[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goede camp plekjes.

Ga naar beneden 
+9
SuperVargen*
bram
xijbor
DaBeav
PaRaDoX
DaGoonch!!
Noah
Walrus
Founder
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Goede camp plekjes. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. - Pagina 5 Clock-16x16zo 11 maa 2012, 15:15

waar je in begint en dan proxy achter je en dan gwn omhoog lopen achter het muurtje XD
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Goede camp plekjes. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. - Pagina 5 Clock-16x16zo 11 maa 2012, 15:22

als jij dat altijd doet dan had ik je neergeschoten XD

ik ren aan het begin gelijk naar voren en dan kijk ik gelijk wie er allemaal naar buiten loopt/ campt XD, ik ga dan gwn achter een vlammend vat of kapot iets zitten XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Goede camp plekjes. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. - Pagina 5 Clock-16x16zo 11 maa 2012, 15:24

dat gebouw waar iedereen gaat staan sniperen, maar dan de hele match lang Goede camp plekjes. - Pagina 5 3616433288
dat vind ik niet eens z'n goede plek, die kent iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Goede camp plekjes. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. - Pagina 5 Clock-16x16zo 11 maa 2012, 15:30

ik weet heel veel goede camp plekjes bij memorial maar het is dus echt hulpeloss om zo iets uit te leggen, ik kijk wel of ik foto's kan maken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Goede camp plekjes. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. - Pagina 5 Clock-16x16wo 28 maa 2012, 21:57

[iS] Loading schreef:
Hahaha LOOOL
Is er geen Forum voor Glitches??? IK kan bij nightclub gwn naar beneden glitches (En Ja Online) Ik Kan bij docks naar beneden flikkeren in een toren (Ja ja dat klopt)
En over camp plekjes gesproken bij archives, sewer kan je ook door muren lopen en iedereen neerknallen!!!!

Mijn naam op Goldeneye:
[iS] Loading Oja tegen allle [NA] Leden waar ik tegen gespeelt heb zijn een beetje Noob Zijn er goeie spelers waar ik veel killls mee kan maken mijn gmd Kills in een Match 37 Dus kom maar

Als je iets beter had gekeken, dan zag je dat er wel degelijk een forum is voor glitches: https://nedclan.actieforum.com/t140-glitches-in-goldeneye
Ik zag dat je bij andere topics ook al off-topic hebt gepost, dit is niet de bedoeling! Omdat je nieuw bent zullen we je (tot nu toe) sparen, maar zorg ervoor dat dit niet weer gebeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Goede camp plekjes. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. - Pagina 5 Clock-16x16di 03 apr 2012, 23:14

bij station is het ook altijd stil achter die stenen muur aan de zijkant van het veld, daar kun je ook beetje rondlopen en richting trein rennen enzo Wink

dan kom je wel wat goede camp plekjes tegen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goede camp plekjes. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. - Pagina 5 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goede camp plekjes.
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goede camp plekjes
» Goede wapens
» Goede filmpjes
» Goede game PC
» Goede wapens

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: