 8 en heb alle quests gedaan met 1 ster.

-en wil ik weten of je kan traden op MH3

jij bent echt pro met MH3 rage mischien weet jij dit allemaal Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16ma 08 aug 2011, 16:08

xijbor schreef:
ja dat was echt gaaf Razz

-wanneer kan je quests doen met 2 sterren, ik zit nu in HR 8 en heb alle quests gedaan met 1 ster.

-en wil ik weten of je kan traden op MH3

jij bent echt pro met MH3 rage mischien weet jij dit allemaal Wink

1. Wanneer je hr 8 bent en je hebt de keyquest's gedaan (The Fisherman's Tale, No Guts, No Glory, Playing with Fire, Help the "Hunter" , Sunken Treasures)
Dan kun je een urgent quest doen. als deze is geslaagd kan je 2* quest's doen! Smile
2. Je kan dingen aan elkaar geven op mh3, wat potions ect. Maar geen wapens of armour! Er zijn nog een paar andere dingen die je niet kan traden.

Hoe je wat geeft gaat zo:
Je pakt het item dat je gaat geven uit je item box. Selecteer dan het item in je item pouch en selecteer dan give.
Dan krijg je een lijst te zien van spelers die in dezelfde stad zitten als jij. Druk op de naam van de speler die het wild geven. De rest is dan logisch Razz


p.s. ik wil je wel helpen met je urgent Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16ma 08 aug 2011, 17:34

-ik heb nu buster sword + Smile, en ik wil em nu upgraden tot buster blade maar daar voor heb ik de steensoort [isisium] nodig. kun je dat dan bv. naar mij traden ? (kheb geen idee hoe ik daar aan moet komen) of weet je mischien waar het is dan kan ik het zelf halen Wink

-en ik moet dus alleen die keyquests nog een keer doen en dan heb ik 2* quests?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16ma 08 aug 2011, 17:42

Issisium kan je krijgen in de tundra maar daar kan je pas komen wanneer je hr 9 hebt (na de urgent!)
Ik kan wel kijken of ik wat voor je heb Wink

Je hoeft als het goed is de keyquests niet nog een keer te doen. Klik gewoon urgent aan bij het selecteren van een moeilijkheids graad (1* 2* 3* etc.)

Ik maak trouwens even een nieuw toppic aan waar je vragen kan stellen over MH3 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16ma 08 aug 2011, 21:10

oohhh dus ik moet alleen de urgent quest halen, ik dacht dat ik allemaal quests nog een keer moest doen.

je moet me wel helpen met urgent, ik heb al een paar keer gedaan maar haal vaak net niet gehaald :(

met jou lukt het wel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
hero
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
hero


Aanmelddatum : 18-07-11
Berichten : 1512

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16wo 10 aug 2011, 18:31

ik speel nu ook online
rage moet mij ook helpen :(
ik had al die vervelende quests offline gedaan, nu kan ik ze weer opnieuw doen
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16wo 10 aug 2011, 18:45

ik help ook wel Wink, krijg ik ook weer wat dingen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16zo 14 aug 2011, 14:11

ik kan ook wel helpen

net nog Qurupeco afgeslagt Very Happy maar nog steeds hr 1 :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16zo 14 aug 2011, 17:32

Ik kom weer on als ik je nog niet in mijn friend roster heb. Zoek dan ingame naar matthias van lev 121
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16zo 14 aug 2011, 17:45

net HR 12 geworden, lkkr monsters afgeslacht met Rage (vooral hij Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16zo 14 aug 2011, 17:47

jonges wie kan er vanavond om 7 uur ofzo? dan kenne we op rathian

en Matthias je moet online zijn om elkaar te vinden en xijbor wat is jou naam op mh3?? pb me maar
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16zo 14 aug 2011, 19:29

Zo lekker veel gedaan vandaag...
Ik mijn armor met evasion+2 en hg earplugs en sharpness +1 en ik jeb veel nederlanders overgehaalt om lid te worden in totaal wel 4
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Monster hunter tri Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Monster hunter tri
Terug naar boven 
Pagina 1 van 39Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 39  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Friend codes - Monster hunter tri
» Afspreek topic voor Monster hunter tri
» Monster zwakheden
» Nabesprekingen
» WoT nabesprekingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: MH3-
Ga naar: