[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goede wapens

Ga naar beneden 
+8
xijbor
Brammm
bram
DaBeav
DaGoonch!!
Walrus
Noah
Founder
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16zo 04 maa 2012, 21:22

de masterton is ook overpowered, het schiet 1 shot, 1 kill en schiet auto XD

maar ik vind de gambit dan weer niet goed XD

de strata en ivana hebben alles maximale hoogte behalve rate of fire en de ivana heeft het iets hoger dan de strata
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16zo 04 maa 2012, 21:49

even voor de duidelijkheid, die ratings gelden per categorie (ar,sniper, shotgun, smg, pistol), voor het geval je dat niet wist Wink
dus ze zijn niet hetzelfde
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16ma 05 maa 2012, 19:51

wat bedoel je met ar?

Edit: ik weet het al assault rifles =)

sry
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16vr 09 maa 2012, 15:17

zeg waarom vind je gambit niet goed? ik pakte
op jungle ergens een gambit silencer op en had in dat potje 13-0, bovendien schoot hij naar mijn mening wel lekker. wa2000 heeft verrekte veel recoil
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16vr 09 maa 2012, 17:00

Gambit is kut omdat je elke kogel moet laden. Dan kun je niet lekker door schieten als je eens mist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16vr 09 maa 2012, 18:07

nee maar ik gebruik de Gambit meer om te stunten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16vr 09 maa 2012, 18:57

elke kogel laden??? ik kon gewoon doorschieten en na iets van 5/6 schoten pas herladen...ik weet niet wat er dan was, maar dat is idd niet echt handig nee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16vr 09 maa 2012, 19:06

ja maar beav bedoeld herladen net als bij een shotgun Wink die huls eruit halen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16vr 09 maa 2012, 19:44

Waarom hebben jullie het allemaal over een WA2000 en een Gambit? XD

Het is toch duidelijk dat onder de sniper rifles de Toros het beste is,, in principe ALS je een beetje kan mikken dan is elke sniper een 1shot1kill (behalve pavlov) dus wat DAT betreft zijn (vind ik) alle snipers hetzelfde.. geen uitzonderingen iig.

Toros met zijn hoge rate of fire is gewoon de beste sniper rifle van GE..

Of vinden jullie van niet omdat er geen silencer op kan??
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16vr 09 maa 2012, 21:17

ik vind de toros ook verdomd chil met thermal of laser, je krijgt de toros ook a redelijk snel wat ik ook erg fijn vind
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16za 10 maa 2012, 04:39

ik vind de toros dus NIET de beste sniper van GE... Ik moet sowieso minimaal 1 sniper silenced hebben EN naar mijn mening kill ik met de WA2000 vaak wel met 1 shot 1 kill dan met andere snipers! met de gambit kill ik idd sneller per shot MAAR na elk shot gaat die "herladen" "patroon wisselen" "what ever!". (ik vind hem dus echt facking langzaam !) Ik vind zelfs de talon beter dan de toros... waarom weet ik niet helemaal precies XD misschien heb ik gewoon meer geluk gehad ermee ofzo Wink

(mijn) conclusie : als ik een sniper gebruik dan is het de WA2000 ! Loadouts: 1x silenced en 1x thermal Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16za 10 maa 2012, 09:08

Ja oke.. iedereen heeft zijn eigen inkijk op welk wapen nou het beste is.. ben het ook eens dat een sniper eigenlijk met een silencer gecombineerd moet zijn.. maar IK vind de rate of fite belangrijker ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16za 10 maa 2012, 14:48

ik vind de talon echt net iets beter dan de toros vanwege hoogste rate of fire, die low damage kan me dus echt niks boeien XD

maar de toros is zkr niet slecht en je krijgt hem al erg snel
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16za 10 maa 2012, 17:56

ik vind van de 'normale' wapens de terralite wel fijn, werkt goed met silencer, maar ook met reflex sight.
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16za 10 maa 2012, 18:02

@sjefke: ik dacht dat dat assault wapens hete maar weet nie zkr Wink

ik vind die 2 ook erg chil aan hte begin
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16ma 12 maa 2012, 21:53

xijbor schreef:
@sjefke: ik dacht dat dat assault wapens hete maar weet nie zkr Wink

ik vind die 2 ook erg chil aan hte begin

bedoelde daarmee eigenlijk gewoon niet de ivana masterton etc, maar de wapens die je wat makkelijker krijgt

ben trouwens zeer te spreken over de Silenced Talon. snel, stil, dodelijk.
met me Pavlov gaat het trouwens ook gewoon goed, met Heavy Hitter gewoon one hit kill.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16do 15 maa 2012, 21:58

ik wil NU de masterton! jezus dat ding owned zo erg op archives....
ging tijd geleden maar redelijk, maar nadat ik een masterton oppakte ging het stukken beter!
met snel reloaden of extra ammo sowieso een van de fijnste wapens, en niet alleen op Archives. Smile
Strata is ook beter dan ik dacht, gewoon nice met silencer Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16vr 16 maa 2012, 06:39

idd strata en silencer zijn gwn de beste wapens vind ik Smile maar ik ben gisteren lvl 37 geworden dus ik moet nog een heel eind x_x


EDIT: ups silencer moet masterton zijn XD


Laatst aangepast door xander op vr 16 maa 2012, 06:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16vr 16 maa 2012, 06:40

Ik hou het bij de strata, de masterton en de wa2000 als beste wapens Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16vr 16 maa 2012, 09:15

Ik heb van de week met strata en ivana gespeeld.. En volgends mij als je gewoon bij iemand op zijn body schiet.. Dan kill je met strata na 11 kogels en met ivana na 10 kogels.. Ook heeft de ivana minder recoil als de strata.. Vandaar dat ik ben geswitst van strata naar ivana
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16vr 16 maa 2012, 09:28

Dan ga ik dat ook eens proberen !! Heb de ivana als secundary bij 1 loadout maar nooit echt gebruikt eigenlijk. Wel grappig dat je het aantal kogels hebt geteld XD Daar heb ik nooit aan gedacht om te proberen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16vr 16 maa 2012, 14:39

de Strata is een submachinegun en heeft dus wel een hogere rate of fire.
hij zal dus iets sneller killen, maar voor verder af is de Ivana weer beter, het ligt denk ik wel aan de map of je voor Strata of Ivana moet kiezen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16vr 16 maa 2012, 16:02

Nee Sjefke.. Kgeloof het niet hoor wat je zegt.. Strata heeft alles vol behalve rate of fire.. En de ivana heeft alles vol behalve de accuracy.. Dat wil zeggen dat de strata op lange afstand WAARSCHIJNLIJK IETS sneller kilt.. Voor close range zal de ivana dus IETS beter zijn door zijn hogere rate of fire..

@Beav.. Probeer het eens volgende keer en kijk of het jou ook opvalt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16vr 16 maa 2012, 17:10

die dingen gelden binnen eigen gebied, je mag ze niet zomaar vergelijken.
de Pavlov heeft maar power iets over de helft, maar met heavy hitter is het toch ohk.
de stauger, bijna volle power, killed met heavy hitter niet in een keer, je hebt 10 kogels ofzo nodig.
oftewel, aangezien de Strata een SMG is en de Ivana een Assault Rifle, mag je ze niet vergelijken aan de hand van die balkjes alleen. een SMG heeft standaard een hoge rate of fire, lage dmg per kogel, redelijke recoil en lage range.
Een AR heeft goede dmg, range en recoil, maar een relatief mindere rate of fire. daardoor zijn SMG's voor de korte afstand veel beter dan AR's. als je binnen dat kader kijkt, dan is de Ivanavooral voor middellange afstand (bedenk zelf welke maps dat zijn) beter dan de Strata.
luister maar eens naar het ritme van het schieten...Strata schiet als een gek, ivana voor mijn gevoel iets minder, maar met meer kracht.

bedenk bijvoorbeeld ook: range bij schotgun helemaal vol is natuurlijk nog steeds niet hetzelfde als range halfvol bij snipers, die schieten dan alsnog verder.

zo, dat was veel tekst XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16vr 16 maa 2012, 19:03

@sjefke ga ajb niet de masterton gebruiken op archives Wink
Vreselijk irritant, als ik dat ding heb gebruik ik hem sowieso niet...
of alleen om masterton noobs terug te trollen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goede wapens - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede wapens   Goede wapens - Pagina 3 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goede wapens
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goede wapens
» Overpowerde Wapens
» Goede camp plekjes.
» De echte namen van de wapens
» Goede filmpjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: