[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Planetside 2

Ga naar beneden 
+4
Rage
~AnYo-0.0-Shika~*
DaGoonch!!
DaBeav
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16do 22 nov 2012, 19:41

Planetside is de 1ste en beste MMO wat ik ooit gedaan heb dus toen ik mail kreeg dat Planetside 2 online was ben ik dus meteen gaan checken !
3 legers, 3 eilanden, weet ik hoeveel bases en 24/7 vechten !!! niks servers met 16 / 128 spelers ofzo... duizenden kunnen tegelijk op de server XD chaos all over the place haha
squads bestaan uit maximaal 12 spelers en platoons uit maximaal 4 squads Wink verschillende classes, tanks, vliegtuigen en max units. verdien certifications om je spul beter te maken !!

free to play !! download de game via http://www.planetside2.eu/

Ik heb een NA outfit (clan) binnen de game gemaakt voor de liefhebbers Razz Wat je wel moet doen is de juiste server en het juiste leger kiezen :
Server : Miller
Leger : Terran republic (rood)


Kies meteen goed Wink

trailer :


filmpje van mij tijdens eerste half uurtje online XD :
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16vr 23 nov 2012, 09:31

Niks voor mij dit. Geen futuristische shizzle daar hou ik totaal niet van. Poppetjes die zomaar een gebouw op springen.. Lazer shit.. Nee niks voor mij. Daarom laat ik BO II ook links liggen.

Aan mij zul je dus niks hebben met deze game bofsco XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16za 24 nov 2012, 18:50

das jammer bami...

1 simpele vraag:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16zo 25 nov 2012, 12:12

Als ik in het begin dat ding al zie staan met zijn armen als machine geweren denk ik what is this for kinda crap.

Als ik vervolgends die puppets 100 meter ver en 20 meter hoog op een vliegtuig (ofzo) zie springen denk ik Yeah dream on!

Als ik daarna 30 man een trap op zie rennen zie ik weinig tactiek maar gewoon skiete rn hopen dat je iemand raakt. Dan denk ik: ik ben geen gefrustreerde fps'er die in tactische shooters mislukt is waardoor hij op deze crap terugvalt XD

zo eens even kijken wie ik hier op zijn teentjes getrapt heb XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16zo 02 dec 2012, 02:32

uh niemand ?? Razz

vandaag weer redelijk wat xp behaald en redelijk wat kills. helaas gaan die kills gepaard met ongeveer evenveel of meer deaths XD me k/d blijft rond de 1 en vaker 0.9 helaas. ook al op de helft van BR17 Smile gaat steeds langzamer maarja dat is bij elk spel wel zo... maar ik blijf het geweldig vinden om met 50 tanks + air support op te rukken naar de vijandelijke basis ! Heb redelijk veel GB aan filmpjes die ik binnenkort eens upload tijdens de nacht... eerst allemaal aan mekaar plakken die bij mekaar horen.

ook leuk dat de grote anti FPS'er Rage me dagelijks gezelschap houd in ons squad XD echt totaal niet verwacht Razz Wel jammer dat Rinus zijn pc het niet trekt maar die koopt gewoon een nieuwe computer dus dan zit dat ook wel goed he rukeendje Razz Wat jij wil bafferd!

edit: nog eventjes door gespeeld en ben alweer BR17. stuk of 46 certs verdiend en toen de melding kwam dat de server ging rebooten en we net 5sec te kort kwamen voor de cap (1000xp) ben ik maar meteen gestopt.


Laatst aangepast door DaBeav op zo 02 dec 2012, 05:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16zo 02 dec 2012, 02:51

Als ik beaverd zo hoor ( geniaalee post btw) ga ik het ook proberen,
Wel ff alles opzoeken maar dat komt wel goooeeedd Smile (niet dus) haha
Maandag zal ik het op me pc zetten en kijken hoe ik het spel bak.
Gefrituurd is het gaat top
Gekookt is kan beter
En verbrand is Naja je weet het idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16zo 02 dec 2012, 12:43

DaBeav schreef:

ook leuk dat de grote anti FPS'er Rage me dagelijks gezelschap houd in ons squad XD echt totaal niet verwacht Razz

En ik blijf ook zeggen dat een FPS niet echt mijn type spel is. Maar met deze grote aantallen en de verschillende opties van het spel vind ik deze wel "te doen" XD
Ik hou me btw ook niet echt bezig met het killen zelf. Ik pak zeker wel wat kills mee, maar met vervoer, healen en repareren ben ik juist druk Razz
Ben nu BR 11 :troll:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16ma 03 dec 2012, 18:20

net met andrea gedaan (planetside dan he !!!) XD ging op zich niet verkeerd Razz paar puntjes mee gepakt zonder echt veel te doen en toen andrea ging eten kwamen we onder behoorlijk wat vuur te liggen haha die paarse kwamen opeens van alle kanten. ze hadden ook meteen een dikke populatie op indar dus ik ga ook maar ff wat eten hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16ma 03 dec 2012, 18:47

het spel ging wel gekookt!

Ik spawn en meteen naast me een vijand dus ik meteen afschieten! (:<
daarna stond er "reload" ik meteen stres dus had snel uitgelogd en even gewacht op beav Very Happy maar ging lekker eerste rijles gehad (paar dooie) maar echt gaaf spel!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16di 04 dec 2012, 01:40

hahaha andrea's 2de kill was een team kill ! op mij XD ze werd beschoten, ik killde de aanvaller en andrea draait zich om en schiet mij gewoon lek Razz heb haar daarna ergens terug gepakt toen ik op een vijand schoot en haar dus raakte en killde Very Happy

heb redelijk wat kills gemaakt ! zeker toen andrea in mijn prowler zat hehe we stonden voor een vijandelijk bio lab beetje voor het schild en men probeerde ons met rocket launchers aan te vallen. ze raakte ons wel af en toe maar de 3 wat het probeerden heb ik dood geschoten. toen probeerden ze het met lightnings (lichte 1 mans tanks)... ze gingen 1 voor 1 dood XD toen werden ze iets slimmer en probeerden het met 2 lightnings tegelijk !!! ook daar hebben we mee afgerekend XD tussendoor heb ik onze prowler wel gerepareerd maar het was een goede run met meerdere kills voor ons beiden en redelijk wat xp'tjes voor de kills en de kill assists Smile

Rage en Andrea hadden nog een leuk onderonsje tussendoor... zal beslist 1 van de 2 nog wat over posten Wink

verder wel een paar xp'tjes verdiend aangezien ik nog maar 8000xp voor BR18 nodig heb van de 25000. die ga ik vandaag wel bereiken maar niet meer voordat ik ga slapen waarschijnlijk aangezien de server tijdelijk down is, ik honger heb en ik toch wel moe ben Smile

edit: we hebben amerish nog gelocked gekregen voordat de server stopte en dat was ongeveer 1700xp wat ik nog snel meegepakt heb XD 2000xp totaal met paar turret kills erbij... kwam net met me bus op tijd bij de 3 facility's lol
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16di 04 dec 2012, 10:48

Stond ik dus samen met Beav bij de basis waar die mensen met raketten schoten en dood gingen, daarna wij naar binnen ik een beetje trollen om op de tank te gaan staat krijgen we beide disconect x.X. Wij snel weer inloggen anders liepen we die 1000 xP mis.

GING IK VLIEGEN Very Happy met beaverd toch wel mooi gedaan wij een beetje stressen van we komen te laat maar waren toch op tijd. Toen we er bijna waren sprong Beav er uit omdat die dacht dat ik niet kon landen. Maar het was een mooie landing!!

Het onderonsje:
We waren aan het veroveren van basis en er waren geen vijanden meer. Dus ik begon met "als ik je nou op je voeten schiet gaat dat van je leven af?" Beav "ja". Ik op rage mikken, hij pakt zijn geweer ragerd: "als je mij schiet KILL ik jou" pakte ik me bazooka ik: "oh ja zullen we nog wel zien" ging Beav er tussen staan XD.
Toen Beav zijn sunder ging pakken schoot rage me neer =.= XD dus ik wilde revanche!!
Ik met bazooka op rage schieten 1 x daarna Beav in zijn sunder nog keer op rage; rage dood Cx ik lachen daarna Beav op mij schieten dood. Hij lachen XD
En daarna moest ik helaas stoppen anders had het een team KILL avond geweest XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16di 04 dec 2012, 15:36

Gister ook nog een nice team kill gemaakt met me prowler!! Lekker aan het cruisen en toen zag ik iemand rennen. Flink naar links gestuurd om hem te kunnen scheppen XD Roadkill hehe Andrea vond het zielig voor die persoon maar ze kwam niet meer bij van het lachen haha Even daarna reed ik recht op 2 stil staande mannetjes af maar heb ze ontweken op het laatste moment door het geschreeuw van andrea lol

Vanavond na 7 of 8 ben ik weer online...
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16di 04 dec 2012, 19:34

Ik lag echt helemaal in een deuk!
rent rent, tutuuuu KILL!
hots!
Vanmiddag met Ragerd even kort online geweest (mooi gereden btw *urm*)
Helaas moest ik toen eten Cx daarna had ie veel kills gemaakt lolz ^-^
Maar het rijden Ragerd... kan beter kan beter Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16di 04 dec 2012, 19:42

Bij deze een paar filmpjes die ik opgenomen heb... Van de eerste minuten tot een paar dagen terug Razz

Planetside 2 - 01 - 1ste gevecht ooit:

Planetside 2 - 03 - Cruisen met me lightning tot de disconnect:

Planetside 2 - 04 - 1ste continent lock en toen suide out of bounds:

Planetside 2 - 05 - File rijden met iemands Sunderer en A proberen te cappen:

Planetside 2 - 06 - Nacht battle, file rijden en geteamkilled worden:

Planetside 2 - 1ste goeie S-AMS:

Filmpje 2 was die wat ik in de 1ste post gepost had Wink

Enjoy van mijn faal momenten en suicides XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16wo 05 dec 2012, 14:21

ik blijf erbij marcel Wink ondanks je filmpjes.. dit trekt me totaaaaal niet XD ik hou van realistische spellen Smile op Metroid Prime na dan he Razz

echt niet.. zelfs met deze lading filmpjes waarvan ik allemaal een stukje gekeken heb haal je me echt niet over scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16ma 10 dec 2012, 22:52

ZZZZZZOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
dat was een heerlijk avondje planetside 2!
Eerst lekker basis veroveren met Ragerd. Ging lekker heb weer is paar kills gemaakt^-^
In de avond met Beaverd online geweest en helemaal stuk van het lachen, want wat was er nou een clan BRTD was online met echt mega veel spelers. Dus die deden alles te gelijk XD. Beaverd heeft dit gefilmd Cx Ik ze gewoon vrolijk volgen. Nog een flash race gehad XD lacheeee Very Happy
Beaverd zou er nog wat uitgebreider over ingaan? :O
MAAR ECHT GENIAAL!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16ma 10 dec 2012, 23:50

Ik heb dus duidelijk wat gemist lees ik XD
dat halen we binnenkort nog wel even in Wink

Heb btw met sinterklaas een kraslot gekregen waar €10,- opzat. Deze €10,- heb ik geïnvesteerd in planteside (nee ik heb geen koorts, ben niet ziek en ik ben gewoon mijzelf XD )
Met de gekochte punten heb ik een goede sniper rifle gekocht voor mijn infiltrator.
1 kogel doet heerlijk veel dammage, 1 shot 1 kill als ik het hoofd raak Very Happy
Nu nog voor zorgen dat ik het wapen volledig goed beheers en dan gaan we echt knallen! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16di 11 dec 2012, 01:27

Bij deze het BRTD monday night madness filmpje waar andrea het over had.
Voordat ik ging filmen stonden ze allemaal als infiltrator op de trappen bij de spawns en gingen tegelijk cloaken XD zag er ook wel dik uit hoor... Daarna ben ik gaan filmen met onderstaand filmpje als resultaat Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16di 11 dec 2012, 08:17

Omg. Het enigste leuke in dit filmpje is Andrea der commentaar.

Ik hb iets van 5 min gekeken.. Maar kheb 5 minuten echt totaaaall geen idee waar ik naar heb zotten kijken.

Verder zie ik alleen maar hordes mensen , maar geen 1 vijand. Toen ik jullie dood zag gaan tijdens dat doelloos rondrijden met die quads heb ik hem uitgezet en besloten dak nooit meer een filmpie van planetside kijkt. En dit is ook.het laatste bericht dak erover post XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16wo 19 dec 2012, 04:33

tot 3uur nog ff gespeeld en het ging heerlijk !
paar deaths, redelijk veel kills en van begin tot eind met dezelfde sundy rondgereden die me aardig wat xp opgeleverd heeft XD

BR25 gehaald en toen zag ik dat ik 53.000 xp voor BR26 nodig heb pfff ofja is nu nog maar 50.000... word echt veel meer xp per BR !

Esamir hebben we gelocked dus ik heb weer het hele continent kris kras doorgereden om de facility's terug te cappen maar daardoor dus veel xp'tjes.

Ik heb nu 406 certs maar ik spaar nog even door denk ik. Ik weet namelijk niet wat ik precies zou pakken dus dan spaar ik nog maar eventjes zodat ik straks OF veel verschillende dingen kan pakken OF een dure compleet vrij speel. De dingen waar ik voornamelijk certs voor wil gebruiken zijn : Sunderer, Heavy assualt, Engineer en Squad leader !

Net ook maar 1x door de wereld gevallen (suicide) Very Happy gisternacht had ik me toch een paar wazige suicides !!! uit de sundy stappen, suicide. vanguard rijd tegen me aan, suicide. Niemand in de buurt en dan kill ik opeens een TR en 5 sec daarna een suicide uit het niks. Waren echt veel rare suicides maar ik hoop dat het bugs waren die nu verholpen zijn !!!

Tip: Rij met een ammo sundy naast een gedeployde sundy, stap in die sundy over en schiet vanaf seat 2 een paar kogels en reload. ga direct naar seat 3 en doe hetzelfde. ga nu weer naar seat 2 en blijf het herhalen Wink voor elke reload ontvang je 10xp omdat je eigen sundy de ammo aanvult XD hieronder een filmpje hiervan (nee roedie, je hoeft niet te kijken en ook niet te reageren Razz)



filmpje is verborgen maar als het goed is kunnen jullie deze gewoon bekijken. als niet lees ik het wel Wink

extra : volgens mij is dit een bug ??
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16do 20 dec 2012, 14:37

Bij deze een tweet van john smedly (de grote man achter planetside 2) Wink

Along with Triple Station Cash, I'm happy to announce we're running Double XP from Friday the 21st through January 2nd.

1:08am - 20 dec 12

Dat zijn redelijk wat dagen om dubbel xp'tjes te verdienen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16zo 23 dec 2012, 23:55

Hier is een goede tutorial video van totalbiscuit.
Hij is ook onze leider bij de ultimate showdown op 25 januari Wink
http://www.planetside2.com/ultimate-empire-showdown?cid=1063471




Edit/Bonus:
Wat propaganda voor de TR kan nooit kwaad Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16do 10 jan 2013, 00:47

Weer een heerlijke propaganda video van de leider van de TR, Totalbiscuit.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16do 10 jan 2013, 01:48

hahaha die filmpjes zijn echt geweldig en de praatjes zijn zelfs nog beter Very Happy ben benieuwd de 25ste...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16vr 11 jan 2013, 21:41

op 30 januari staat een update gepland. er gaat veel met het xp systeem gebeuren en een hoop andere zaakjes. lees er meer over op : http://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/happy-new-year-update-02-info.77203/

en iets met tunnels om grote battles te vermijden Very Happy ben benieuwd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Planetside 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Planetside 2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» PlanetSide 2 Banned
» NANL Planetside 2 outfit

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige pc games :: P2-
Ga naar: