[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Beav's GE filmpjes

Ga naar beneden 
+7
Sjefke
Xander
Realmkiller
DaGoonch!!
xijbor
Brammm
DaBeav
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16vr 06 apr 2012, 12:53

Wow goed gedaan! Die ga ik ff liken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16vr 06 apr 2012, 12:59

goed gemaakt!
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16vr 06 apr 2012, 14:45

net geliked beav, awsome work =)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16za 07 apr 2012, 21:11

Beav schreef:
Dankjewel jongens. Zou leuk zijn als er veel like's en reacties op komen en het filmpje flink bekeken word! Komt de [NA] alleen maar ten goed denk ik Wink verspreiden mag dus uiteraard ook...

Splitscreen 2 is in de maak maar ik moet de expertise van gio even raadplegen voor het audio gedeelte ! Zodra de audio klaar is kan ik hem uploaden en dan zal ik hem posten Wink Het gaat trouwens om Game 5 & Macaronu ft Beav Wink Ik heb de beelden iets aangepast maar verder eigenlijk niet anders dan het 1ste splitscreen filmpje aangezien die toch wel goed bevonden werd... Ook zal ik morgen gaan beginnen met Game 3 & Beav ownage !

1ste post veranderd zodat vanaf nu al mijn filmpjes in de 1ste post geplaatst kunnen worden.
Discussie topic samen gevoegd met dit topic Wink

Splitscreen 2 geupload ! Ook in 1ste post geplaatst Wink
Beeld beter dan splitscreen 1. Gio gevraagd hoe ik geluid kon aanpassen (omdat Ruud pas later begon op te nemen en mijn geluid gewoon minder is) ook gevraagd hoe ik kon inzoomen (proxy fail) en dit is het resultaat :

Het is nog steeds zo dat ik weinig ervaring heb met video bewerken maar volgens mij word het toch wel beter elke x XD
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16za 07 apr 2012, 21:32

dat wordt opnieuw uploade denk groen beeld int begin

en wat moest je tog zonder me hea Wink

je kan mp4 proberen te renderen dan heb je minder snel kans op een fout en mooie kwaliteit

EDIT; op youtube geeft het filmpje wel normaal beeld (misschien ligt t allemaal aan mijn skirre pc)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16za 07 apr 2012, 21:33

nou bij mij doet die het toch gewoon hoor ???

zonder jouw was ik nu nog met filmpje 1 bezig en online tuts het zoeken Wink Nogmaals thnx !

Edit: Ik kan op forum ook gewoon kijken dus de fout zit denk ik idd ergens aan jouw kant van de lijn Razz Ik heb je aangesproken op msn...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16zo 08 apr 2012, 10:18

Tfoeee!! Met je tekst!! Tfooehoeeee!! Suspect

Netjes Beav!! Geen randen meer van je tv! Alleen de quallity van je opneem shit mmoet nog beter! Overigens.. Door dat "inzoomen" op jou filmpie.. Word je screen groter en jij neemt nu 2/3 van et beeld in beslag terwijl ik in maar 1/3 van het beeld te zien ben scratch Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16zo 08 apr 2012, 12:10

Ja ik wist niet wat ik daar zetten moest dus heb er die tekst van gemaakt XD

Klopt Ruud. Omdat jij 4kant opneemt en ik Breedbeeld is mijn beeld een stuk breder maar dit is wel beter dan mijn tv en randen erbij, toch? Ik ga binnenkort anders opnemen als alles gaat werken en dan heb ik ook 4kant beeld als het goed is. Ook mijn kwaliteit zou dan beter moeten zijn. Me nieuwe webcam filmt wel beter maar niet goed genoeg om steeds op te zetten en in te stellen trouwens.

Er is een stukje waar jouw beeld eventjes 3/3 van het beeld vult XD Als goedmakertje voor de tekst haha
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16zo 08 apr 2012, 12:40

haaha jaa kzag het!! bedankt hoor voor mijn moment of fame Razz enne dit is beter als dat het eerst was, wat jou beeld betreft Smile hopelijk gaaat het filmen met je nieuwe shit goed zodat de beelden gelijk zijn aan elkaar Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16di 17 jul 2012, 22:14

Ik heb vannacht paar games gefilmd. Deze staan ook in de 1ste post Wink Benieuwd wat sommige "pro's" te melden hebben Razz

6 games die ik gefilmd heb op 7 Juli 2012
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16wo 18 jul 2012, 15:04

Op station (1e filmpje) ging ik echt heerlijk! Mijn score is gewoon even veel als dat hele team haha Razz

Jij had wel wat faal momentjes beav haha XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16wo 18 jul 2012, 15:10

ja ik ging absoluut niet zo lekker als normaal XD maar zoals ik je al op skype had gezegd ga ik iets anders proberen om beter beeld op te nemen en gewoon op HDTV te spelen ipv op 50Hz Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16wo 18 jul 2012, 19:46

ik had zelf af en toe het gevoel dat de cursor zo heel irritant bleef hangen waardoor je je schot mist. daardoor zag het er af en toe stom uit, maar aan zulke pech kun je ook niet veel doen Wink
oh en ik vroeg me af, als je een trap op of af loopt gaat je cursor mee. ik denk dat het fijner is als je dat uit zet, maar vind jij het fijner als dat aanstaat??
voor de rest dacht ik ook dat de kwaliteit beter is dan de vorige keer.. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16wo 18 jul 2012, 20:01

op een trap heb ik eigenlijk geen last van me cursor, wel als ik bij bv een raam sta... ik wist nieteens dat je die dingen kon instellen. heb geloof ik alles standaard. na alle gesprekken op skype zal ik mijn instellingen eens checken binnenkort XD

ja de kwaliteit is iets beter. ben nog bezig om het nog beter te krijgen maar dan zal ik er wat pleuries tegenaan moeten gooien geloof ik en dat doe ik alleen als het zich ook echt loont...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16vr 04 jan 2013, 11:28

DaBeav schreef:
Ik was wat oude filmpjes aan het bekijken voor Gio en kwam dit stukje tegen Razz

Kan zijn dat ik nog meer stukjes upload als ik ze tegenkom Wink
Uiteraard plaats ik hem in de 1ste post erbij...

15 games die ik gefilmd heb op 8 Juli 2012
Spoiler:

Ze staan ook in de 1ste post Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
snooyer
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-08-12
Berichten : 56

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16vr 04 jan 2013, 15:26

jammer dat dit spel niet op pc is.... :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16vr 04 jan 2013, 20:07

heb je bij enig toeval ook de battle gefilmd?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16vr 04 jan 2013, 20:14

nope. ik heb al lang geen GE meer gefilmd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's GE filmpjes   Beav's GE filmpjes - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beav's GE filmpjes
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gio's filmpjes
» Ruudjee Filmpjes.
» BF3 filmpjes
» Filmpjes van jezelf
» Sjefke's Filmpjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: