[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT nabesprekingen

Ga naar beneden 
+17
DutchPolska
chromehound25
DaBeav
Daveklo
Pagasus45
renevanh
Jackie_5
Demoulius
Noah
~AnYo-0.0-Shika~*
snooyer
Roytje
Realmkiller
Rage
uitdeweg
Xander
bram
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Volgende
AuteurBericht
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16wo 26 sep 2012, 22:10

Na een tijdje toch weer wot spelen,
Was erg gezellig met ruudje en beavert XD
Ben ik nog een sandwich geworden!!
En daarna goed opgelet hoe beavert speelt en vel geleerd :3
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16do 27 sep 2012, 15:15

jaja heb eventjes de 8.0 geprobeerd en het bevalt me goed heur !!! ziet er allemaal mooi uit, geluid is verbeterd en loopt allemaal soepeltjes Wink

2 dingetjes die alleen maar in 8.0 kunnen gebeuren Very Happy
ben met me slugger helemaal over de rotsen gereden in Zandrivier en viel de tegenstander in de rug aan XD omdat de slugger zo traag is was er nog maar 1 tank over en die was dus voor mij Razz

met de M18 was ik in een map hoger gereden dan je eerst kon en recht naar beneden stond een vijand... ik wilde op het randje naar beneden richten maar viel dus naar beneden tegen de vijand aan ! heb ik hem gekilled (1 beuk en 2 of 3x schieten ofzo) maar ik zat wel vast Very Happy ik zal dat stukje wel uploaden binnenkort...

verder heb ik nog een leuk potje gehad met me M18... Bondgenoot, Verdediger, Scherpschutter en 1 kill leverden mij aardig wat xp op dus heb maar meteen de nieuwe gun onderzocht en erop gezet >_<
met de T29 paar kills gemaakt en met de M41 2 potjes gedaan maar dat ging niet zo best helaas.

al met een leuk middagje wot gehad...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16do 27 sep 2012, 16:29

Jaa was wel ff leuk gister Yoshi!! Very Happy jaaahaaa je zat goed klem haha XD

Nice marcel! Ik denk dat je wot nu op ern hele andere manier zal moeten gaan spelen.

Ik ben hem nu aan het uploaden en hoop strax nog een potje te kunnen doen voor het avond eten.

Ik zal strax/vanavond mijn ervaring mrt 8.0 hier in deze post droppen Smile

**EDIT** ik heb dus gespeeld in de nieuwe WOT wereld! and i can tell you, I LIKED IT! Very Happy geluid is beter, gameplay is iets beter, omgeving is erop vooruit gegaan!, en uiteraard het bergje beklimmen met je light tank is poepsexy! ik had nog 1 leuke actie: ik reed een berg op.. best een hoge,, en een luchs (lvl2) die zag mij omhoog gaan dus die kwam me achterna XD maar ik stond dus hoger als hem en rijd tegen hem aan en duw en echt keihard naar beneden haha! hij wist dat hij achter mij aan omhoog kon rijden.. maar hij wist niet dat ik hem naar beneden kon duweN!! Muhahahaha XD DaBeav heeft het als het goed is allemaal opgenomen! (puur toeval, want hij was gewoon jaloers dat ik op een hogere mountain stond als hijzelf haha) Razz

met me lvl 7 tank kom ik niet echt verder,, dus ik ga maar verder met me duitse arty,, heb nu een level 3 arty en hoop ergens volgende week me Grille te unlocken! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
uitdeweg
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-06-12
Berichten : 16

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16di 02 okt 2012, 17:57

ik denk er over na om te stoppen met dit spel, is niks meer leuk aan. Heb je een goede tank gaan de makers van het spel dit zo gaan beinvloeden, niet meer fair te noemen. Ik had een heel goede tank, arty, de SU26, schoot bijna altijd raak, had soms 8 kills in een game, nu schiet ook nooit meer raak, zo mee geknoeit, jammer was anders een leuk spel, maar zoals gezegd, niet meer eerlijk te noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16di 02 okt 2012, 19:38

Nou bij mij ging het ook zwaar K*T vanavond. ben van woede gestopt!

zowiezo zijn de indelingen zoals die waren ook niet meer zo fair.
heb veel potjes gehad waarin bijv 6 TD bij mij zaten en maar 2 bij de enemy.

het aimen is ook een stuk lastiger (door die mist) waardoor je eigenlijk gedwongen bent het dichterop te gaan zoeken. ga je dit doen met een kwetsbare tank... dan ga je er voor 100% aan. Op het vermoeilijken van het aimen heb ik verder niks op tegen hoor Smile het brengt wel een stuk tactischere denkwijze met zich mee. maar alles bij elkaar is het een verdomd lastiger spel geworden als dat het 1e was Razz

ik heb vanavond 2 uur gespeeld op 2500 xp! gaat nergens over! telkens verlies en vernietigd. ik heb in 2 a 3 van de ong 15 potjes redelijk boven aan de starters list gestaan van de rangschikking op de level van je tank. verder bij de andere potjes was ik 1 van de (zo niet) DE onderste!

en uitdeweg!? jij mag niet stoppen. ookal weet jij als geen ander hoe dit spel door de update juist beter of slechter geworden is. opgeven is geen optie!!

en nu ga ik even lekker op me Wii'tje want de pc ben ik ff zat nu XD Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16za 06 okt 2012, 18:20

snooyer schreef:
gelukkig ben ik niet de enige die er even genoeg van heeft van wot na de update... Smile
had 3 a 4 avonden gespeeld en had er even genoeg van dat ik deze week maar een voetbalspelletje ben gaan doen (PES 2012) misschien komende week weer eens online dus tot snel denk ik Smile
ook hier weer: probeer echt aan te geven wat er goed/niet goed ging (de post van bami hierboven is een perfect voorbeeld)
anders zijn dit soort posts redelijk nutteloos
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16ma 08 okt 2012, 18:39

vanmiddag na een tijdje weer online gegaan. ik moet zeggen dat het me wel beviel.
8 games gespeeld waarvan is 6x de x2 gebruikt heb en 6x overleefd heb... nadeel is dat veel van mijn kills gepikt werden :( schiet ik iemand van 800hp naar 13hp en iemand anders pikt me kill grmbl en dat bij een stuk of 6 tanks ofzo grmbl !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16wo 24 okt 2012, 21:56

Echt ziek gespeeld vandaag! 61 potjes/ 56 kills! Dat is bijna 1 op 1 Very Happy

15480xp weg gespeeld, dat wil zeggen 253xp per potje!! Dat zijn angst aanjagende gemiddeldes! XD

heb ook mijn tier 6 KV1-s geunlockt. Ben alleen echt niet tevreden over mijn 76mm gun die er standaard op zit.. Dat stelt niet veel voor als je een 122mm gewend bent op de tier 5 heavy XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16vr 02 nov 2012, 22:13

Ok listen! Im suspended!! Ik werd iets te baldadig samen met rinus XD ik kon het niet laten om een teamgenoot su-18 te killen nadat hij had gevraagd ofdat ik neergeschoten wou worden door hem. Dusss ik kill ehm! Toen werd ik beschoten door een ander teamgenoot en hij moest er toen ook aan geloven xP

dus hij zegt dat tie me gaat reporten (wat logische is) en de replay van de gameplay gaat opsturen naar wot organisatie. Dus ik zeg doe je best.. Vervolgends kom ik terug in mijn garage en ik word gelijk gekickt. Reden: teamschade duur: 24 uur! En dat precies in me premium 3 daagse! Haha.

Maar zoals eerder gezegd.. Het was het lache meer dan waard XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16za 03 nov 2012, 01:40

hahaha rudyyyyyy, dat was lachen geblazen!
Die su-18 vroeg er gewoon om hoor, met zijn kleine weener haha! XD

Ik heb de replay naar Beav gestuurd, hij gaat het binnenkort filmen en op het forum posten dus nog even geduld iedereen Wink

Voor de rest van de avond best lekker gespeeld. Heb nu eindelijk met heavy tank (KV-1), en even een paar kills mee gehaald. Dat premium is toch wel chill, want in een peleton van 3 man heb je toch meer kans op winnen! Dat hebben Beav, Rage en ik wel bewezen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16za 03 nov 2012, 18:34

Geweldige actie van bami XD 24uur geschorst hehe, je moet ook niet op team genootjes schieten Razz doe ik ook nooit hahaha
Spoiler:

maar was uiteindelijk toch wel een mooi avondje toen we eenmaal de juiste balans in ons peloton hadden Wink 43 games gespeeld en 31 kills gemaakt. alleen met de M24 Chaffee maak ik echt niks paraat. wat een poep tank XD

edit: M41 is nu elite en me M4 Sherman ook... Nog even beetje sparen vandaag en dan koop ik de M12. Dat is de amerikaanse tier VI arty en dan kan ik weer met Rage in een arty party Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16zo 04 nov 2012, 09:47

Nou post die actie maar van ons 3e maat!! Bofsco rage en me! Beav 3 kills rage 4 kills en ik ook 3 kills!! Medaille: broederschap! Very Happy puik werk jongens!! Dan hoeven we het niet meer over die eerste actie te hebben!! Razz maar echt wel leuk gespeeld yesterday Very Happy ik 30 games 15 kills en 15 om 15 win lose average score duszz voor mij Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16ma 05 nov 2012, 18:13

ja dat was een leuk potje Bami XD ik zal de filmpjes later uploaden (splitscreen van mij en Rage omdat Bami de replays niet aan heeft staan!)

Nu net met Rage gespeeld en het ging niet super op 1 potje na dan XD 8 kills en wat prijzen Razz
WoT nabesprekingen - Pagina 4 16ab6nn

Verder heb ik de M12 (arty VI) gekocht en al bijna helemaal gepimpt Razz nu nog een half miljoen sparen om nog een medium VI te kopen en dan is het voornamelijk weer sparen voor volgende tanks...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16ma 05 nov 2012, 19:06

NO WAY OUWE! dat is echt SICK!! 8 kills! respect! nice hoor!

gister heb ik ook bruut gespeeld!! stugill heb ik alles er naar me zin opzitten en me kv1s is nu ook compleet! op naar de JagdpzIV en mijn IS Very Happy

ik ben vanochtend ook bezig geweest maar het ging zwaar bagger! dus daar praaat ik maar niet over :p
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16vr 09 nov 2012, 18:41

Vandaag 68 games gespeeld en 88 enemys gekilled! Ik en mijn kv1s is liefde zo groot als het universum!
Heel veel dezelfde lvls gehad met dezelfde game mode dus dat wss wel fijn XD
verder keihard gesloopt! En marceltjee me IS is coming heurr XD


WoT nabesprekingen - Pagina 4 Sc20121109182656

zo ff me screenshot erbij gezet XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16di 27 nov 2012, 15:59

goed bezig maat ! die IS heb je ondertussen en daar ga je ook lekker mee Very Happy jammer dat het in peloton niet altijd goed gaat :(

zelf heb ik net de x2 van mijn belangrijkste tanks gebruikt : 18 kills, 9.456 ervaring... en nu ik heb nog maar 62.859 ervaring nodig om weer 4 tanks elite te maken voor het einde van dit jaar... verder is het sparen sparen sparen voor nieuwe tanks...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16wo 28 nov 2012, 23:16

Kv13 geunlocked! En hij valt me niet tegen voor een medium tank Smile ben benieuwd hoe die is met zijn beste gun. Even afwachten dus nog.

Vanavond met DaBeav gespeeld en het ging redelijk. We hebben samen weer broederschap gehaald Very Happy verder zal hij ook wel tevreden zijn Smile ik vond het niet slecht goan.

Heb het even uitgerekend en heb vandaag ruim 37.000 xp verdiend! :O + 2000 vrije ervaring XD dat doe je niet even in een paar uurtjes XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16wo 28 nov 2012, 23:55

het ging idd wel redelijk vandaag. enigste echt dikke plus puntje is mijn elite M24 Chaffee !!! Damn wat een poep tankje toch XD Ik moest nog 1200 xp en ik wilde echt nog maar 1 potje doen omdat ik nog steeds de x2 open had staan. krijg ik me 1900 xp in dat laatste potje hahaha heb ik nog wat xp vrij gekocht maar hij staat dus niet op 0 :(

verder zo'n 10.000 xp verdient zoals bijna elke dag wel. alleen de belangrijkste tanks ff x2 en dat was het, al heb ik ze vandaag niet allemaal gehad...

uitgerekend bami ? of gewoon de app gestart en gekeken ? Razz toch echt veel hoor ! nolifertje XD nu nog die 44.575 overtreffen in 24uurtjes...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16za 08 dec 2012, 09:32

Gistah 54 games gespeeld 79 kills gemaakt en 37.000xp verdiend Smile
Löwe premium tank gekocht, wat een beast XD hijs alleen traag :( hij doet veel damage.. Als je iemand goed raakt zon 550hp damage. Hij heeft 1650 overlevings punten maar zn armor is niet echt super.. Maar dankzij zijn vele overlevingspunten is het goed te doen.
Ook mijn is-3 onderzoekt en gekocht! Nog niet mee gespeeld, dat ga ik vandaag doen Very Happy

ook met een maus in me team gespeeld, wat een lelijk ding zeg XD wel een beeste tank met zijn 3000hp :O
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16vr 28 dec 2012, 03:51

vandaag redelijk veel WOT gespeeld XD Omdat tanks die ik kon kopen goedkoper zijn als normaal moest ik even wat centjes bijmekaar spelen. In totaal iets meer als 1,8M credits verdient met voornamelijk mijn premium T34 Razz daarmee heb ik 2 tanks gekocht. Straks nogmaals 925K verdienen om de 3de tank te kopen. ik heb ze gekocht met 50% bemanning maar ik hoop naderhand de bemanning te ontslaan en een nieuwe crew te kopen op 75%. alleen vandaag is namelijk nog de actie dat de tanks goedkoper zijn. het zijn btw 2 tankjagers VII en een VII medium Wink

Rinus heeft zich goed gehouden in ons peloton met zijn KV-1S !!! Hij deed aardig wat damage en pakte zijn killetjes mee.

dit is trouwens nog een leuk kort filmpje van me Smile Geen genade hehe

er word me nog gevraagd wat mijn strategie was in dat filmpje. ik geef hier wel het antwoord: die T34 killen voordat hij onze cap zou resetten Wink

het hele filmpje zal ik later eens uploaden samen met andere zoals jullie gewend zijn van me Smile

PS: kan niet wachten om met roedie te ownen met onze T34 XD ow en nog 25K ervaring met me T29 en dan is die ook weer elite en kan ik de VIII heavy kopen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16vr 28 dec 2012, 13:46

Gister weer is wot gespeeld Razz
Ging samen met snooyer in een peleton (de rest wouw niet, Knuppels!)
hebben we wel lol gehad samen met me ijzere swingende kont! (ja die kant op)
Verder was er een potje dat de hoogere tanks elkaar gingen verwoesten (lv 5-Cool
Dus ik ging met een troll face naar de flag en ging cappen NIEMAND die naar me kwam later kwam er nog een team genoot bij XP
pas op het einde werd ik in me rug beschoten maar ik bleef leven XD

We hadden nog een potje en dat was voor ons 2 en de tegenstander 5 dus ik was alleen met een arty. Dus ik ging maar cappen en toen vroegen ze in de chat: where are you? dus ik: aaaah en dan kwam snooyer: at my knee. HAHHAHAH toen waren ze stil GENIAAL!

Dus wel fun gehad ik weet niet hoeveel winst of verlies hou ik niet echt bij Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
snooyer
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-08-12
Berichten : 56

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16vr 28 dec 2012, 14:00

vanavond echt op mn knie Wink

mn eerste avondje wot sinds mega lange tijd ging niet echt geweldig ondanks dat we de battles wel wonnen...

alleen laatste potje met andrea samen ging wel lekker had 6 kills met mn franse arty Smile

vanmorgen nog gespeeld met de grote tanks maar tot nu toe alles verloren geloof ik :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16vr 28 dec 2012, 14:26

DaBeav schreef:
vandaag redelijk veel WOT gespeeld XD Omdat tanks die ik kon kopen goedkoper zijn als normaal moest ik even wat centjes bijmekaar spelen. In totaal iets meer als 1,8M credits verdient met voornamelijk mijn premium T34 Razz daarmee heb ik 2 tanks gekocht. Straks nogmaals 925K verdienen om de 3de tank te kopen. ik heb ze gekocht met 50% bemanning maar ik hoop naderhand de bemanning te ontslaan en een nieuwe crew te kopen op 75%. alleen vandaag is namelijk nog de actie dat de tanks goedkoper zijn. het zijn btw 2 tankjagers VII en een VII medium Wink

Rinus heeft zich goed gehouden in ons peloton met zijn KV-1S !!! Hij deed aardig wat damage en pakte zijn killetjes mee.

dit is trouwens nog een leuk kort filmpje van me Smile Geen genade hehe

er word me nog gevraagd wat mijn strategie was in dat filmpje. ik geef hier wel het antwoord: die T34 killen voordat hij onze cap zou resetten Wink

het hele filmpje zal ik later eens uploaden samen met andere zoals jullie gewend zijn van me Smile

PS: kan niet wachten om met roedie te ownen met onze T34 XD ow en nog 25K ervaring met me T29 en dan is die ook weer elite en kan ik de VIII heavy kopen Wink

Het ging niet slecht inderdaad! Ik dacht dat het een ramp zou worden bij jou T34 in het peleton, maar viel nog alles mee Smile Zelf een paar killetjes meegepakt Very Happy

Haha dat filmpje is geniaal, je ziet hem overduidelijk nee schudden XD
Terug naar boven Ga naar beneden
snooyer
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-08-12
Berichten : 56

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16za 29 dec 2012, 12:34

vandaag xp x5 dus battlen mensen
net 2 games gedaan maar gaat nog nie zo goe :( maar ja dat is het vertrouwde van dit spel Smile
o ja heb weer premium dus kan 2 ipv 1 in peleton nemen...

see you on battle!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16za 05 jan 2013, 03:03

Jaja het was weer een leuk wot avondje met de volgende "team kill" als hoogtepuntje Razz of was het de game hierna toen me naam weer zo mooi blauw was haha
ps: die hummel was verdacht stil. hij schold niet en niks. enigste wat er uit hem kwam was "jude" en dat was het XD



Ik heb iig mijn T29 bijna elite... Nog maar een dag of 3 maximaal als ik er ook daadwerkelijk mee speel lol. Dan moet ik alleen nog 2,6M bij mekaar spelen om hem ook daadwerkelijk te kopen pfff + geld voor bemanning, ammo en eventueel reeds onderzochte modules...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT nabesprekingen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 4 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT nabesprekingen
Terug naar boven 
Pagina 4 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» P2 Nabesprekingen
» Nabesprekingen
» Nabesprekingen van Conduit 2
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van Minecraft

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: