[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Stronghold team NANL - Medium klasse

Ga naar beneden 
+24
willenhalt123
EdGrr
nicotop
Daveklo
IronEagle1987
estd1862
zeewoldenoob
Rooster1306
pietermans2511
Spartiaan
Rage
TheHiddenBro
Hesperian
z7th
Dazhbog
Realmkiller
DaGoonch!!
Poskarov
chromehound25
PDx
Pagasus45
Dutchguy
cplpatrick
DaBeav
28 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16di 12 aug 2014, 00:19

Dit topic gaat over de stronghold gevechten (schermutselingen zoals het zo mooi heet in het nederlands) in de MEDIUM klasse
(Dit is tier VI met 6 tot 7 spelers)

We willen graag met een vast team (+ reserves) aan de stronghold gevechten deelnemen. In dit topic vind je de spelers + reserves + de tanks (& info) die de spelers hebben. Ook vind je hier alle andere info die nodig is voor de teams.

Men kan zich aanmelden voor het team en ook om een commander te worden maar we beslissen zelf waar iemand geplaatst word Wink Mensen die bv niet luisteren naar de commander zullen niet vaak gevraagd worden, ook als je skills gewoonweg niet goed genoeg zijn zal je niet gevraagd worden.

Wie perse mee wilt doen zal zich moeten bewijzen om te mogen spelen Wink Het is mogelijk dat er 2 teams tegelijk spelen maar dan zullen er genoeg mensen online moeten zijn uiteraard. Het kan gebeuren dat we ooit 2 vaste teams hebben die regelmatig spelen en ook winnen maar dan moeten er heel wat mensen met de juiste tanks en skills zich moeten aanmelden.

Mensen die meedoen dienen ten alle tijden naar de commander te luisteren! Deze geeft via TeamSpeak3 de commando's! TS3 is dus wel een must, een mic is niet echt een must maar men moet dus wel kunnen mee luisteren...

Commanders:

    * DaBeav
  1. Pagasus
  2. Dazhbog




Spelers en info:
DaBeav:
DaGoonch:
cplpatrick:
Pagasus45:
dazbog:
NA_Rage:
IronEagle1987:
Daveklo:
EdGrr:

Realmkiller - Reserve:
Hesperian - reserve:
Grafzerk - reserve:
zeewoldenoob - reserve:
TheHiddenBro - reserve:
estd1862 - reserve:
PedoXxX - Reserve:
Rooster1306 - Reserve:
ricochaosity - Reserve:

Dag en tijden:

    Vaste dag:
  • Maandag tussen 19:30 en 00:00 (met genoeg aanwezigen doen we tier VIII!)
    Eventueel:
  • Dinsdag t/m vrijdag tussen 20:00 en 23:00
  • Zaterdag en Zondag tussen 14:00 en 23:00


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mensen kunnen zich in dit topic aanmelden om bij een team te komen of als je een van de commanders wilt zijn! Als je je aanmeld vermeld dan ook de tanks die je wilt inzetten en welke bijzonderheden er op die tank zitten! Post alleen crew die 100% is en ook alleen modules die men daadwerkelijk heeft.

Een lid schreef:
Ik heb een KV-85 met 1 skill compleet, de belangrijkste vaardigheden van de bemanningsleden zijn 6th sense, doodsoog, omgevingsbewust en ik heb de volgende modules op me tank zitten: Ventilatie klasse - Doorlader - Richtaandrijving


Ook hadden we graag geweten welke dag en welke tijd iedereen het beste uitkomt. Vermeld dit ook aub zodat we beter weten kunnen inplannen op welke dag en van wanneer tot wanneer we gaan spelen als team.


Een lid schreef:
Ik kan op alle dagen behalve dinsdag en tussen 19:30 en 22:00 komt mij het beste uit

Een lid schreef:
maandag tussen 16:00 en 00:00, dinsdag tussen 19:00 en 20:00, woensdag tussen 12:00 en 20:15 enz enz


Post je info zo duidelijk mogelijk! We willen echt graag weten welke tank en welke modules en dergelijke je hebt en wanneer we het beste voor deze gevechten kunnen spelen!


Laatst aangepast door DaBeav op di 17 feb 2015, 15:11; in totaal 85 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16di 12 aug 2014, 17:27

ik heb een kv-1s met op elke bemanning 2skills waaronder six sense,doodsoog,gecontroleerd rammen,adrelinestoot,omgevingsbewust en cammo

er zit ook een doorlader rammer en camonet op

me hellcat heeft op elke bemanning 3 skills waaronder six sense,cammo,aangewezen doel,verkenner,snel schot,adrelinestoot,veilig opslag,offroadrijden,gecontroleerd rammen

er zit ook cammonet,doorlader en bino op

dagen dat ik kan is eigenlijk verschillend ivm verschillende werktijden,maar het meeste kan ik wel in de avond mocht dat niet kunnen geef ik altijd wel ff aan welke dienst ik heb.

ps dat vergat ik te melden,wil ook wel commander worden

groetjes patrick


Laatst aangepast door cplpatrick op wo 13 aug 2014, 16:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16di 12 aug 2014, 18:11

danke voor je bericht! alles in de 1ste post verwerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16di 12 aug 2014, 19:01

is er al een, ik wil wel maar kan nog niet, lijstje? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16di 12 aug 2014, 19:13

nee dat is er niet, kan ik wel maken?

je kan uiteraard altijd bij team 2 of heb je helemaal geen tier VI en geen goede V zoals bv de Chaffee ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16di 12 aug 2014, 19:47

was meer een grap. heb de Jagdpanzer IV, M6 en M4A3E2 Sherman Jumbo als tier 6 en als tier 5 de M4 sherman, crusader, T-34, kv-1, VK30.01 H, T1 heavy, stug III G en de T49. dat zijn nou niet echt goeie tanks voor dit soort dingen, de t49 uitgezonderd dan. en het grootste probleem is dat ik geen geld heb om ze te kopen, dus zal het nog even duren voordat ik ze heb
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16di 12 aug 2014, 19:54

Deze indeling is prima wat mij betreft. Ik speel voor de lol. Dus een keertje geen zin om te spelen, of vage kennissen op bezoek die m'n koelkast plunderen, dan kan ik dus ff niet.

In principe kan ik alle doordeweekse dagen vanaf 20:00 tot 24:00.
In het weekend kan ik meestal om dezelfde tijden, maar dat kan afwijken om bovenstaande redenen.
 tongue tongue 

M'n enige tier VI tank is momenteel Jagdpanzer IV met Arendsoog, Aangewezen doel, Motorrem en Wapenbroeders op 100%. Zesde zintuig, Wapenbroeders, Offroad rijden en Reparatie skill zijn momenteel 65%.

Ik gebruik Camonet, Binoc scoop en Verbeterde ventilatieklasse. Brandblusser, Kleine reparatieset en Grote reparatieset. M'n tracks gaan vaker kapot dan dat ik 'n gewonde heb.
Het kanon wat ik gebruik is een 8,8 cm Pak L/56.
Terug naar boven Ga naar beneden
PDx
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse
PDx


Aanmelddatum : 11-03-14
Berichten : 16

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16di 12 aug 2014, 20:22

KV-1S:
- Repair skill compleet, halfweg sixth-sense, situational awareness enzovoort.
- Modules: Gun Rammer, Vents, Gun laying drive.

Hellcat: - 93% crew complete. IK zal ervoor zorgen dat ik deze zo snel mogelijk getraind krijg zodat ik misschien ook kan invallen als we niet genoeg hellcat spelers hebben.

Ik kan zowat elke dag tussen 19:00 en 00:00 en vanaf eind september zal het wat afhangen van mijn stageplek enzo =)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16di 12 aug 2014, 20:25

beiden in de 1ste post verwerkt Wink

dutchguy voor nu nog bij de reserves van team 1 en graag nog even je info van je JgPz IV

pagasus, thanks voor je info ! was veels teveel Razz brandblusser en reparatie kitjes noteren we niet. gun ook niet want we gaan ervanuit dat iedereen wel de beste gun op zijn tank heeft. toch bedankt voor je info Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16di 12 aug 2014, 20:30

ik bedoelde dat ik die tanks al wel heb geresearched, maar ze nog kan niet kopen. ik was niet duidelijk genoeg, sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16di 12 aug 2014, 20:38

ow XD dan haal ik je er weer vanaf Razz

PDx ook toegevoegd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
chromehound25
Korporaal
Korporaal
chromehound25


Aanmelddatum : 28-01-14
Berichten : 43

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16wo 13 aug 2014, 16:17

Ik wil mij bij deze ook aanmelden voor commander en tevens voor team 2....

Heb nog geen Tier 6 Heavy, die had ik verkocht, maar winstpercentages zijn :

- KV-1S - 53%
- Churchill VII - 70%

Kan dus nog kiezen....
Verder dus vanzelfsprekend ook nog geen crewskills,
maar wel vrijwel alle denkbare equipment beschikbaar.

Heb ook altijd een tier 6 TD "Fat Max" beschikbaar met op dit moment 70%

- Sixth sense
- Snap Shot
- Clutch Braking
- Signal Boosting
- Intuition

Permanente winter, summer en desert-camouflage

Camouflage-net (binocs en gun-rammer gaan er ook nog op)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16wo 13 aug 2014, 17:22

Toegevoegd in de 1ste post.

Het begint wat te worden mensen! Goed bezig maar ik verwwacht nog meer leden die hun tanks + gegevens posten! Ook de leden die wel al vermeld zijn in de 1ste post maar die nog niks gepost hebben Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16wo 13 aug 2014, 17:50

DaBeav schreef:
Toegevoegd in de 1ste post.

Het begint wat te worden mensen! Goed bezig maar ik verwwacht nog meer leden die hun tanks + gegevens posten! Ook de leden die wel al vermeld zijn in de 1ste post maar die nog niks gepost hebben Wink

kan ik toevallig ook geen commander worden,gewoon om ff te proberen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16wo 13 aug 2014, 18:05

van het 1ste (nog) niet.
van het 2de zou wel kunnen in principe maar we zien je als vaste waarde in het 1ste team.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16wo 13 aug 2014, 18:12

Ik kan dan misschien als ik overdag stronghold wil spelen samen met team 2 doen en savonds gewoon in team 1 mijn vast waarde tonen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16wo 13 aug 2014, 18:17

dat kan zeker Smile ik zet je dan bij team 2 als commander erbij. let op: dit gaat in de volgorde hoe het in de 1ste post staat of men moet op het moment samen anders afspreken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Poskarov
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Poskarov


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 75

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16wo 13 aug 2014, 18:20

ik heb op mijn kv-1s deze uitrusting tot nu toe:

verbeterde richtaandrijving
groot kaliber tankkanon-doorlader
binoculaire telescoop
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16wo 13 aug 2014, 18:21

KV-1S- 6th sense, camoflage op bijna al mijn bemanningsleden. daarnaast nog wapenbroeders op al mijn bemannings leden op 61%.

Verbeterde Richtaandrijving - Groot Kaliber Tank-Doorlader - Verbeterde Ventilatie Klasse 3
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16wo 13 aug 2014, 18:22

Is goed hoor.maar wil natuurlijj wel gewoon bij team 1 me waarde blijven tonen he. Het is puur voor overdag om toch stronghold te doen en misschien wat tactiks met team 1 te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16wo 13 aug 2014, 18:27

Poskarov en DaGoonch zijn nu volledig in post 1.

patrick, helemaal prima hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16do 14 aug 2014, 16:47

KV-1S volledig gepimpt met de volgende skills op 90%:

- zesde zintuig
- doodsoog
- wapenbroeders
- omgevingsbewust
- camouflage

Op de tank zit camonet en binocs (tijdelijk totdat ik betere modules kan kopen Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16do 14 aug 2014, 16:55

toegevoegd in 1ste post Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16do 14 aug 2014, 19:19

Zoals ik al aangegeven heb in het andere topic over stronghold zit ik met mijn werk. Ik werk alleen in de nachtdienst; 7 nachten achter elkaar werken en dan 7 dagen vrij. Op werkdagen kan ik tot hooguit  21.30u en in de week dat ik vrij ben, ben ik vooral moe en ga ik vroeg naar bed.

Ik zie mezelf dan ook alleen als reserve speler voor welk team dan ook, voor mij geld:
Wanneer ik kan vind ik het leuk om mee te doen maar er kan niet op mij gebouwd worden, hoe graag ik dat ook zou willen.

En wanneer ik aanwezig ben dan heb ik de beschikking over een: VK 36.01H met

crew: 5X 100% BIA, bijna 5x 100% reparatie, 5x 100% camo, Veilige opslag 100%, verkenner 100%, situational awawareness 37%, snel schot 37% en comfortabele rit 37%.

equipment: coated optics, vents en enhanced gun laying drive
grote verbanddoos, automatische brandblussers en grote reparatiekist.

De tank gebruik ik als sniper (conic gun) en speelt dus vanaf de 2de lijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16do 14 aug 2014, 20:24

toegevoegd als reserve bij team 1.

bij je crew heb ik ff gegokt dat je 3 skills compleet hebt op je bemanning. klopt dit ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stronghold team NANL - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stronghold team NANL - Medium klasse
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stronghold team NANL2 - Medium klasse
» Stronghold team NANL - Kampioen klasse
» Stronghold mode team NANL
» Stronghold mode team NANL2
» Stronghold Tactics.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: