[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 CoD : Modern Warfare 3

Ga naar beneden 
+9
Sjefke
Noah
Realmkiller
Walrus
Sumner
xijbor
PaRaDoX
DaBeav
DaGoonch!!
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16di 10 jan 2012, 00:16

Net ff paar uurtjes gespeeld, ik kan het gelukkig nog een beetje Smile
Was ook wat aan het kloten met andere games modes. heb HQ en demolition gespeeld, wel een paar clutch games gehad met 1 epic comeback bij HQ en bommen onschadelijk maken met nog maar een paar tellen op de timer... heerlijk!!!

Btw Gio, het lukte me niet om je toe te voegen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16wo 11 jan 2012, 22:01

Vanavond ben ik heel lang online! Na het avond eten tot.. Weet ik niet hoe laat! Very Happy

en ik zal proberen of ik je wel toegevoegd krijg.

Vandaag lang mw3 gedaan en i'm gonna get better and betterrrrrr geek morgen nog 1 uurtje knallen en dan heb ik de 1e prestige gehaald Very Happy
heb me killstreak verbeterd, 18 kills Very Happy bijna Sumner ingehaald! Razz
Maar voor degeen dit dit topic volgt.. ik voel me eigen dus steeds beter worden,, en mijn gemiddeld aantal kills per potje is 11 kills (omdat ik in het begin van de game keihard faalde Minigun ) . Maar nu heb ik gekeken wat Sumner aan aantal kills gemiddeld heeft per potje.. en dan zie je 34 staan scratch toen zakte de moed me gelijk weer terug in me schoenen Razz

niet meer dubbelposten he ruudje Razz Noah
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16do 12 jan 2012, 00:37

Hahaha heerlijk!!!! grappig om te horen dat wanneer ik een kut game heb, het soms een goede is voor anderen. Moet ik de volgende keer misschien eens aan denken!!
Ik wil ook nog wel eens rage quiten (zwak, weet ik), dus eigenlijk ligt het gemiddelde nog iets hoger. Vindt 34 wel aardig hoog trouwens, weet niet of dat klopt. Dan zal m'n kd namelijk ook hoger moeten zijn dan 2,16?? Ik kom morgen wel ff online denk ik, en anders vrijdag avond ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16do 12 jan 2012, 09:12

Tulak is jou k/d hoger als 2.16!! Dat moet wel! Ik heb 1.75 ofzo.. Terwijl ik laatste tijd altijd 20-8 .. Vanmiddag en vanavond ben ik nog ff online.. Proberen prestige 1 te halen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16do 12 jan 2012, 11:12

Nee, mijn kd is echt 2,16 (of 2,17) dat ik veel potjes 30-5 ofzo heb wil niet zeggen dat m'n kd 6 is. Toen ik net begon met deze game zoog ik ook nog.

Hoelaat is vanmiddag?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16do 12 jan 2012, 13:08

Half 5! Hopelijk kan jij ook dn! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16do 12 jan 2012, 18:04

ik kom vanavond on rond 8 uur waarschijnlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16do 12 jan 2012, 19:18

Als je prestiged dan ligt je gem. kills per potje ook veel hoger. geen idee hoe dat komt eingenlijk... aantal gespeelde games reset en aantal kills blijft staan ofzo?? Ben net namelijk geprestiged en heb 6100 kills per potje.

Ik kom morgen avond denk ik wel ff online
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16vr 13 jan 2012, 05:24

Ow raar zeg!! Ik ben nog bezig maar kan elk moment prestige denk.. Duurt wel lang! Duurt het bij de 2e prestige ook zo lang sumner?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16vr 13 jan 2012, 15:44

Je hebt altijd de zelfde hoeveelheid xp nodig van lvl 1 t/m 80. Als je wil prestigen gaat dat niet automatisch, je moet bij barracks op prestige mode klikken, dan kan je pas prestigen

Iemand vanavond nog online? ik moet gio ook nog toevoegen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16vr 13 jan 2012, 16:35

ooooooowwww dus ik heb al die tijd voor niks zitten bikkelen om maar de prestigen??

ik moet hem gwoon zelf activeren zeg maar?

want ik heb jouw weleens zien posten dat je ook lang bezig was om te prestige!! Dus ik was niets vermoedend lekker verder aan het knallen om me 1e prestige te unlocke Razz maar die heb je eigenlijk dus al ge-unlockt vanaf het moment dat je level 80 volbracht hebt?

ik ben maandag pas weer online. en moet gio ook nog toevoegen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16vr 13 jan 2012, 17:21

ja maar ze zetten het niet automatisch aan omdat je dan weer van lvl 1 opnieuw moet beginnen met alles Razz
het enige dat erbij komt is plaatjes etc. geloof ik
maar misschien heb ik het fout het enige wat ik weet is van vrienden die het veel spelen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16za 14 jan 2012, 08:51

Okee dankje sjefke! Smile dan heb ik gewoon 3 uur voor niks gespeeld! Shjitzooi! Had ik gewoon alweer level 15 kunnen zijn ofzo! Grrr!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16zo 15 jan 2012, 12:37

haha!!! als je lvl 80 bent kan je trouwens nog niet direct prestigen, je moet eerst je xp balkje nog vol krijgen. Vandaag nog iemand online? Gio, ik kan je nog steeds niet toevoegen, stuur mij anders ff een ingame verzoek. Allycode staat hier onder
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16zo 15 jan 2012, 12:54

Ja dat balkje heb ik al ruim 3 uur vol! Dus BEDANKT Sumner!!!! Dat je het even van tevoren heb gemeld tegen me!!!!! Ghehehe Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16zo 15 jan 2012, 13:09

Ik dacht dat je dat wel zou snappen.... valt me tegen, en dan mij ook nog de schuld geven!!! Sniper

Maar ben je vandaag nog online, ik kom over een uur waarschijnlijk online, moet nog ff leren
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16zo 15 jan 2012, 16:28

Nee bratha!! Morgen avond en dinsdag avond gabik weer vollop no-lifen, dus maandag en dinsdag avond ben ik lang online! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16ma 16 jan 2012, 12:20

Vanavond hoe laat? uur of 7/8?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16ma 16 jan 2012, 13:17

Ja ik ben 7 uur of iets later! Ik zal dn kijken of ik nog iemand bij ons kan laten joinen.. Hij heet "ustilsuck" al 5x ge-prestiged!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16ma 16 jan 2012, 13:40

haha, ik ken hem ook!! misschien dat puma en gio online zijn dan, wordt het helemaal feest
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16ma 16 jan 2012, 16:45

Ja idd! en die andere kill, hoe heette hij nou.. hij was ook wel goed.. [NA]rey.. nogwat hij is nooit meer online of wel? is het jou al gelukt Gio toe te voegen? ik probeer het straks!
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16ma 16 jan 2012, 16:51

i'll be there bros XD\


en zal effe kijken of ik niet een foutje heb gemaakt in de ally code
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16ma 16 jan 2012, 17:05

haha oke fet dat word keihard slopen vanavond! ja als je zou willen doen Gio Smile anders moeten Sumner en ik ff onze fc hier posten Wink

PaRaGiO schreef:
ik ben nu helemaal on 3628-2381-3402

geprobeerd.. en ik krijg "invalid ally code" dus je moet ff na kijken Gio Wink
ik blijf online op de site en check dit topic na elk potje (kga nu online) dus ik merk het wel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16do 19 jan 2012, 14:52

PUMA[NL] is geen [NA] lid meer. Haar account is verwijdert (niet door mij). Dan weten jullie dat Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16do 19 jan 2012, 15:02

Ow okee! Jmmr zeg! Laatst (afgelopen maandag geloof ik) was ze nog ruim 2 uur online. Majaa zal wel Razz

btw beav? Heb jij al je wii kunnen laten fixen? Want ik verwacht je binnenkort toch wel weer op mw3!!

Vanmiddag ben ik btw van half 5 tot kwart over 5 en dn van 6 tot 7!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 8 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
CoD : Modern Warfare 3
Terug naar boven 
Pagina 8 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» COD Modern warfare II vs Black Ops
» Friend codes - Call of Duty: Modern Warfare 3 Wii
» Chivalry: Medieval Warfare

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: MW3-
Ga naar: