[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Stronghold Tactics.

Ga naar beneden 
+2
Dutchguy
DaGoonch!!
6 plaatsers
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16di 12 aug 2014, 16:25

Euy boyz!

Zoals jullie weten hebben wij tijdens de Fortidicatie gevechten 1 leider: de Commander.
De Commander zal dus aanwijzingen geven vóór en tijdens de battle hoe het team zich moet opstellen.

We zullen met verschillende tactieken spelen, dit is afhankelijk van de map waarop gespeeld word en de tanks waarin de tegenstanders rijden.

De tactieken zijn, Aanval, Verdedigen of Counter. De Commander zal de tactiek bekend maken in de eerste 30 seconden van de game.


Aanval: Hier gaan 4 heavy tanks 1 kant op en proberen die flank te pushen, dit terwijl 1 heavy en 1 TD de andere flank verdedigen te hoogte van onze eigen base.
De Commander wil dan in het midden 1 hellcat hebben om eventueel rushende scouts tegen te houden en/of om snel aan een flank te helpen waar nodig is.

Mocht onze verdedigende flank bijvoorbeeld verliezen, en we er word gedreigd dat ze ons zullen uitcappen, dan zal de commander 4 heavys + 1 hellcat terug laten komen om
de base te verdedigen. (dit is afhankelijk van het game verloop, mocht ons team dichter bij de enemy cap zijn dan gaan we zelf cappen, maar dit zal de commander allemaal tijdens
de battle zelf vertellen want elk game verloop is anders)



Verdediging: Dit doen we als een enemy heel sterk is (op basis van XVM-stats en op basis van de tanks waarin ze rijden).
Mocht de Commander dus zien dat het enemy team heel sterk is, dan gooien we de deur op slot, dan zoeken we met zijn alle rondom de base cover.
Op 1 hellcat na, de hellcat gaat dan IETS voor onze vuurlinie staan op de naderende tegenstanders te spotten. (DENK ERAAN: deze hellcat mag NIET schieten als hij aan het spotten is,
door te schieten zal hij zijn positie verraden! (deze hellcat moet eigenlijk uitgerust met een camo-net, binoculaire telescoop(deze 2 items zijn te koop en zo op je tank
te plaatsen) en het liefst moet hij ook nog 6th-sense hebben zodat hij weet wanneer hij gespot is)
En dan is het te hopen dat we het sterke enemy team 1 voor 1 kunnen uitschakelen.



Counter: Hier gaan we de eerste 2 a 3 minuten afwachten om te zien wat de tegenstander doet. Dus we gaan in de eerste 2 a 3 minuten verdedigen om daarna in de aanvals tactiek over te gaan.
Dit doen we als de Commander niet zeker is van zijn zaak en de situatie niet goed kan inschatten. Dit hangt heel erg af van de map, sommige maps hebben maar 3 "paden" om van de ene
base naar de andere base te komen. Mocht bijvoorbeeld ons opgesplitse team vast komen te zitten in zon "pad" dan kan de rest van ons team hun niet helpen omdat
we er niet snel genoeg bij kunnen komen. Daarom wil de Commander eerst kijken welke "paden" de enemy kiest zodat wij ons kunnen aanpassen aan hun tactiek.



Worst case senario: Mocht er iemand in zijn eentje overblijven tegen bijvoorbeeld 3 man, dan krijgt hij van de Commander alle vrijheid om zelf te handelen.
Uiteraard zul je dan support krijgen van ons team, maar de Commander zal dan tot het eind van de battle zijn Commanderschap op zeggen! Op deze manier krijgen
jullie zelf de kans om te SHINEN!



Verandwoording: De Commander is verantwoordelijk, tijdens de battles, hij neem dan alle verantwoordelijkheid op zich mochten we keihard falen! Jullie staan dan onder "leiding" van de Commander
en hij neemt beslissingen. Uiteraard mogen jullie tijdens de battle ook zelf je ideeën opperen, dit moet dan wel goed gekeurd worden door de rest van het team.
Maar over het algemeen neemt de Commander de beslissingen/verantwoording, dit is puur omdat er anders 2 kapiteins op 1 schip zitten, en dat werkt natuurlijk niet.


Als jullie een verbetering zien in deze tactieken dan hoor ik dat graag van jullie in de comments below! We gaan dit samen doen dus ik wil graag van iedereen zijn mening
horen en iedereen er bij betrekken zodat we een echt team gaan worden!!

overige info:

-Er zal van elke map waarin gespeeld word een bovenaanzicht komen met daarop de tactieken uitgelegd. Deze zullen dat in deze post gedropt worden in de loop van de week.

-Nog een klein puntje: Trainings gevechten, er worden straks vaste avonden + tijden afgesproken waarop we gaan proberen Forificatie gevechten te doen.
Mochten we bijvoorbeeld op een avond te weining of niet de juiste mensen online hebben, dan kan altijd nog met elkaar besloten worden om in een trainingskamer te gaan.
Dan kunnen we op de avond zelf afspreken wat voor tactiek we gaan oefenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16di 12 aug 2014, 17:13

en kwa equipement voor de kv-1s? gunrammer, enhanced gun laying driven en improved vents?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16di 12 aug 2014, 17:16

altijd beter om idd goede modules en skills op de tanks te hebben ja Wink bij het aanmelden kan men deze dingen toe voegen in http://www.n-agents.net/t997-stronghold-teams-medium-klasse

in mijn spoiler staat wat ik heb op me KV-1S en ik heb dit van internet dat die setup aanbevolen werd. niet iedereen denkt er misschien hetzelfde over maar goed,
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16di 12 aug 2014, 17:22

ziet er goed uit wat je heb bedacht,heb er heel veel zin in.

ik heb op mijn hellcat op elke bemanning 3 skills en bino,doorlader en camo wat allemaal perfect werkt

op mijn kv1s heb ik op elke bemanning 2 skills
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16di 12 aug 2014, 17:23

die info kun je kwijt in http://www.n-agents.net/t997-stronghold-teams-medium-klasse Wink dan verwerk ik dat allemaal in je eigen spoilertje
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16zo 07 sep 2014, 11:06

Eergisteren hebben team 2 en team 1 samen Stronghold gespeeld.

Mijn ervaring met dat samengestelde team was niet helemaal positief en ook niet helemaal negatief eigenlijk dus Moewa.

Niet helemaal negatief omdat we toch meer wedstrijden hadden gewonnen dan ik verwacht had.

Niet helemaal positief omdat:

Als de commandant een order geeft van positie kiezen, volg die dan op, ga dan niet als een kip zonder kop achter de andere tanks aan rijden.

Ken de mogelijkheden van je tank en de onmogelijkheden van je tank:
een KV-1S is een goede allrouder, snel, goeie armour, dik kanon, maar het is een russische tank dus per definitie niet een precies kanon.
een Hellcat is snel, een snel vurend en precies kanon met een hele lage aiming time, maar de armour is van karton gemaakt en makkelijk te penetreren, vooral ook met HE.
een jagdpanzer iv  is redelijk snel, goede camo capaciteiten, schuine armour aan voorzijde, snelle aiming tijden, maar heeft geen turret, geen grote penetratie en achteruit rijden gaat heel langzaam.

Zorg ervoor dat je je tank goed onderzocht hebt en diverse extra's er op gemonteerd zitten en je crew verschillende skilss en perks heeft:
Doorlader, camonet, binio, Sixth sence, camo, repair zijn hiervan voorbeelden.

Een verdedigende positie kan dus heel anders zijn voor de ene of de andere tank. Belangrijk is dat de verdedigende tanks mekaar kunnen dekken zonder dat ze op elkaars lip staan. Ga vooral niet strak achter je teammaat staan bij een gevecht, hierdoor blokker je hem, zodat hij niet naar achteren kan rijden en daardoor gekilled kan worden!!!

De heavys dekken elkaar uiteraard ook. Als de voorste heavy teveel dmg heeft, dan kan die zich terug trekken en vanuit de twee lijn gaan schieten. Ga elkaar niet in de weg zitten, en gebruik elkaar niet als schild, tenzij je achter een kapotte tank gaat staan.
Persoonlijk heb ik er een bloedhekel aan om als schild te dienen voor een andere tank.
als ik achter de bosjes zit, met camonet en camoskills en dus behoorlijk onzichtbaar, en vervolgens komt er een dikke hoge heavy achter mij staan, dan heb ik dus nix aan als die camo en ben dus schild voor de heavy geworden, waar ik dus voor pas!

In een gevecht vroeg ik een teamlid om voor passieve scout te gaan spelen. Dat is heel moeilijk, omdat je met je vingers van de vuurknop moet afblijven, extreem moeilijk eigenlijk.
Het tactische doel van passief scouten is eigenlijk dat de tegenstander je niet kunt zien.
De scout (light of andere kleine tank) zit dicht bij de frontlinie in of achter bosjes met een camonet .
De scout wijst de targets aan en de andere tanks knallen ze af. De andere tanks zitten verder van de frontlinie af, achter een tweede of derde rij bosjes. Hierdoor zijn ze TOTAAL ONZICHTBAAR voor de enemy. Als scout kun je ook punten voor het afschieten krijgen door de enemy tank op te lichten voor vuursteun aan te vragen, je krijgt dan de helft van de ervaring! Ben je gespot als scout, dan gas geven en wegwezen. Murovanka en Prokhorovka zijn ideale maps voor passieve scouts.

Toevoeging: Als je (bijna) bovenop op een heuvel gaat staan met de neus van je tank naar beneden, dan heb je je ideale vluchtroute al voorbereid. een tank rijdt vooruit harder dan achteruit en bergaf sneller dan bergop. Door met je neus naar beneden te gaan staan heb je al een voordeel voor jezelf gecreerd. Als je met je neus de verkeerde kant op staat, dan kun je beter achteruit rijden de helling af en als je snelheid hebt snel draaien en weer vooruit rijden. Als je dit niet hebt voorbereid, dan heeft de enemy  meer kans om jou af te schieten.
Als je de kans hebt, zet je tank dan in/achter de bosjes naast een grote rots. Het kleine eilandje bij Malinovka is een goed spotplek. Als je ontdekt bent, dan kun je je snel terugtrekken achter die rots.
Er zijn ook gevaarlijke, maar tactisch hele goede spotplekken: Bij Karelia kun je je tankje aan de voet van de berg (waar het kerkje op staat) zetten. Alle tanks die bovenop de berg staan te snipen worden automatisch door jou gespot, of ze in de struiken staan en camo(net) hebben maakt niet uit, want tanks binnen een straal van 50m zijn automatisch zichtbaar dan. MAAR jij bent zelf ook zichtbaar voor hun!

https://www.youtube.com/watch?v=UqFBlacj4P0

Tot zover de taktieken, wat nog meer belangrijk is bij stronghold, is de communicatie.
Orders zijn er om opgevolgd te worden, eigen initiatief wordt niet gewardeerd.
communicatie loopt sneller via headset en toetsenbord dan toetsenbord alleen.
heb je nog geen headset koop er dan eentje 6 euro bij de action (of A C Tion als je uit het gooi komt).

Doe hiermee je voordeel, en dat van je team!

Pagasus45


Laatst aangepast door Pagasus45 op zo 07 sep 2014, 20:14; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16zo 07 sep 2014, 14:21

Klopt allemaal als een tank! Goeie post Paga.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16do 11 sep 2014, 17:19

goedemiddag,

ik zat zo is te verzinnen over die kv1s die er dadelijk niet meer is :(

is misschien een optie om die M6 van amerika?

goede armor en goede pennetratie?

groetje cpl
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16do 11 sep 2014, 18:59

Dat zullen we dus moeten afwachten. De DPM van de kv85 is HOGER als die van de kv1s.. voordat we al dingen gaan veranderen moeten we eerst allemaal met de kv85 hebben gespeeld..

De filmpjes en reacties die ik heb gezien zijn zeer positief over de kv85..

Ik zou me eerder zorgen maken over de hellcat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16vr 12 sep 2014, 22:49

Mighty jingles heeft het uitgezocht
op 4:00 de hellcat.
op 15:00 de KV-1S



Als je een van die tanks hebt, dan wordt je er niet vrolijk van.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16za 13 sep 2014, 12:28

fffuuuuuuu wargaming! Daar gaat de derb gun van de kv-1s (nu kv-85)
Die update is ook lekker klote voor de hellcats :S

Als we in fortificatie gaan rijden met de kv-85 kan je die derb gun wel vergeten, dan zal de 100 mm beter zijn werk doen denk ik zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16do 30 okt 2014, 02:08

http://www.maptactic.com/ voor de commanders die aan de tactieken willen werken. men kan ook samen werken dmv een skype call en scherm delen Wink gewoon aanmelden op de site en eventjes kijken hoe het werkt. bij vragen hoor ik het wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16do 30 okt 2014, 07:44

Ik heb mn computer weer voor 70% op het oude nivo. Zodra dat weer 100% is, ga ik me hierin verdiepen. Ik vroeg me al af hoe de tactics "binnenshuis" te houden. Andere clans/ toevallige bezoekers hoeven onze tactics niets te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16zo 23 nov 2014, 12:56

Nou mn pc is weer aardig de nieuwe.
Het is behoorlijk uitgebreid. Daar gaat wel wat tijd inzitten.
Het is idd wel handig voor de commanders om de tactiek vooraf te bespreken.
Om er wat er wat inzicht in te krijgen is je hulp wel handig daarvoor Beav.
Misschien moeten we samen met cplPatrick en Dazbog een x een avondje plannen daarvoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16zo 23 nov 2014, 15:10

Als ik nodig ben kan ik aanwez8g zijn op een bepaalde dag en tijd. Als ik het maar op tijd weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16ma 22 dec 2014, 13:26

Ik wil mn garage uitbreiden met andere tanklijnen, om te gebruiken bij fortificatie klasse medium.
Ik heb nu een T28 welke lijn/tanks is het beste daarna om te kiezen?

Ik heb ook een M3 die wil ik heeel graaaag heeeel snel vervangen, kies ik sherman of M6?

DaBeav schreef:
http://www.maptactic.com/ voor de commanders die aan de tactieken willen werken. men kan ook samen werken dmv een skype call en scherm delen Wink gewoon aanmelden op de site en eventjes kijken hoe het werkt.

Zullen we maptactic de 1e dinsdag van het nieuwe jaar v.a. 20:00 eens proberen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16ma 22 dec 2014, 14:07

Pagasus45 schreef:
Ik wil mn garage uitbreiden met andere tanklijnen, om te gebruiken bij fortificatie klasse medium.
Ik heb nu een T28 welke lijn/tanks is het beste daarna om te kiezen?

Ik heb ook een M3 die wil ik heeel graaaag heeeel snel vervangen, kies ik sherman of M6?

DaBeav schreef:
http://www.maptactic.com/ voor de commanders die aan de tactieken willen werken. men kan ook samen werken dmv een skype call en scherm delen Wink gewoon aanmelden op de site en eventjes kijken hoe het werkt.

Zullen we maptactic de 1e dinsdag van het nieuwe jaar v.a. 20:00 eens proberen?
in de t-28 lijn zou ik de heavy lijn doen aangezien je dan naar de kv85 ga, die gebruikt wordt in fortificatie. enige nadeel is nu dat je eerst de kv-1 moet researchen dan opzij moet voor de kv-1s dan kan je pas verder naar tier 6. over de meduim lijn ervan kan ik nog weinig zeggen omdat ik nog maar de T34-85.

en zelf zou ik de american heavy lijn eerst doen aangezien je dan fantastische turret armor krijg (T29 met 279 mm en de T32 met 298 mm Cool )
en de medium lijn vind ik ook wel aardig, alleen is de penetratie niet zo heel goed (vind ik zelf) maar heeft wel aardige rate-of-fire
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16wo 04 feb 2015, 20:48

Als commander van het strongholdteam let ik op drie dingen:

Op welke map spelen we?
Welke tanks gebruikt de tegenstander?
Hoe ervaren is de tegenstander?

Op welke map spelen we?
Aangezien we bijna altijd verdedigend beginnen met spelen, hebben we voor een aantal kaarten al vaste posities bepaald. Voor sommige posities is de ene tank beter geschikt dan de andere tank. Door de ervaring en oefenen zijn die posities en tanks bij de vaste fortificatiespelers bekend. Die posities worden dan gebruikt.

Stronghold Tactics. Bandicam-2013-01-31-19-05-58-589
Bijv. vanuit A:
de T-150 en Churchill tanks naar de rechthoek omlaag
de TD op de berg op D7 zetten
op A8/9 B8/9 een heavy zetten om de basis te verdedigen en de heavies de rug te dekken als de TD op de berg tanks spot die over het middelste gedeelte rijden.
een TD en een heavy die naar D4 rijden.

Welke tanks gebruikt de tegenstander?
Als een team alleen maar scouts heeft of snelle scouts en snelle mediums, dan gaan ze bijna altijd gezamenlijk via de snelste weg aanvallen. Daarom is het belangrijk om snel op de bekende posities te staan. Want de tegenstander is in het voordeel (MEGAVOORDEEL) als wij nog niet in de goede positie staan. Goede positie is in de dekking staan, en elkaar kunnen afdekken.
    Als een team snelle scouts/mediums en heavy tanks heeft, dan vallen de snelle tanks vaak samen aan (niet altijd de snelste route) en de heavies via een andere route om zo twee fronten te gebruiken, waardoor verdedigen lastiger wordt. Soms gaan de scouts vast spotten en sluiten de snelle mediums zich bij hun aan om dan gezamelijk aan te vallen.
Ook kunnen de snelle scouts als PASSIEVE scout gebruikt worden. Ze kiezen snel postitie achter een bosje ver vooruit, (zodat eventuele snelle tank(s) van ons eerder gespot kunnen worden en ze die dus gezamelijk kunnen aanvallen) de andere tanks kunnen dan verder van achteren vanuit de dekking (ver achter een bosje) ons kunnen beschieten. Zodoende worden zij niet gespot en worden wij afgeknald. Hierbij is de tegenstander (vooruitgeschoven) aan het verdedigen. Dit is een probleem omdat we in de fortificatie medium klasse weinig gebruik maken van scouts. In de kampioens klasse kun je twee scouts en een SPG toevoegen. Wat dan de fortificatie mediumklasse tactiek is, is om via een ander front aan te vallen en/of andere posities te kiezen om te verdedigen.
   Als een team één scout heeft, dan zal die eerst de hele map rond rijden om ons te spotten, of om te zien of hij zelf gespot wordt. Op die manier weet de tegenstander waar wij allemaal zitten, en zodoende hun spel aanpassen. Als meerdere tanks schot hebben op zo'n eenzame scout, dan is het PRIORITEIT om die eenzame scout snel te killen. Op die manier is de tegenstander "blind". Een scout kan dus ook onder een bergplateau gaan staan om de TD's en arti te spotten.

Stronghold Tactics. H0F7G

Bijv. Op de G6 F7 posities kun je spotten wat op de berg staat.

 Als een team overwegend heavies heeft dan gaan die vaak in groepen van 3 - 5 samen aanvallen. Omdat dat niet altijd bij het begin al duidelijk is, starten we dus altijd vanuit de verdediging. Valt de vijand na een bepaalde periode nog niet aan, dan kan een of meerdere tanks voorzichtig eens gaan kijken. Afhankelijk van de beschikbare tanks is dat meestal een Hellcat, JP4, ELC. Op de bovenste kaart zou de de bovenste TD kunnen zijn samen met een heavy.
   Een team met een SPG heeft een actieve tank minder, maar je zal maar uitgeschakeld worden door die SPG...
Een team met een goede SPGspeler zal minder snel gaan aanvallen, maar meer verder vanaf hun basis gaan spelen om ons spotten en/of vast te zetten zodat de SPG gebruikt kan worden. (gisteren 3 gevechten achtereen gekilld door een goede SPG tegenstander.  Sad
Het is handig om te weten hoe ver een SPG kan schieten, een FV304 heeft het een klein bereik, en zal waarschijnlijk in de aanval achter de heavies staan. Dus een team met een FV304 zal zeer waarschijnlijk aanvallen over een route waar de FV304 ook wat aan heeft.

Hoe ervaren is de tegenstander?
Een team met een hoge overwinningskans tov ons team zal heel vaak gaan aanvallen, zeker als ze overwegend snelle tanks hebben.
Een team met een gelijke overwinningskans tov ons team zal overwegend gaan aanvallen of verdedigen iets verder vanaf hun basis.
Een noob team zal overwegend gaan verdedigen rond hun basis.

Dit zijn dus de punten waarop ik let voor het bepalen van de te volgen strategie, wat ik vooral heb geleerd is onderschat de tegenstander NOOIT. Ik kan me nog steeds het gevecht in Ruinberg herinneren waar we met een win kans van ongeveer 75% verloren van een turks team.

Ff genoeg voor nu. (Aspirant) commanders doe je voordeel er mee, en ik hoor het wel wat jullie mening is.

Paga.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stronghold Tactics. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold Tactics.   Stronghold Tactics. Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stronghold Tactics.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Online tactics
» Stronghold mode team NANL
» Stronghold mode team NANL2
» Stronghold team NANL - Medium klasse
» Stronghold team NANL - Kampioen klasse

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: