[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT nabesprekingen

Ga naar beneden 
+17
DutchPolska
chromehound25
DaBeav
Daveklo
Pagasus45
renevanh
Jackie_5
Demoulius
Noah
~AnYo-0.0-Shika~*
snooyer
Roytje
Realmkiller
Rage
uitdeweg
Xander
bram
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16ma 11 maa 2013, 23:37

Goh rinus..... wat had ik graag je gevloek gehoord in de skype chat! Dat soort dingen moeten eigenlijk worden opgenomen Razz

DaBeav schreef:

Gek genoeg kon ik wel laatst 2 team kills maken zonder geschorst te worden hahaha enigste die nu nog eventjes blauw moet worden is NA_Rage !!!

Dat komt echt nog wel een keer, moet me nu al vaak inhouden XD
Maar speciaal voor jou beav zal het nog lang duren tot dat ik 1x blauw wordt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16di 12 maa 2013, 01:16

bij deze een fun filmpje gemaakt uit verveling... er komt spanning, geluk, perfecte timing en meer in voor XD

Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16di 12 maa 2013, 14:54

haha lachee!! REVENGE!! jij stinkie rinus!! haha Razz ow ow ow XD ik weet nog hoe hard jij gelachen heb toen ik geschorst werd! ouwe rukker Razz ook een 24 uurs schorsing aan je broek!! OOK terwijl je de next day vrij bent.. enjoy the club mate! Razz ghehe!

En marcel skiet altijd op eigen mensen maar hij krijgt nooit een schorsing aan zijn broek omdat hij net binnen de perken blijft, OF hij durft gewoon niet eens lekker los te gaan op zijn eigen team!! Razz haha.

jammer dat ik het gemist hebt! en marceltjuh ga je dit posten of nie!!?? de mijne werd ook gepost dus dit moet dan ook!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16di 12 maa 2013, 15:07

jazeker zal die gepost worden vrind Very Happy

ik weet trouwens niet waar de perken liggen maar ik heb er ook wel 2 gekilled in 1 gevecht Razz ik heb geloof ik wel de meeste team kills gemaakt van iedereen Very Happy
DaBeav schreef:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: samenvoegen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16di 12 maa 2013, 15:13

JA BEAV! maar team mates killen terwijl je allemaal enemys om je heen heb dan berekend het spel dat dat perongeluk gegaan zou kunnen zijn, kill je vanaf de spawn gelijk 2 medespelers dan krijg je een dikke ban! XD

btw, heb je filmpje nu net niet gezien hoor die je poste in wot nabespreking
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16di 12 maa 2013, 15:20

ik heb je post hier even bijgeplaatst. het is toch een nabespreking...

klopt wel wat je zegt maar in mijn filmpje staan de tegenstanders er redelijk vanaf Wink Rinus sloopte de 2de toen er geen tegenstanders meer waren XD jij sloopte er 2 meteen aan het begin van de game dus het zal er toch wel mee te maken hebben ja.

edit: dat filmpje heb je al eens gezien btw Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16di 12 maa 2013, 15:25

DaGoonch!! schreef:
haha lachee!! REVENGE!! jij stinkie rinus!! haha Razz ow ow ow XD ik weet nog hoe hard jij gelachen heb toen ik geschorst werd! ouwe rukker Razz ook een 24 uurs schorsing aan je broek!! OOK terwijl je de next day vrij bent.. enjoy the club mate! Razz ghehe!

En marcel skiet altijd op eigen mensen maar hij krijgt nooit een schorsing aan zijn broek omdat hij net binnen de perken blijft, OF hij durft gewoon niet eens lekker los te gaan op zijn eigen team!! Razz haha.

jammer dat ik het gemist hebt! en marceltjuh ga je dit posten of nie!!?? de mijne werd ook gepost dus dit moet dan ook!!

haha fackface Razz We moeten er gewoon voor zorgen dat die Beavert een keer een ban krijgt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16di 12 maa 2013, 17:14

@Realmkiller: juistem!! daar gaan wij 2 persoonlijk voor zorgen!! Very Happy we gaan hem helemaal gek maken! XD

Ja ik heb ehm weleens gezien marszel maar ik kan me niet alles meer herinneren,.. al die filmpjes van jouw rabbit

Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16do 14 maa 2013, 14:39

Wh00pwh00p!! vandaag 8 kills gemaakt in 1 match met mijn is8!! iets wat voor mij echt een streven was OMDAT marcel dat aantal ookal gehaald had XD dus mijn motivatie was groot om het te halen! ik had op het laatst nog als tegenstanders een centurion I met 1100 hp en een gwpanther met max hp en ik had nog 900hp: eerst ging die centurion eraan in 2 shots terwijl hij 1x op mij een bouncher had, hij wou mij meer scoute voor de arty in plaats van dat hij me wou killen, gelukkig miste de arty 2x!! eenmaal centurion I dood ging ik op zoek naar de arty, die was gauw gevonden want die bleef staan en gokte dat hij net iets sneller klaar was met reloaden als mij, hij had alleen pech en ik skiete zo dwars deur ehm heen joeng! BOTS!

had alleen maar 3000 damage gedaan -,- dus ik kreeg maar 1400 nogwat xp -,0

wel marcel evenaard en dat is iets waar ik lang mee bezig geweest ben maar ook vaak genoeg dichtbij geweest ben! vandaag was mijn dag Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16do 14 maa 2013, 14:47

Netjes ouwe!!! Word nog wat met je haha Wel jammer dat je er een tier IX voor nodig had XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16do 14 maa 2013, 14:51

tfuuu!! probeer jij het maar eens na te doen met een tier IX jij flapdrol!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16do 14 maa 2013, 14:56

Geef me een tier IX! Anders moet je nog een paar maanden geduld hebben aangezien ik pas met me XIII begonnen ben en ik te breed level...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16do 14 maa 2013, 16:38

DaBeav schreef:
Geef me een tier IX! Anders moet je nog een paar maanden geduld hebben aangezien ik pas met me XIII begonnen ben en ik te breed level...

EEN tier XIII! Blijf lekker dromen beav! roll on the floor
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16do 14 maa 2013, 17:04

Haha dikke fail marcel XD dat rage dat nou net weer moet zien xP ghehe !

Ben net nog even keihard aan het grinden geweest met mijn is3 en t34!!
Dikke 13000xp in 1,5 uur gehaald Very Happy ging lekkah!!

En mzorgen heb ik de topgun op mijn su100! En mischien als het gaat zoals vandaag, dan hoop ik mijn su152 te onderzoeken XD

Ik ben weer boomhard aan het no-lifen XD


Laatst aangepast door DaGoonch!! op do 14 maa 2013, 19:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16do 14 maa 2013, 19:05

DaGoonch!! schreef:
Haha dikke fail marcel XD dat rage dat nou net weer moet zien xP ghehe !

Ben net nog even keihard aan het grinden geweest met mijn is3 en t34!!
Dikke 13000 in 1,5 uur gehaald Very Happy ging lekkah!!

En mzorgen heb ik de topgun op mijn su100! En mischien als het gaat zoals vandaag, dan hoop ik mijn su152 te onderzoeken XD

Ik ben weer boomhard aan het no-lifen XD

Hahaha wat dacht jij dan? Als die Beav faalt dan doe ik het ook!!

13.000 credits in 1,5uur. Erg weinig hoor!!! Of heb je met een tier I liggen grinden XD pak de volgende x een tier XIII !!! Dat levert meer op Razz


Laatst aangepast door DaBeav op do 14 maa 2013, 19:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16do 14 maa 2013, 19:17

DaGoonch!! schreef:
Wh00pwh00p!! vandaag 8 kills gemaakt in 1 match met mijn is8!! iets wat voor mij echt een streven was OMDAT marcel dat aantal ookal gehaald had XD dus mijn motivatie was groot om het te halen! ik had op het laatst nog als tegenstanders een centurion I met 1100 hp en een gwpanther met max hp en ik had nog 900hp: eerst ging die centurion eraan in 2 shots terwijl hij 1x op mij een bouncher had, hij wou mij meer scoute voor de arty in plaats van dat hij me wou killen, gelukkig miste de arty 2x!! eenmaal centurion I dood ging ik op zoek naar de arty, die was gauw gevonden want die bleef staan en gokte dat hij net iets sneller klaar was met reloaden als mij, hij had alleen pech en ik skiete zo dwars deur ehm heen joeng! BOTS!

had alleen maar 3000 damage gedaan -,- dus ik kreeg maar 1400 nogwat xp -,0

wel marcel evenaard en dat is iets waar ik lang mee bezig geweest ben maar ook vaak genoeg dichtbij geweest ben! vandaag was mijn dag Very Happy

Netjes ouwe, laat die ouwe teamkillert meer eens een poepie ruikuh Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16do 14 maa 2013, 19:17

Whuut!! Ik heb zowat elk potje gewonnen!! Elk potje wat winst was zat ik rond de 1000xp!! Jij vuile bluffert!!

Edit: tnx rinus!! Jij snapt ut!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16do 14 maa 2013, 19:26

Iig goed bezig maat! Morgen samen Wink

Op naar die 9 kills! Verder laat ik de rest rusten aangezien er ge-edit word XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16vr 15 maa 2013, 00:07

vanavond weer gewot. Begon rond 19.30 met rage tot 20.30. Ik moet zeggen dat het toen lekker ging. Toen ff uurtje pauze gehouden en daarna even paar potjes alleen gespeeld, ging ook heerlijk. Toen met Beav in peleton en ik moest alleen nog mijn SU-85 (lvl 5 TD)! Heel de fking avond gedaan om die te krijgen XD Net pas gehaald met Rage, omdat Beav het even helemaal zat was haha.

Later ging Beav het weer proberen en toen kreeg zijn muis uit frustratie toch aardige klapjes hoor hahaha XD Wat heb ik me kapot gelachen joh!

Maar goed, laten we eerlijk zijn: Het is altijd kut als je nog maar 1 tank moet en daar doe je de hele avond over terwijl je al je andere tanks in minder dan 2 uur hebt gedaan :S
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16vr 15 maa 2013, 18:14

Vandaag ongeveer 32k xp gehaald Smile en mijn su152 onderzocht Very Happy en dat is een bullie op close range maar op long range zuigt tie nog een beetje met zijn stock gun.

Ik moest me skype gesprek alleen ineens afkappen omdat me GF thuis kwam XD
haha

daarna kwam rinus er nog bij en die moest uiteraard de show weer stelen XD
ik ging nog even goed de fout in om achter een t-50-2 aan te gaan en halverwege stil te gaan staan, onervarenheid noemen ze dat Razz ik was dus een makkelijke prooi voor die Tiger -,-
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16ma 25 maa 2013, 01:28

afgelopen avond deed mijn wot het eindelijk weer! de nvidia driver was het probleem...

uiteraard meteen gespeeld en het ging toch wel goed! behaalde met me amerikanen redelijk snel de 1ste overwinning en had met me T25 AT 5 kills maar omdat mijn hele wot nieuw was, en dus ook mijn instellingen, heb ik er geen replay van :'( nu is alles weer ingesteld zoals het moet! verder heb ik geen andere tanks gedaan aangezien ik nog P2 wilde doen voor me nieuwe BR...
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16ma 25 maa 2013, 02:21

om 0.15 begonnen met WoT, even in me eentje gespeeld. Ging heerlijk, ik moest nog 4 tanks en die had ik lekker allemaal voor 1.00 uur (reset xp) gehaald Razz

Toen vanaf 1.00 uur nog ff in peleton met heartmender en beer_geert. Ik wilde niet te lang doorgaan, maar ik had besloten als het goed zou gaan dat ik door zou spelen. En het ging me toch retelekker Razz Eerste 3 potjes hadden we achter elkaar gewonnen. Toen eentje verloren en vervolgens weer 2 gewonnen. Ik hoefde alleen nog maar me T-50 maar die wilde niet echt. Inmiddels was ik ook ontdekt door Beavert die online kwam (ninja style geheheh XD (ik zat namelijk stiekem zonder hem te spelen hehehehe )).

Owja, we hadden ook een keer Himmelsdorf en ik had me SU-8. Ik dacht: ja lekker kut dit, want met arty in dit level schiet je natuurlijk niets mee op -_- Had ik gewoon ff 3 kills gemaakt ofwah! En als ik iets meer geluk had gehad waren het er 4!! Ik had er nog meer dan me 2 peletongenoten hehe Razz

Hoogste xp wat ik heb gehaald was iets van 1900 (wel 3x uiteraard) met me SU-8 (ja Rage, je had gelijk die arty is heerlijk (als je doorlader en richtaandrijving erop hebt zitten XD))
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16ma 25 maa 2013, 04:38

net ook nog gespeeld. begon goed met beer_geert en heartmender. meteen 3 gewonnen en toen kwamen we bij tier 8 en toen verliep het stroefjes totdat we uiteindelijk gewonnen hadden. beer_geert stopte en heartmender zei brb maar ik heb hem niet meer gezien lol toen met magic_nl in peloton gegaan voor de tier IV en we wonnen zowat alles meteen. amx 40 en t-28 die normaal slecht lopen meteen gehaald XD met de amx nog muur van staal LOL
WoT nabesprekingen - Pagina 6 30thrmr

omdat magic met de matilda bleef spelen en ik geen IV met x3 meer had heb ik de hetzer gekocht. heerlijke tank !!! 2 potjes mee gedaan, 2 kills en 4 kills en nog nieteens een betere gun ofzo erop XD
WoT nabesprekingen - Pagina 6 11jm4hv

verder nog een heerlijke arty kill gemaakt! rijdende franse arty BOTS!!! nieteens volledig ge-aimd hehe net zoals die duitse arty in mijn top gun potje met de m12 Razz filmpje volgt nog Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16zo 31 maa 2013, 17:54

Poeh poeh, wat heb ik toch weer een heerlijk middagje WoT gehad zeg. Al me nodige tanks vrij snel gedaan en toen maar een beetje gaan rotzooien met lvl 3 tankjes aangezien je daarvoor dit weekend 100% meer cash mee verdiend. Ik dacht, laat ik eens zien of die dingen dan goed verdienen. Nouuu dat gaat nog best aardig, vooral als je gewoon even top gun haalt met je SU-76 XD :
Spoiler:

Wat me bij die tweede foto opvalt is, dat er 'maximaal' achter me xp staat. Is dat nieuw dat er een max is ingesteld qua xp?

Misschien dat ik die top gun ook nog wel ga filmen, moet nog even kijken...

Moet trouwens nog maar iets van 400.000 credits voor me IS dus dat gaat ook wel lekkaaah!

EDIT: owja ik was vergeten bij te vertellen, dat deze tank zo goed als stock was (op 1 upgrade van motor na) Dat maakt de medaille nog mooier XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16zo 31 maa 2013, 20:00

Lekkah rinus!! Je gaat al aardig powne XD mooi resultaat hoor!!!!!!! cheers

Ik hb vanmiddag ook 3 potjes lkkr gegrind met mn is8 iets van 4500 XD

Ow en rinus.. verwacht niet teveel van de stock IS!! Dan zuigt tie poepppphard!! En om aan die 40k credits te komen zou IK gwoon een andere tank verkopen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT nabesprekingen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 6 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT nabesprekingen
Terug naar boven 
Pagina 6 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» P2 Nabesprekingen
» Nabesprekingen
» Nabesprekingen van Conduit 2
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van Minecraft

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: