[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Goldeneye na online

Ga naar beneden 
+17
Sjefke
marijn
Rieuwert88
Xander
USAS12 (JIM)
Realmkiller
fietsbel
Brammm
bram
DaGoonch!!
DaBeav
PaRaDoX
Founder
SuperVargen*
Noah
xijbor
Walrus
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 20 ... 24  Volgende
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16wo 14 maa 2012, 09:19

Haha beav!? Bij docks he!? Waar jij die 17-0 had... Heppie mij toen nog een paar keer voor je vizier langs zien lopen toevalli!? XD

ennee onze scores waren niet beest maar wel hebben maar 1potje verloren geloof ik van de 10.

En het was wel lache.. Hrlemaal omdat we tegelijk in de chat zaten XD

De beste filmpjes worden vanavond gepost!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16wo 14 maa 2012, 16:00

Ik heb jullie allemaal voor me vizier gehad haha
Was idd lachen en binnenkort doen we het gewoon opnieuw!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16wo 14 maa 2012, 16:40

lol dus wij zaten dus gewoon ongemerkt die beav te treiteren Razz

volgende keer miss allemaal op skype? Lijkt me nog leuker
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16wo 14 maa 2012, 17:20

Als ik die video van docks upload dn weetje wel wat ik bedoel denk haha Razz

en me skype zal nog leuker zijn ja XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16za 17 maa 2012, 09:27

gisteren even flink doorgehaald Wink
veel goeie potjes, maar ook weer hostquits... een keer een potje verloren door een noob die in totaal 6 keer herois geworden... Evil or Very Mad
daarna met Xander en Bram gespeeld. bram was vaak host en heeft zelf ook een paar keer gequit :'(
ben denk ik twee hackers tegengekomen. een heette H4CK XP maar was geen host en had dacht ik niet verder iets aanstaan ofzo.. tweede heette BOOOOOOOOOOM (kep de O's niet geteld XD) en die zat in ons team, ik merkte het pas vrij laat eigenlijk Razz hij liep met een Wolfe.44 rond waarmee hij met een zieke rate of fire en oneindig ammo rondliep. volgens mij had hij ook dat hij constant bleef schieten, want hij stopte maar niet XD
persoonlijk zie ik het nut van die laatste hack niet in maar goed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16za 17 maa 2012, 11:20

gister en vanochtend GE gedaan, ging wel lekker Very Happy en Sjefke en Xander die laatste host quit was een freeze Zucht

trouwens mijn eerste quad kill met Last Act of Defiance Very Happy gehaald (gister) gister ook nog met zapdos gespeeld
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16ma 19 maa 2012, 16:08

net ging wel lkkr Razz

met bram

alleen op outpost 5 spawnkills =*(

wel op jungle en nightclub een dikke ownage =]

almost RTM Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16ma 19 maa 2012, 16:54

Bram ff een vraagie he.. Maar nu echt serieus een keer..

Vind jij het leuk om dood te gaan?
Sjees wat bak jij er wat van zeg Razz
sjonhejonge brammie brammie..
Ik heb je zelfs met je rug naar je tegenstander weg zien rennen!! Nou sorry maar jij ben de aller eeerste die ik dat zag doen! Klag in een scheur van er lache!!
En ik was aant whatappe met me chick vandaat dal steeds maar 14-7 of 28-5 had ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16ma 19 maa 2012, 17:03

ja ik vind doodgaan leuk ruud Very Happy -_-

ging redelijk maar met ruud ging het fucking slecht -_- (met mij toen ruud er was dan he)
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16ma 19 maa 2012, 17:17

jaja brammetje XD je bent altijd goed als er niemand bij is en als er ook maar iemand bij is die je kent ben je ineens slecht.. XD toeval?


ik heb net ook een paar potjes gedaan Smile ging best goed nu ik de strata heb XD 30-10 28-7 Smile dus ik ben tevreden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16ma 19 maa 2012, 17:30

@bram ik vond je ook niet echt bepaald goed maar als wij beide op dezelfde tegenstander schieten heb jij em gwn vanwege hogere ROF en damage XD

kwas ook echt lkkr bezig met stille pavlov op outpost
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16di 20 maa 2012, 18:01

net 2,5 uur gespeeld met xijbor, xander en marijn.
was alleen beetje kut, dat we geen party's konden maken, omdat mijn GE echt vaag deed vandaag -.- ik kon niemand joinen van ons als die host waren :S Toen nog heroes gedaan maar xander en xijbor kwamen telkens tegen mij haha XD Dus daar ownden ik niet echt Razz Toen nog even conflict gedaan, wat goed ging! Alleen vaak host quits ><
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16di 20 maa 2012, 19:35

ja het ging bij conflict met mij ook kapot goed Razz

dan was er hostquit en dan zit iedereen te klagen op skype XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16di 20 maa 2012, 20:51

ik ben maar kort geweest, was pas half van thuis van UvT en drie kwartier later moest ik eten dus maar vier potjes gedaan, die overigens goed gingen.
volgens mij een invite van xijbor gemist, het enige wat ik nog heb gezien is "invite by xijbor/NA was cancelled" XD sorry daarvoor, maar was sowieso mijn laatste potje...
vind License to Kill best leuk eigenlijk, met mindere wapens schiet je al die campers zo dood.
DE mode om te rushen en vooral niet te campen
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16di 20 maa 2012, 20:59

@sjefke: je kon xander,marijn,realm en ik joinen, maar geen probleem Wink

ik heb ook eindelijk RTM!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16wo 21 maa 2012, 17:55

net gespeeld op me 1e acc en het ging niet echt lekker, had ik een nieuw acc. aangemaakt en daar ging het super goed -.- 25 - 9 ofzo en 5 killstreak in 30 sec Razz nja nu ben ik lvl 5 en dat in twee potjes....
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16wo 21 maa 2012, 22:00

allemaal leuke potjes gehad, maar niks speciaals.
nog 15 xp tot lv 30, meh. ..
niemand anders voor langer dan 10 minuten online gezien...
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16do 22 maa 2012, 18:54

net lekker gespeeld met xander, daarna GG gedaan en ik had de coolste streak in me leven Razz

het was GG op archives en ik had in paar sec 6 kills =]
(en dan ook de betere kills; headshott,melee,10 streak GG etc )

heel nice scores
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16vr 23 maa 2012, 00:11

ik heb vanavond nog ff alleen gespeeld daarna 1.5 potjes met realm, sorry dat ik plotseling weg moest! moeder kwam ineens thuis en ook nog vette ruzie gehad :( iig sorry, de resst was wel leuk Smile bij outpost nog net positief met 22-21 XD terwijl ik begon met 2-13 ofzo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16vr 23 maa 2012, 00:38

geeft niet Razz Bij mij ging het ook niet zo heel lekker op het begin, maar bij memorial toch een beetje me snipe skills opgeschroefd en bij archives ging ik echt lekker met drumhead 18-7 enzo. begin steeds meer gewend te raken aan drummie Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16vr 23 maa 2012, 07:48

@realm: je zat op skype helemaal: zoo wat gaat het slecht en je schoot afentoe mis Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16vr 23 maa 2012, 11:11

wahaha ja klopt op het begin in outpost ging het echt slecht! ik was fking scheel man XD Maar die gasten waren wel goed! In ieder geval niet negatief geëindigd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16vr 23 maa 2012, 17:11

net met xander gespeeld, we werden echt geërgerd door masterton op archives ging nie altijd geweldig maarja
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16vr 23 maa 2012, 23:26

redelijke kut dag vandaag.... veel hostquits en ook weer GE die mooie teams maakt
2 level 56, een 53 en een 51 tegen.... mij level 30, een level 14, 28 en brams 2e account >_>
en dan nog een TLTC met 37-40 verloren terwijl ik F****** VIER KEER BEN NEERGEKNALD DOOR MIJN TEAMGENOOT Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16vr 23 maa 2012, 23:28

op mn tweede acc was wayne, voor het eerst met wiimote >.> en daarna 10 - 11 op me gewone acc fucking hard geownt op GG
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 17 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Goldeneye na online
Terug naar boven 
Pagina 17 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 20 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen van Goldeneye na clanbattle
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van SSBB na online
» Nabesprekingen na Mario kart wii online
» Glitches in Goldeneye

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: