[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Goldeneye na online

Ga naar beneden 
+17
Sjefke
marijn
Rieuwert88
Xander
USAS12 (JIM)
Realmkiller
fietsbel
Brammm
bram
DaGoonch!!
DaBeav
PaRaDoX
Founder
SuperVargen*
Noah
xijbor
Walrus
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24  Volgende
AuteurBericht
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16zo 01 apr 2012, 20:24

ik had ook laatst nog met realm 30 min gespeeld, dat ging volgens mij niet eens zo slecht, wel ff opwarmen =]
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 17:08

net lekker gespeeld Razz

ook ff met xander maar toen het goed ging moest ik gaan =(

daarna nog wat random games gespeeld niet slecht Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 17:09

vanochtend ff gespeeld en ging wel redelijk op black box maar ik zat nooit in MI6 Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 21:41

Vanvond gespeeld met Xander Beav Realmkiller en ff met Chef!

En we hebben keihard geowned man!

niet te geloven,, ik zou jullie alleen al verwijzen naar https://nedclan.actieforum.com/t79p200-video-s-van-jezelf#30742 en check het 2e filmpje!!

ook is er iemand uit de clan heel de avond ongelofelijk irritant geweest.. check daarvoor het 1e filmpje uit de link hierboven!


kei en keiharde ownage!! XD verder was het ook uitermate gezellig in de leden chat! XD XD maar daar ga ik verder niet al teveel over vertellen haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 21:44

wel een ding hoor... waarom leaved iedereen bij nightclub en vervolgens laten jullie mij gewoon
stikken >_> ik kreeg gewoon geen invite, aardig hoor! om eerlijk te zijn had ik dat dus echt niet
van jullie verwacht hoor....
ik had nog wel wat leuke potjes maar eigenlijk heb ik alleen maar een ***gevoel overgehouden aan deze avond Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 21:51

jonguuh als je gewoon in de chat was gekomen, dan hadden we wat kunnen regelen Razz

ik hoopte eigenlijk ook dat je in de chat zou komen, wanneer ik je invite stuurde XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 22:01

Macaronu*!! schreef:
Vanvond gespeeld met Xander Beav Realmkiller en ff met Chef!

En we hebben keihard geowned man!

niet te geloven,, ik zou jullie alleen al verwijzen naar https://nedclan.actieforum.com/t79p200-video-s-van-jezelf#30742 en check het 2e filmpje!!

ook is er iemand uit de clan heel de avond ongelofelijk irritant geweest.. check daarvoor het 1e filmpje uit de link hierboven!


kei en keiharde ownage!! XD verder was het ook uitermate gezellig in de leden chat! XD XD maar daar ga ik verder niet al teveel over vertellen haha.

om te beginnen, je vergat dat michelle ook 2,5 potjes mee heeft gedaan Wink over je kills die gestolen zijn... als jij te langzaam bent ben je dat zelf schuld he vriend en die hero was 150 jaar geworden als ik die granaat niet gooide XD maar het was echt een geweldige GE avond !!! echte ownage van het eerste tot en met het laatste potje Very Happy ik kan niet wachten tot de filmpjes online staan !

owja de chat... dat was nog het meest lachen van de avond haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 22:07

*message has been removed on request of the original poster*


Laatst aangepast door Sjefke op di 03 apr 2012, 07:48; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 22:13

@sjefke: uhm ten eerste kan ik dat plaatje niet zien. Ten tweede, ik heb je nooit buitengesloten :S

haha chat was misschien nog wel het meest epic aan deze avond XD 1e potje dat ik joinde had ik trouwens gelijk dikke ownage! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 22:23

Ik voel me zeker aangesproken! En ga alsjeblieft niet zielig lopen doen Sjefke want je bent geen 10!!
Verder maak jij hier nu een hoop praat van, maar weet je ook de reden waarom we niet in gingen op jou invites!

Met jou in onze party konden we geen host vinden, en aangezien beav ik en xander al wel gespeeld hadden samen zonder problemen is het logische dat we door gingen zonder jou want jij was met je verbinding (of weet ik veel wat) een stoorzender.

Vraag volgende x gewoon hoe of wat.. Of waarom we niet op je invites ingingen ipv gelijk je eigen te laten kennen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 22:25

ja he realm en daarna ging je ineens kei slecht he haha Razz en sjefke er is idd iets mis met je plaatje Wink en we hebben je echt niet gedumpt als je dat denkt... we konden gwn geen host vinden door jou Wink dan hoef je niet zielig lopen doen!

was idd een fantastische avond haha Razz 1x in archives flink geowned met 42-20 XD dat filmpje word hopelijk nog geupload door marcel of ruud Wink de rest ging ook wel goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 23:06

xander, de game waar je 42-20 had was ik niet bij geloof ik Wink was ik rebooten na de freeze...

en sjefke, het ging allemaal goed en opeens kregen we nieteens meer een game. en aangezien we idd al bezig waren (realmkiller had in de chat gezegd dat hij eraan kwam en ook in het afspreek topic) zijn we uiteindelijk met de chat mensen door gegaan. dat is nu eenmaal handiger
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16di 03 apr 2012, 11:15

laatste keer gespeeld wat betreft deze week.. dit zijn de uitslagen
Heroes 25-2-12:
Team Conflict 22-3:
Team Conflict 27-6:

welke kwaliteit vinden jullie beter?? met of zonder flits? met flits is een stuk scherper, maar mss irritant
Edit: Ik moet er denk ik wel bijzeggen dat ik twee foto's niet heb geüpload omdat ze bewogen waren... (zonder flits)


Laatst aangepast door Sjefke op di 03 apr 2012, 11:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16di 03 apr 2012, 11:25

Ik vind zonder flits beter. Leuke scores trouwens!
Foto's kun je trouwens naar hyves mailen zoals beschreven in het Hyves topic Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16di 03 apr 2012, 13:06

Ik zelf vind met flits fijner Wink

Zijn mooie scores dude!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16di 03 apr 2012, 13:09

Duidelijk zonder flits! Goede scores Smile team conflict 2x over de helft van het aantal te behalen kills!! Netjes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16di 03 apr 2012, 13:33

ehm ja mijn "slechtste" potje was in Heroes, maar die foto's waren niet scherp. ik zal het laten zien dan kun je het zien...
ook nog een goeie kwaliteit foto bij trouwens Razz
Team Conflict 23-3:

van deze heb ik twee foto's, maar de tweede is nog erger bewogen No
Heroes 21-2-9:

Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16di 03 apr 2012, 17:37

net met bram en wat iS gasten gespeeld, eerste potje ff inkomen, de rest ging wel lekker Wink

alleen waren bijna all bram z'n kills afgepakt van mij XD

en bij nightclub had ik steeds de verkeerde loadout =(

voordrest nice gespeeld

Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16wo 04 apr 2012, 20:04

Net gespeeld met Gabberjooz en ging goed! De [NA]Guys hebben de enemy weer ff een poepie laten ruiken Very Happy ik had 27-6 en 35-13 dus redelijke scores Smile

Gambit zijn scores heb ik niet op gelet Razz

en xijbor.. Verkeerde loadout? Lul niet ouwe! Die kan je gewoon eranderen in je menu.. En als het goed is heb je je loadouts zelf samen gesteld..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16wo 04 apr 2012, 20:15

Macaronu*!! schreef:
Net gespeeld met Gabberjooz en ging goed! De [NA]Guys hebben de enemy weer ff een poepie laten ruiken Very Happy ik had 27-6 en 35-13 dus redelijke scores Smile

Gambit zijn scores heb ik niet op gelet Razz

en xijbor.. Verkeerde loadout? Lul niet ouwe! Die kan je gewoon eranderen in je menu.. En als het goed is heb je je loadouts zelf samen gesteld..

Ik weet niet of je het door had maar ik werd helemaal blij toen ik een all-pro noscope had met mijn talon op jungle.
All-pro is 1 kogel 2 headshots.
Ik ging ook wel goed alleen zaten mij de spawns niet mee, ik spawnde 3 keer in een grenade etc. etc.

Verder wel redelijk geownd, was een beetje aan het uitproberen met nieuwe sniper classes en rush classes. Uitkomst is dat ik een betere sniper ben dan rusher.

Met talon wel wat leuke fast-scopes gehad vandaag, maar leuke quad killfeeds was gezellig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16wo 11 apr 2012, 08:11

gisteren had ik nog een klein uurtje tijd doordat ik eerder weg kon. Razz
op Archives 44-17 meeste deaths van het team, maar veruit meeste kills.
was met iS Loading en hebben ook blackbox gedaan. een potje had de tegenstander 98% data en toen molde ik de box. zon goed gevoel. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16vr 13 apr 2012, 22:42

vandaag met Realm gespeeld, helaas redelijk wat hostquits en om de een of andere reden kwam xijbor niet in onze party. hij ging de hele tijd schijten ofzo XD.
voor de rest ging alles wel nice. nogal wat kills met proxies en ook in een aantal van onze Peter gelopen Razz graag gedaan hoor! Wink
ik kan nu gewoon weer fatsoenlijk parties joinen/hosten, alleen als ik zelf host van een lobby ben joinen mensen niet echt snel...overigens ben ik de hele tijd binnen 10 seconden een game gejoined, dus das niet echt heel erg Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16vr 13 apr 2012, 23:02

haha ja ging wel lekker hè, vind die proxies zo fijn haha Razz
Dat van Xijbor heeft een reden, op de een of andere manier kan ik niet met hem verbinden ofso :S Of hij heeft een schijtprobleem haha ^^

Beste potje was volgens mij 32-12 dankzij de ivana (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16za 14 apr 2012, 10:23

ik heb in 45 min andehalf potje gespeeld, lekker veel errors en host quits echt geweldig......

dat halfe potje was met realm en sjefke =]

ik ging net lekker met strata was host quit =(
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16zo 15 apr 2012, 02:34

net nog ff ong 3 uur met Beav gespeeld en ik moet zeggen dat we aardig geownt hebben! Beste potje van mij was 36-6 in jungle, dankzij noob teammates die hero werden en iedereen lokte XD

We kwamen ook echt tegen sterke vijanden te staan, maar tegen die hielden we stand! Was ook een noobhacker die we zelfs ownden haha XD

Geslaagde avond, dacht ik zo Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 19 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Goldeneye na online
Terug naar boven 
Pagina 19 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen van Goldeneye na clanbattle
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van SSBB na online
» Nabesprekingen na Mario kart wii online
» Glitches in Goldeneye

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: