[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!

Ga naar beneden 
+21
cplpatrick
Bluee33
Dutchguy
MrXwiix
~AnYo-0.0-Shika~*
marijn
Rage
Biatch #1
bram
Sjefke
Xander
PaRaDoX
Realmkiller
xijbor
Noah
DaBeav
Walrus
hero
Brammm
DaGoonch!!
Founder
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18  Volgende
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16zo 12 aug 2012, 16:15

gehhege XD tikkeltje bruiner XD en no drugs homie! ja paracetemol want ik ben nog 2 dagen niet lekker geweest haha.

heb jullie gemist hoor Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16zo 12 aug 2012, 17:38

brathaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

ja ja hij is er weer heur!

Leuke vakantie gehad?
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16zo 12 aug 2012, 18:28

Ruudjeeee ^-^
Welkom terug ;D
Ik heb jou ook gemist :$
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16ma 13 aug 2012, 01:48

MrXwiix schreef:
ik ben weer terug, duurde een dagje langer Razz

MrXwiix schreef:
trouwens, ik heb geen idee wanneer ik weer een keer samen kan gamen, ik moet sws mn hdd opnieuw formatteren naar wbfs en spellen erop zitten, en mn headset is kaduk, ik kan nog wel praten maar niks horen. maar op steam en FourDeltaOne kan ik altijd wel even online komen (roep me op skype)

Welcome back Wink

Posts verwijderd omdat het een dubbel post was. Volgende x kun je bij je 1ste post rechtsboven op edit klikken want dubbelposten mag niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16wo 15 aug 2012, 11:37

hey jongens er is een kans dat ik voor dat school weer begint hier (aanstaande maandag) weer terug thuis ben ik zal dan ook vaker online komen en misg mijn taak als organisator terug op pakken en als het nodig is mod

er is nog niks zeker echter
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16wo 15 aug 2012, 20:03

PaRaDoX schreef:
hey jongens er is een kans dat ik voor dat school weer begint hier (aanstaande maandag) weer terug thuis ben ik zal dan ook vaker online komen en misg mijn taak als organisator terug op pakken en als het nodig is mod

er is nog niks zeker echter

Ik hoop het!! We zullen zien Smile je mist het mod zijn en organisator? Razz
Maar ik zou het heeeeeeel fijn vinden als je terug komt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16do 16 aug 2012, 10:29

ik was 3 dagen naar me oma en had geen internet maar ben er gewoon weer
Terug naar boven Ga naar beneden
marijn
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
marijn


Aanmelddatum : 13-06-11
Berichten : 331

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16vr 17 aug 2012, 11:15

ik ben weer terug van weg geweest. srry dat ik een hele tijd niet online was :S
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16vr 17 aug 2012, 12:01

Maakt niet uit Wink welkom terug ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16vr 17 aug 2012, 13:37

welcome back Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16za 18 aug 2012, 11:24

ben ik terug uit Portugal less ik dit =*(

We zullen je missen Gio, je hebt veel voor deze clan gedaan en het was altijd leuk met je Wink

tot weerziens makker Wink

het ga je goed =]

Terug naar boven Ga naar beneden
marijn
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
marijn


Aanmelddatum : 13-06-11
Berichten : 331

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16za 18 aug 2012, 12:59

welkom back Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16za 18 aug 2012, 13:01

xijbor schreef:
ben ik terug uit Portugal less ik dit =*(

We zullen je missen Gio, je hebt veel voor deze clan gedaan en het was altijd leuk met je Wink

tot weerziens makker Wink

het ga je goed =]

volgens mij heb je gemist dat Gio zei dat.hij wss terug kan komen Wink
Ik hoop dat dat snel zal zijn...Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16za 18 aug 2012, 16:07

Was met Noah in zeeland. Nu dus weer terug Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16za 18 aug 2012, 16:38

Welkom terug allenmaal!!!
Ik kom terug over 10 daagjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16zo 19 aug 2012, 17:04

ik ben er ook weer, kan ik jullie mooi in de gaten houden muhaha hehehehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16zo 19 aug 2012, 20:14

oh oh XD welkom terug noah ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16zo 19 aug 2012, 21:32

Shi.. Was net iedereen dood spannen nu kan niet meer :3

Welkom terug Noah Smile
Was het lekker vakantie??
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16zo 19 aug 2012, 22:56

heerlijk, zwembad bij de buren en het strand praktisch om de hoek Very Happy
ook nog gewindsurft met jaap en gezeild met mn opa, geweldig weekje dus Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16zo 19 aug 2012, 23:23

Aah lekker lekker!!
Fijn dat je een super weekje heb gehad ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16zo 26 aug 2012, 15:13

Zooooooo ik ben inmiddels weer thuis Wink
Heb echt een top tijd gehad Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16zo 26 aug 2012, 15:57

Aaaah daar gaat de rust! Razz
WB Andrea!


Laatst aangepast door Rage op zo 26 aug 2012, 15:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16zo 26 aug 2012, 15:58

aaaah daar gaat de rust XD

haha grapjeee schatjeee, ik heb je gemiiist (K)
Love youuu
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16zo 26 aug 2012, 16:04

welkom terug (:

mooi dat je t leuk hebt gehad
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16zo 26 aug 2012, 20:18

ook ik zal komende week terug thuis wonen

en dit keer staat dat vast....

niet mijn keus maar dat verhaal horen jullie nog wel is een keer.....

maar goed good to be back
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 13 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!
Terug naar boven 
Pagina 13 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info
» WoT battle post
» Afspreek topic voor goldeneye wii
» Nabesprekingen na MW3 online
» PKR Online Poker

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: