[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Goldeneye na online

Ga naar beneden 
+17
Sjefke
marijn
Rieuwert88
Xander
USAS12 (JIM)
Realmkiller
fietsbel
Brammm
bram
DaGoonch!!
DaBeav
PaRaDoX
Founder
SuperVargen*
Noah
xijbor
Walrus
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16ma 05 maa 2012, 13:22

een dagje ziek thuis dus GE gedaan met cc pro, ging wel lekker Very Happy ook nog op Outpost van dat hoge gebouw afgesprongen, 360' draai en headshot ^ _ ^
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16ma 05 maa 2012, 14:23

Waarom 360° ? Kon je ook gewoon niet draaien XD Maar zo'n head shots zijn altijd vet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16ma 05 maa 2012, 15:09

https://www.youtube.com/watch?v=BbUkyqQgIKg


zo een maar dan 520 graden op outpost ofzo XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16wo 07 maa 2012, 21:49

veel TC gedaan en later nog Heroes.
toen bram kwam dacht die: he, ik moet mijn kd opkrikken na dit kutpotje (door herokills wel gewonnen Wink) dus
dat kwam neer op GG.
trouwens, JORDI ik zag dat je ineens level 40 bent!?! hoe heb je dat in een dag gedaan?
20 levels stijgen... vraag me af wie de host was in zijn potjes XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16do 08 maa 2012, 09:57

ja veel gespeeld en het ging wel goed en met Sjefke erbij ging het natuurlijk weer slecht maar toen moest ik laten zien dat ik het niet helemaal verleerd ben dus had ik hem ff geownd in GG ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
JORDI
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
JORDI


Aanmelddatum : 29-08-11
Berichten : 61

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16do 08 maa 2012, 13:16

Sjefke schreef:
veel TC gedaan en later nog Heroes.
toen bram kwam dacht die: he, ik moet mijn kd opkrikken na dit kutpotje (door herokills wel gewonnen Wink) dus
dat kwam neer op GG.
trouwens, JORDI ik zag dat je ineens level 40 bent!?! hoe heb je dat in een dag gedaan?
20 levels stijgen... vraag me af wie de host was in zijn potjes XD
Ja, dat is wel vaag ik was online en iemand was nog bij mij thuis dus gingen we samen levelen en op een gegeven moment gingen we online golden gun doen en kwam ik bij een multi hacker terecht die iets van 5 of 6 hacks tegelijk gebruikte inclusief een xp hack waardoor ik ongeveer 39000 xp per kill kreeg. ik wou eigenlijk meteen weg maar dat mocht niet van die vriend.
(ps. de hacker heette dacht ik celda).
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16do 08 maa 2012, 15:10

net ge met Jordi, ik heb nog een filmpje die op YT komt te staan Jordi!! ik pb je wel

een hele mooie quikscope nog gemaakt en voor de rest ging het wel aardig
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16do 08 maa 2012, 17:48

kort online geweest, sorry bram dat ik je invite negeerde maar ik moest vroeg eten dus ik moest in no-time weg voor training...
ging allemaal wel nice Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16do 08 maa 2012, 17:57

@Sjefke geen probleem Wink net ff dus wat potjes gedaan en de laatste een host quit én een freeze toen ik nog 2 kills moest (28 - 7) -_______________-
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16zo 11 maa 2012, 22:02

Net met Bram, Sjefke en Jordi gespeeld. Bram was er maar 2 potjes bij en toen ging die offline. Had dat ermee te maken dat je 2x negatief stond ?? XD Verder ging het wel goed (2 weken ofzo niet meer gespeeld) Bijna elk potje 1ste was ik wel eerste en me beste was 42-8 ofzo... Slechtste was 8-7 en toch was ik 1ste XD Verder 0x negatief ge-eindigd )als ik me niet vergis) dus ik ben tevreden Wink


Laatst aangepast door Beav op zo 11 maa 2012, 23:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JORDI
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
JORDI


Aanmelddatum : 29-08-11
Berichten : 61

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16zo 11 maa 2012, 22:51

Ik werd er alleen zo moe van dat die host telkens weg ging.


Laatst aangepast door JORDI op ma 12 maa 2012, 08:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16ma 12 maa 2012, 06:58

ik heb gisteren ook nog even gedaan Smile mooie scores van 30/20 20/8 dus ging wel lekker Smile (voor jullie is dit niet goed ik weet het maar voor mij is het heel wat XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16ma 12 maa 2012, 07:11

Ik had je een paar x geinvite maar je reageerde er niet op XD Zijn we dus met 3 man verder gegaan. Verder zijn die scores van je al beter dan negatief staan en zeker niet slecht Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16ma 12 maa 2012, 07:32

zeker op jungle ging ik goed Twisted Evil met janus en silenced sniper 18-2
stond eigenlijk 12/13-0 ofzo maar de grootste noob van allemaal zag me na een tijdje zitten helaas...vervolgens ging die idioot precies op die plaats zitten XD
ook de hele tijd positief gestaan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16ma 12 maa 2012, 08:43

ja gister GE gedaan met Beav JORDI en Sjefke maar het ging slecht en ik had geen zin meer XD het potje daarvoor (met &.Virus, een vriend...) ging het fucking goed en had ik 36 - 4 -__-
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16ma 12 maa 2012, 21:12

Met bram sjefke en xander een uurtje ofzo gespeeld. Bram was alweer snel weg MAAR de slechte potjes had een vriend gedaan en het goede potje had hij zelf gedaan XD

Zelf was ik niet echt super bezig. Geen super scores maar zeker ook geen slechte. Laatste potje archives was geloof ik het beste en die heeft xander opgenomen met nog een stuk of 2 games dus die krijgen we nog wel te zien Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16ma 12 maa 2012, 21:17

die krijgen jullie zeker te zien Wink en dat was niet het laatste potje Smile ik had in nightclub gefilmd

en idd bram zij daarna dat hij 's morgens 50-15 had gehad en hij had er een foto van en ineens was zijn naam en deaths weg van de foto >_> toeval? echt niet

verder ging het niet super slecht Smile het potje met nightclub (de gefilmde) ging het beste Smile 20 - 8 ofzo maarja, ook 1-2 negatief gestaan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16ma 12 maa 2012, 21:24

Ow ik dacht dat je meerdere games gefilmd had? Achja ik zie het wel verschijnen en binnenkort ga ik zelf weer wat filmen! Liefst met een party van 4 of een battle XD

Je ging trouwens helemaal niet zo slecht eigenlijk voor jouw level dan! Sjefke ging goed met campen trouwens! Zag je meteen aan de scores Wink Hij sniped goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16ma 12 maa 2012, 21:28

achja, snipen en silencer gaan goed samen Razz
en ik ben idd af en toe gewoon gaan campen haha
t werkt wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16di 13 maa 2012, 14:42

gister met Zappy (ZAPDOS*) gespeeld, een hele goeie vriend. het beste potje had hij niet gefilmd maar die met Sjefke op Outpost wel, die staat in het video topic. verder ging het 's avonds niet echt en had Dennis (ook op het forum) nog wat gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16di 13 maa 2012, 18:48

net wel nice gespeeld gespeeld, een potje had ik in 5 sec stuk of 16 kills want bij docks respawnde het hele team in die loods XD

maar ook een potje had ik even 2 - 10 =(

op dat potje na ging het wel goed

alleen wel jmmr dat ik 0x nightclub heb gedaan en stuk of 6x docks XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16di 13 maa 2012, 18:58

in 5sec... zo snel spawnen ze niet eens XD
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16di 13 maa 2012, 19:38

zullen we het houden op heeel snel beav? =)

ik wist al dat jij met zo'n reactie kwam haha

het was in iedergeval een dik bloedbad =p
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16wo 14 maa 2012, 08:00

lol XD

Gisteren met Goonch en xander gespeeld. Daarna met Realm ipv xander. Ging alweer niet super met me. Redelijk normale scores met 1x een mooie score van 17-0 XD Op de 1 of andere manier zag ik mijn tegenstanders steeds net iets te laat. Ook paar potjes last van lag gehad helaas...


Laatst aangepast door Beav op di 27 maa 2012, 21:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16wo 14 maa 2012, 09:03

eerste potje dat ik erbij kwam en ik had gelijk harde ownage haha Smile Had toen iets van een 12 kill streak (voor mij is dit goed XD) Ben benieuwd naar de filmpjes van goonch!

Daarna ging het niet zo goed (hoewel ik maar -1 stond XD), want ik moest tegen goonch en beav in archives, dus zij hadden natuurlijk masty -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 16 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Goldeneye na online
Terug naar boven 
Pagina 16 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen van Goldeneye na clanbattle
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van SSBB na online
» Nabesprekingen na Mario kart wii online
» Glitches in Goldeneye

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: