[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Minecraft

Ga naar beneden 
+2
DaGoonch!!
DaBeav
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16ma 12 aug 2013, 01:40

Oké een "live" verslag van de Guilcraft server:
Beav is bezig met een zogeheten wereldreis. Tijdens deze reis kwam hij net een underwaterbase tegen. hierin waren 3 van de 5 mensen bezig (2 offline). Wij proberen een ingang te vinden en dat is gelukt!
door een cavesysteem te volgen zijn we in een farm beland met een deur naar de echte base. Door daar een beetje aandacht te trekken (beav) en sneaky te doen (ik) is 1 persoontje door de deur gegaan, omdat beav "zomaar, ineens" wegliep. Ik kill die gast omdat hij mij te laat ziet, en loop door de deur.Twisted Evil 

Achter deze deur zit een klein kamertje en een muurtje bij de main base. Ik en die andere vechten door met een boog door 1 gat in de muur te schieten. Maarja, zo komen we niet verder!

Dus een plan, we zijn de combattag afgewacht en hebben binnen hun base uitgelogd. We hopen dat ze "OP DIT MOMENT" op onderzoek gaan. Wij loggen zo weer in om te kijken of we nu wel in de base komen. Wordt vervolgd!

P.S. Dit was eem stuk leuker/makkelijker als we met 5 man waren.
*Hint *Hint Bami, Noah, Rinus! *Hint *Hint Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16ma 12 aug 2013, 02:48

Rage zal de "afloop" van dit avontuur in de post hierna schrijven.

ik wil wel nog eventjes melden dat ik van buitenaf weer naar die base ging en ik zag dat ze de opening hadden dicht gemaakt. ik heel slim ender pearls gehaald en hoppa! ik zat in de muur en ik ging langzaam dood... echte n00b actie XD voordat ik daadwerkelijk dood was uitgelogd en overlegd met rage wat we konden doen om mijn goede spullen te redden. kwam er uiteindelijk op neer dat ik me dood moest laten gaan. snel terug naar de dichtsbijzijnde tp plek van me en als een tierelier heel snel terug naar me death point... rage zou dan in hun base tp'en om een oogje in het zeil te houden als ze mij wilden komen pakken. om er een einde aan te maken: ik had de helft van mijn spullen gepakt en de andere helft lag achter de muur. ik heb toen op de juiste manier de ender pearl gebruikt en voila, ik had me spul weer terug Smile

home gezet in hun base en terug naar huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16ma 12 aug 2013, 03:00

Jaja, we hebben er weer een projectje bij!
Wij moeten en gaan ze de volgende keer pakken. Daar zijn we vastberaden voor.
(vooral beav heeft al leuke plannen om die base te herinrichten, ALLES MOET WEG DAAR! XD)
We hebben nu 2 home's binnen hun base, daar kunnen we op een onverwacht moment leuke dingen mee doen! Twisted Evil 

Ook bedachten wij later dat we beiden tegelijkertijd ook een andere noobactie hadden.....
Ik was druk bezig met het beschieten door dat gat in de muur in hun base. Beav ging toen even fireresistant bijtanken en kwam daarna weer terug.
Wat hij ook had moeten doen, maar waar we niet aan gedacht hadden is het meenemen van enderpearls! We hadden zo makkelijk in hun mainbase kunnen komen! :(
Tenminste als ook beav het dan meteen goed had gedaan Wink

Op deze momenten besef je dat we allemaal wel noobs zijn, alleen de een wat vaker dan de ander....
Ach ja aldoende leert men! Wink

Wordt vervolgd..... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16ma 12 aug 2013, 03:02

daarom moet bami gewoon eens mee gaan doen ;)niemand die ons ophoud! we leren allemaal bij Razz

en JA! die base gaat weg! als ze slim zijn doen ze het zelf maar ik hoop dat wij het voor hun doen Wink

EDIT: ze zijn slim geweest :( ik heb een kans gehad om over te claimen maar dit zag ik te laat...) ze zijn nu verhuist...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16di 13 aug 2013, 12:28

Erg jammer, de mensen van Swiftbass zijn met de noorderzon vertrokken, maar goed volgende keer beter! Twisted Evil 
Beav had na die tijd nog wel een leuk gesprekje met de admin van Swiftbass, daar zal hij vast en zeker nog wat over posten. Wink

Laatst nog wel een andere base kunnen leeghalen door beav zijn "wereldreis". Het was redelijk makkelijk, want er was niemand van online en de totale base kon direct leeggehaald worden. Maargoed we zijn wel weer wat spullen rijker Razz
Ook had beav weer claims gevonden van de faction Nexus, de super/epic/profaction (*Sarcasm*) waar we al eerder mee te maken hebben gehad ...

Is daar nog nieuws over Beavert? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16di 13 aug 2013, 17:57

Ja dat gesprekje met Swiftbass admin was wel lachen. In het kort: hij heeft ons willen afkopen maar ik en Rage hebben de chat niet in de gaten gehad en dus heeft hij dat opgegeven en is gewoon verhuist. Hij is nu door ons vallen aan het maken in de nieuwe base. Ik heb hem al aangeboden om deze vallen te testen voor hem maar hij gaf zijn coords niet. 1x verhuizen op 1 dag vond die wel genoeg Razz Al met al een leuk gesprek zonder gescheld ofzo.

Nexus: de beste der besten *ahum*... ik heb een opening gevonden maar ben nog niet naar binnen gegaan! moet ff met 2 man gebeuren aangezien in precies bij een skelly spawner uitkwam XD Twixy (de admin van Nexus) is btw 5 dagen weg... ik hou de power in de gaten want ik vind dat ze allemaal maar weinig online zijn Razz 16 / 34 is het nu...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16wo 14 aug 2013, 18:25

hahah lachuh!!! Smile geniet ervan om dit te lezen steeds opnieuw! Smile maar kan onze/jullie base niet worden binnen gedrongen worden dan zoals jullie dat bij andere doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16wo 14 aug 2013, 18:30

je kunt beter inloggen voor een antwoord op je vraag dan dat ik hier een onbegrijpelijk verhaal post Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16ma 19 aug 2013, 06:57

DaBeav schreef:
Nexus: de beste der besten *ahum*... ik heb een opening gevonden maar ben nog niet naar binnen gegaan! moet ff met 2 man gebeuren aangezien in precies bij een skelly spawner uitkwam XD Twixy (de admin van Nexus) is btw 5 dagen weg... ik hou de power in de gaten want ik vind dat ze allemaal maar weinig online zijn Razz 16 / 34 is het nu...
ik zal hier maar even verder op in gaan. het was geen skelly spawner waar ik uitkwam maar het waren er 10! unclaimed!!! ik ben dus met rage erheen gegaan en we hebben ze geclaimed en meteen een skelly farm gebouwd en redelijk afgeschermd. er waren nog 4 chuncks geclaimed door nexus die tegen de spawners aan lagen. wij hadden gedacht dat het op een gevecht zou uitlopen of iig op gescheld enzo maar dit is allemaal niet gebeurd en de volgende dag waren zelfs die 4 chuncks gewoon unclaimed XD ik die dus meteen geclaimed en leeg gehaald wat ze hadden laten liggen. dit bleek uiteindelijk toch nog best een redelijke loot te zijn!!! al met al dus een complete Nexus base met 10 spawners kunnen claimen zonder er veel voor te hoeven doen XD we hebben onze chunck claims aangepast aangezien nexus helemaal vertrokken was en de spawners zodanig gebouwd dat we maar 4 chuncks moesten claimen en dat de skelly farm optimaal zou spawnen... dit is heel erg goed gelukt en ik zal hier binnenkort wel eens een filmpje van uploaden Wink

ook is er eindelijk na 3 weken een reactie gekomen van de mensen waar we echt dikke loot hebben geraid!!! zie het filmpje op pagina 1 (unclaimed base loot wh00t wh00t). de bewoners van die base waren blijkbaar 3 weken of langer op vakantie en zijn eergisteren terug gekomen. we hadden onze naam achter gelaten maar ze vonden het nodig om admins te laten komen om te laten onderzoeken wie hun base leeg gehaald had. blijkbaar vonden ze ook dat we de base teveel gesloopt hadden want we werden beiden 2 dagen gebant voor griefen. hier waren rage en ik het absoluut niet mee eens en dus heb ik een topic gestart op het GC forum. voor de liefhebbers is dit topic te lezen op: http://www.guildcraft.nl/forum/m/8052098/viewthread/8346211-ban-info-unban-request het is op zich best veel maar ook wel leuk om te lezen XD geen zin om alles te lezen? open dan de spoiler! maar alleen als je niet het hele verhaal wilt lezen.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Minecraft
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» WoT nabesprekingen
» P2 Nabesprekingen
» Nabesprekingen
» Nabesprekingen na MW3 online
» Minecraft

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige pc games :: MC-
Ga naar: