[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!

Ga naar beneden 
+21
cplpatrick
Bluee33
Dutchguy
MrXwiix
~AnYo-0.0-Shika~*
marijn
Rage
Biatch #1
bram
Sjefke
Xander
PaRaDoX
Realmkiller
xijbor
Noah
DaBeav
Walrus
hero
Brammm
DaGoonch!!
Founder
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18  Volgende
AuteurBericht
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16wo 30 nov 2011, 21:07

het is een laptop dus het is sowieso meer gedoe =(

sterkte beav Wink

khoop dat het allemaal lukt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: guess who's back   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16do 15 dec 2011, 17:09

hello there and guess who remembered his pw again XD (yeah its me and not another random guy.... wait..... ****)
well what i iz trying to tell is i found my pw again so i will be online more often (JAJ for me BOO for you(OMFG THAT RHYMS!!!!)
so hello there again.... (i dont know why i wrote this in english......... Zucht )
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16do 15 dec 2011, 17:16

volgens mij hadden we hier een topic voor maar goed

welkom terug
ik maak hier (als de goedkeuring van beav krijg) meteen een algemeen back in action topic van dus ben je een tijdje afwezig geweest maar weer terug post t hier
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16do 15 dec 2011, 20:52

Welkom terug! Er is een oprie om je wachtwoord op te vragen als ik me niet vergis Wink

@Gio: ik had je verkeerd begrepen lol achja nu is het 1 topic Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16vr 16 dec 2011, 16:39

en zoals altijd maus weer een lekker origineel bericht XD
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16za 24 dec 2011, 17:27

ik kom voorloppig niet online; mn wii disk-scanner is precies op de 1ste dag van de vakantie, op de 1ste kerstdag kapot gegaan.

hoe verzin je het ook hè

nah, dat jullie het weten

(en ik heb geen garantie meer dus ik kan niet doen wat bram heeft gedaan =(
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16za 24 dec 2011, 17:37

dit topic gaat over inactiviteit op het forum Wink

en morgen is pas de 1ste kerstdag XD

maar goed, succes verder !
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16za 24 dec 2011, 17:51

Ik ben vanaf zondag minder actief op het forum en niet actief op de wii - zit bij opa en oma
Heb wel wi-fi en kan op hun laptop dus ik zal nog wel 1 a 2x per dag het forum checken
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16wo 04 jan 2012, 23:21

ik kom een lange tijd niet meer op het forum vanwege school,werk en andere dingen

ik weet niet wanneer ik weer actief op het forum ben, maar dat komt wel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
hero
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
hero


Aanmelddatum : 18-07-11
Berichten : 1512

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16do 05 jan 2012, 20:24

ik zal de komende tijd ook niet heel veel op dit forum zitten. simpelweg omdat ik gwn even geen zin meer heb in MH3 en daar deed ik het eigenlijk voor. als ik er weer zin ik krijg zal ik het wel even melden
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16do 05 jan 2012, 20:26

Oke guys Wink doe rustig aan! En we zien jullie wel weer verschijnen Wink Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16ma 13 feb 2012, 17:34

ok na een paar zenuwslopende momenten in mijn leven .... just kidding
weekendje zonder int was te overleven

maar ik ben r weer maar sommige zullen dat aan een aantal topics al wel gezien hebben Wink

dus opassen jongens sta weer op scherp om warns te geven muhahahahahaha
nouja jullie zullen ook wel in mijn afwezigheid je netjes gedragen hebben ofniet XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16ma 13 feb 2012, 18:09

wb gio Wink ik had het idd al aan een paar topics gezien XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16ma 20 feb 2012, 09:42

ik ga vanochtend tot vrijdag naar duitsland en ik neem mijn laptop mee maar ik weet niet of ik daar wifi heb dus ik ben waarschijnlijk offline tot vrijdag
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16ma 20 feb 2012, 12:11

oke, veel plezier Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16vr 24 feb 2012, 21:20

Ik heb het niet gemeld, maar ik ben weer terug uit Berlijn
Was supergezellig en grappig met oa jaap en george (en pokémon op de gameboy Very Happy Very Happy) dus dat was zeer geslaagd.
Helaas kan ik jullie niet lang verblijden met mijn moderatorschap want ik ga vannacht/morgenochtend vroeg op weg naar oostenrijk voor de wintersport. Alle andere mensen die ook gaan veel plezier en tot volgende week zondag!

Noah
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16vr 24 feb 2012, 21:23

haha welkom terug Smile
heb veel plezier op wintersport en niet buiten de pistes gaan he Wink je weet nu wat er kan gebeuren XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16vr 24 feb 2012, 21:29

Have fun op wintersport en tot volgende week zondag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16vr 24 feb 2012, 21:33

ik ben dus ook weer trug van berlijn, was idd erg leuk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16za 25 feb 2012, 17:34

welcome back iedereen

@noah ik speelde ook pokemon op de gameboy gedaan XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16ma 27 feb 2012, 16:51

ik vertrek over een half uur 3 dagen naar centerparcs Wink (spijbelen Razz)
maar dus ik kondig ff mijn inactiviteti aan.
ik zal mijn externe beheerder taken nu dus ook helaas niet kunnen vervullen :/
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16ma 27 feb 2012, 17:17

Geniet ervan Very Happy Tot later deze week Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16ma 27 feb 2012, 17:27

geniet ervan xander!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16ma 27 feb 2012, 19:06

Have fun en tot over 3 dagen! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16ma 27 feb 2012, 21:26

mijn tentamens komen eraan dat wil zeggen dat ik veel minder tot niet verder in de week online zal zijn op games en het forum aangezien ik zal moeten ......krijg t woord bijna niet over t toetsebord gesmeten .........leren -.-'

see you in 1-2 weeks guys wish me luck
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 3 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 18Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info
» WoT battle post
» Afspreek topic voor goldeneye wii
» Nabesprekingen na MW3 online
» PKR Online Poker

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: