[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Stronghold mode team NANL

Ga naar beneden 
+7
Pagasus45
Hesperian
PDx
Dutchguy
DaGoonch!!
Poskarov
DaBeav
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16vr 01 aug 2014, 15:50

Ik heb vandaag eens polshoogte genomen van de nieuwe game mode! deze is best nice en als clan kunnen we hier een paar bonusen mee behalen zoals: extra xp, extra credits, extra bemanningservaring, extra vrije xp! en deze bonussen krijgen we na elk gewoon gevecht Wink om dit allemaal vrij te spelen dienen we bepaalde gevechten als clan te doen in 3 classes: medium (6-7 mensen / tier I-VI / buit = 100), kampioen (8-10 mensen / tier I-VIII buit = 150) en absoluut (12-15 mensen / tier I-X buit = 300)... met de buit kunnen er meer gebouwen gebouwd worden rondom ons stronghold en elk gebouw is anders.

ons eerste gebouw is in aanbouw (23uur duurt dit en heb ik nu net aangezet) en dit gebouw zorgt voor meer buit. met genoeg buit (dus na een paar gevechten in 1 van bovengenoemde classes) kunnen we weer een nieuw gebouw opzetten en dus weer meer bonussen activeren. iedereen in de clan heeft hier dus uiteindelijk profijt van en daarom hoop ik dat er genoeg mensen zullen zijn die zo nu en dan hun granaatje willen bijdragen in deze mode Razz

aangezien we 80 clan members hebben hebben we al het maximaal aantal zones geunlocked XD dat is dus al een voordeeltje! met genoeg buit kunnen we dus al 8 gebouwen plaatsen Wink dat word dus samen ownen like it's GE (voor de oude garde XD)

momenteel zitten we in tier I met onze gebouwen maar we kunnen dus levelen naar tier 4 (dat is de max in 9.2). in volgende updates kunnen we hoger levelen maar vanaf tier 5 kunnen we andere strongholds aanvallen en anderen kunnen ons aanvallen! ik weet nog niet of en wat we hiermee kunnen winnen/verliezen maar dat zal in de volgende WoT versie wel bekend worden (of het staat nu al ergens waar ik overheen heb gelezen?)...

voor uitgebreide info over de stronghold mode: http://worldoftanks.eu/en/content/strongholds_guide/strongholds/

<---- Link naar de vesting pagina op WoT
Commandocentrum
Tier IV
Transport eenheid
Tier IV
+4%
van maximaal +50% buit bij schermutselingen
Financiële eenheid
Tier IV
+8%
van maximaal +50% credits voor alle clan leden na een gevecht
Tankodrome
Tier IV
+8%
van maximaal +50% gevechtservaring voor alle clan leden na een gevecht
Militaire school
Tier IV
+16%
van maximaal +50% vrije ervaring voor alle clan leden na een gevecht
Trainingseenheid
Tier IV
+16%
van maximaal +100% bemanningservaring voor alle clan leden na een gevecht
Kwartiermakers
Tier IV
+8%
van maximaal +50% buit behouden na een mislukte verdediging van ons commandocentrum
Krijgsbuitbrigade
Tier IV
+8%
van maximaal +50% buit plunderen na een gelukte aanval op een ander commandocentrum
Oorlogsdepartement
Tier IV
Lees meer over dit gebouw op: http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/strongholds-building-wardepartment/

Men verdient deze bonussen pas als deze geactiveerd zijn! Dit kost buit en ze duren steeds maar 2uurtjes maar we gaan sowieso eerst alles upgraden naar tier IV...
Nu alle gebouwen van NANL tier IV zijn gaan we reserves aanvullen!
Zodra er bonussen geactiveerd gaan worden zal dit bekend worden gemaakt in dit of in een ander topic !


Laatst aangepast door DaBeav op wo 04 feb 2015, 20:00; in totaal 50 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16vr 01 aug 2014, 18:13

Klinkt allemaal erg interessant en leuk! Ik zal er later eens naar kijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Poskarov
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Poskarov


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 75

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16za 02 aug 2014, 01:50

Ik heb hier nog een handig iets om het allemaal wat sneller te leren hoe en wat!



Hopelijk hebben jullie er wat aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16vr 08 aug 2014, 15:32

SicK! eindelijk een mode waarin je beloond word door samen te spelen!

Dit lijkt me heel leuk om te doen, en het is ook voor alle tiers.. dus iedereen kan meedoen!

ik heb alleen niet zo gauw kunnen horen/lezen of er ook stonghold point zijn te verdienen als bijvoorbeeld ik alleen meedoe aan een random battle, zo dat ik, als er niemand van de clan online is toch points kan binnen slepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16vr 08 aug 2014, 16:04

nope, men moet samen een afdeling vormen waar uiteraard alleen clan members in kunnen. deze gaan dan samen de strijd aan tegen een andere clan Wink alleen op deze manier is "buit" te verzamelen!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16za 09 aug 2014, 18:56

We hebben sinds deze mode er is 3 gebouwen klaar en deze zijn uiteraard nog maar Tier 1. We hebben 22 gevechten gedaan en ons winst percentage was de eerste dag dat we deze gevechten deden 57%! We hadden toen een nice team met de juiste tanks en mensen die het spelletje wel snappen, maar sindsdien gaat het klote! We staan nu op nog maar 31.82% winst... Zelf wil ik niet meer mee doen als het maar een random team is met verschillende tanks. We moeten gewoon 7 goede spelers hebben die met 4 gepimpte KV-1S'en en 3 Hellcats rijden om ook maar iets van een kans te hebben geloof ik. Er zijn meer samenstellingen goed maar hou het voorlopig maar op 4x KV-1S en 3x Hellcat

Ook zijn er clan leden die continue iedereen blijven inviten waar anderen zich aan beginnen te storen. Ze inviten zelfs als er niet eens genoeg mensen online zijn om een gevecht te kunnen starten! Als dit niet stopt zullen deze personen uit de clan gekicked worden! De leaders (Realmkiller, Poskarov of ik) zullen deze gevechten organiseren en ook inviten wanneer we een poging wagen in deze mode!

Handigste is als we een vast team kunnen vormen van zo'n 10 tot 12 mensen. Dan moeten we in principe altijd genoeg mensen hebben als we afspreken.

EDIT: Ons stronghold http://worldoftanks.eu/community/clans/500012147-NA_NL/stronghold/ <--- ook in de 1ste post gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16zo 10 aug 2014, 11:46

Beetje jammer inderdaad.. er moeten, zoals je al zei, vaste mensen zijn die andere mensen inviten.
Anders word het echt een rommeltje als je met 8 verschillende tiers 6 aan komt zetten... dan zetten we ons zelf zwaar voor lul.

Er zullen dan mensen zijn die geen invite krijgen.. maar laat dit dan een motivatie zijn voor hun om nog beter te worden zodat je de volgende x wel ge-invite worden.

Verder wil ik nog ff zeggen ( wat de meeste wel zullen weten ) dat de Hellcat spelers hun tankie moeten uitrusten met een Binoculaire Telescoop en een Camo-net, dit om de KV-1S spelers hun dikke gun het werk te laten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16zo 10 aug 2014, 14:44

even over dat ge-invite. mag ik dan jou, beav, ook vragen om mij ook niet steeds te inviten, want het is namelijk  inderdaad bloed irritant, nah just kidding  Wink 

zou graag met die battles mee willen doen, mits ik goed genoeg wordt gevonden natuurlijk  Smile alleen zal het nog even duren,  eerst mn kv-1 weer terug, de 1S researchen, die dan kopen en je weet hoe het gemiddelde dagje wot er aan toe gaat
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16zo 10 aug 2014, 16:14

als we straks een "vast" team zouden hebben dan stuur ik idd geen invites meer naar iedereen Wink

level je tanks maar snel! ik wil je er zeker graag bij hebben !
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16ma 11 aug 2014, 16:08

ik ben erachter dat we de bonussen elke keer opnieuw aan moeten zetten voordat we deze daadwerkelijk ontvangen! een bonus aanzetten kost 100 buit en ook mag er steeds maar 1 bonus tegelijk geactivieerd zijn... voordat we uberhaupt een bonus kunnen activeren zullen gebouwen gebouwd moeten worden. de fundering voor deze gebouwen ligt al maar we hebben nog zeg maar 4x 400 buit nodig om alles te bouwen en dan hebben we alles gebouwd wat er te bouwen valt. alle gebouwen zijn dan wel maar tier I + alle depots zijn leeg. gebouwen van tier I geven nog niet veel bonus uiteraard. hoe hoger de tier, hoe hoger de bonus!

de meeste bonussen kosten 100 buit en het duurt 1uur om ze te activeren. de bonus zelf duurt dan 2uurtjes. uitzondering is het verdienen van buit tijdens de fortificatie gevechten. deze kost maar 15 buit en duurt 4uur! ook deze kost een uur om te activeren. er moet dus flink gevochten worden om veel gebruik te maken van de bonussen.

nu is de vraag aan jullie:

  1. Dat hele fortificatie gedoe laten voor wat het is...
  2. Serieus eraan gaan werken om een goed team + reserves te krijgen die regelmatig buit binnen harken op bepaalde tijden.
  3. Aan blijven klooien zoals we nu doen?


Kiest men voor de 2de of 3de, dan wil ik nog het volgende weten:

  1. Eerst alles bouwen en upgraden, depots vullen en reserves opbouwen voordat we bonussen activeren op gezette tijden?
  2. Meteen beginnen met reserves op te bouwen zodra dit mogelijk is om al meteen bonussen te activeren


als laatste nog:

  1. Echt alleen maar met een vast team + reserves werken?
  2. Iedereen mag klooien naast het vaste team? (er kunnen meerdere afdelingen tegelijk gemaakt worden).


als we een vast team zouden maken dan word daar een apart topic voor gemaakt waar alle info in te vinden zal zijn Wink

Verder wil ik iedereen vragen om te koppelen aan het stronghold zelf! niet aan een klein gebouw... Als iedereen verspreid zit is dat erg lastig om buit te verplaatsen!!!
Klik op Fortificatie / stronghold, klik op het grootste gebouw midden onderaan, klik dan rechts beneden op garnizoen en dan klik je op Koppel aan bouwwerk.

EDIT: hoe ik er zelf over denk,
ik zie een vast team wel zitten met genoeg goede spelers met de juiste tanks en skills!
meer dan 1 afdeling moet kunnen zolang het vaste team maar de voorrang heeft en anderen niet continue onze stats verneuken! (die zijn nu al erg slecht)
eerst alles bouwen en upgraden en alles heeft mijn voorkeur! liefst tot tier IV en alle depots / reserves propvol en dan pas uitgeven aan bonussen zodat men ook daadwerkeloijk iets merkt van de bonus


Laatst aangepast door DaBeav op ma 11 aug 2014, 17:10; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16ma 11 aug 2014, 16:28

2: een vast team maken met daarom heen reserve spelers. Ik ben hier voorstander van omdat er mensen zijn die denken dat ze goed zijn, maar daadwerkelijk falen ze keihard. + een vast team raakt op elkaar ingespeeld wat 1 heel groot voordeel is!!

-

1: eerst alles een beetje opbouwen en sterk maken. Hierdoor leggen we een goeie basis!!

-

1+2: ik wil graag een vast team, maar om andere te verbieden niet te mogen vechten is ook wat..

Daarom zou ik het geen probleem vinden als er naast het vaste team ook nog gevochten word, MAAR het moet niet zo zijn dat het "2e team" meer gaat spelen als het "hoofdteam"

Een voordeeltje zou kunnen zijn dat "team 2" dan mischien wel zo op elkaar ingespeeld raakt dat we uiteindelijk met 2 verschillende sterke teams stronghdjolds kunnen doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16ma 11 aug 2014, 16:30

als er een vast team word aangemaakt zou ik me daarvoor graag willen aanmelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16ma 11 aug 2014, 16:38

DaGoonch!! schreef:
2: een vast team maken met daarom heen reserve spelers. Ik ben hier voorstander van omdat er mensen zijn die denken dat ze goed zijn, maar daadwerkelijk falen ze keihard. + een vast team raakt op elkaar ingespeeld wat 1 heel groot voordeel is!!

-

1: eerst alles een beetje opbouwen en sterk maken. Hierdoor leggen we een goeie basis!!

-

1+2: ik wil graag een vast team, maar om andere te verbieden niet te mogen vechten is ook wat..

Daarom zou ik het geen probleem vinden als er naast het vaste team ook nog gevochten word, MAAR het moet niet zo zijn dat het "2e team" meer gaat spelen als het "hoofdteam"

Een voordeeltje zou kunnen zijn dat "team 2" dan mischien wel zo op elkaar ingespeeld raakt dat we uiteindelijk met 2 verschillende sterke teams stronghdjolds kunnen doen!
hier sluit ik me bij aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16ma 11 aug 2014, 17:15

Voor de clan is een vast team het beste maar aanklooien is ook leuk, ik ben zelf nogal een wat individuele speler en maak er soms een potje van (ofwel  total noob ofwel met geniale acties).

Tja, dan die tankkeuze, ik was/ben niet  van plan om de Russische tanks te gaan spelen.
Ik zie ze in het  spel toch vaak als de 'muscle without brains' (dit geld natuurlijk niet voor alle Russische tankers, ik wil niemand beledigen, tenslotte ben ik zelf  ook niet de beste speler).

Dan de beschikbaarheid om te spelen. Vanwege mijn werk, 7op-7af in de nachtdienst, ben ik gewoon niet altijd beschikbaar en wanneer ik er dan ben, ben ik vaak slecht geconcentreerd/moe en moet vrij vroeg weg naar m'n werk of wil naar bed. Maar als ik dan een keer mee kan doen vind  ik het wel erg leuk.

Ook wil ik  altijd eerst even m'n 2xp ed binnenhalen voor ik aan teamplay ga doen.

Mocht er besloten worden om een 2de (aanklooi/fun) team samen te stellen dan heb ik een M6, een
VK 36.01 (H), een VK 30.02 (M) of een Schmalturm ter beschikking.

Tot slot, er zouden oefengevechten gedaan kunnen worden tussen het 'vaste-' en 'aanklooi team' om de samenwerking te trainen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poskarov
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Poskarov


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 75

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16ma 11 aug 2014, 17:17

Ik vind het een goed idee. Want zoals DaGoonch al zei..

"omdat er mensen zijn die denken dat ze goed zijn, maar daadwerkelijk falen ze keihard."

Daar kan ik niet tegen. Soms denk ik dan ook gewoon in de battles. Wat doen hun allemaal om te winnen? Maarja.. iedereen z' n eigen taktiek.

Ik denk dat een vast team met reserves beter werkt dan een bij elkaar geschraapt team..

Dus ik sluit me graag bij het vaste team aan met VinceHb. Als één van de Hellcat drivers.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16ma 11 aug 2014, 17:23

Dazbog schreef:
Tot slot, er zouden oefengevechten gedaan kunnen worden tussen het 'vaste-' en 'aanklooi team' om de samenwerking te trainen.

Das potdomme een goed idee als we met een vast team + reserves gaan werken! En aan de reacties te zien zal dit wel gaan gebeuren.

Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16ma 11 aug 2014, 17:43

ja dat is zeker een goed idee.. ik wou er niet op reageren aangezien het offtopic zou zijn in mijn ogen Razz

maar een oefengevecht is zo gepiept in een trainingskamer.. team 1 tegen team 2!
Terug naar boven Ga naar beneden
PDx
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse
PDx


Aanmelddatum : 11-03-14
Berichten : 16

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16ma 11 aug 2014, 17:57

De eerste gevechten waren inderdaad heel leuk omdat we een goede line-up hadden. Zelfs paar keer gewonnen als de matchmaking ons maar 20-30% kans gaf Smile
Ik zie het ook wel zitten om mee te spelen als er een serieus team bijeengezocht kan worden, maar ik zou het ook niet erg vinden als ik in het tweede team terechtkom. Zolang we maar kunnen spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16ma 11 aug 2014, 20:18

Net Fortificatie gevechten gedaan met DaBeav, ikzelf, Pedoxx, Realmkiller, rare vinceHB XD, Dahzbog en pegasus45! en cplpatrick heeft ook nog ff meegedaan!

het begin ging stroef, maar we gingen echt steeds beter spelen!

ik vond met name vince Hb en pedoxx heel erg goed spelen in hun desbetreffende tank!

ik ging heel goed samen met Pegasus!!(ik vond echt dat je een paar x echt goed me rug verdedigde Pegasus!!!) ik zie in hem wel een hele goeie maat om samen een flank te verdedigen, dit gaat ook goed met rare vinceHb maar rare Vince is meer een vliegende keep tussen aanval en verdediging!

dus ik zeg! dit team houden! ik zeg wel eerlijk, ik zou cpl patrick in zijn helcatt vaste waarde worde in team 1 in plaats van dahzbog.

de spelers die sowieso niet in team 1 komen wat mij betreft zijn iprokiller en gidibeer, deze spelers zijn gewoon niet goed genoeg voor team 1!

mijn beste score was 24 buit geloof ik!!
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16ma 11 aug 2014, 21:44

ik vermoed dat er een leuke team word gemaakt,we hebben heerlijk gespeeld net en raken aardig op elkaar ingespeeld.
echt top!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16ma 11 aug 2014, 23:08

mooie stronghold avond! gewoon ff bijna 1200 buit binnen geharkt Wink klasse jongens !

ik ga met een post beginnen voor het team en allerhande andere info rondom stronghold teams en commanders. hou het forum in de gaten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Hesperian
Luitenant-kolonel
Luitenant-kolonel
Hesperian


Aanmelddatum : 26-02-14
Berichten : 29

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16ma 11 aug 2014, 23:40

Stronghold was leuk vanavond.. count me in.. Ole 
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16di 12 aug 2014, 09:52

ALS we 2 teams willen gaan maken, zou het dan niet slimmer/beter zijn dat we dan de spelers een beetje verdelen over beide teams.(Klinkt een beetje lullig)dat we dan niet de beste in 1 team hebben en dat team 2 maar de "mindere" spelers krijgt onder het mom van "we willen 2 teams, dus zet hun maar dan bij elkaar. Dan is het voor team 2 ook leuk ipv steeds alleen maar verslagen te worden. Nogmaals sorry dat het zo lullig klinkt (wees aub niet boos op mij Wink ) Maar zo zie ik het
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16di 12 aug 2014, 10:20

Dutchguy schreef:
ALS we 2 teams willen gaan maken, zou het dan niet slimmer/beter zijn dat we dan de spelers een beetje verdelen over beide teams.(Klinkt een beetje lullig)dat we dan niet de beste in 1 team hebben en dat team 2 maar de "mindere" spelers krijgt onder het mom van "we willen 2 teams, dus zet hun maar dan bij elkaar. Dan is het voor team 2 ook leuk ipv steeds alleen maar verslagen te worden. Nogmaals sorry dat het zo lullig klinkt (wees aub niet boos op mij Wink ) Maar zo zie ik het

Nee!, want we willen prestatie gericht fortificatie gevechten gaan doen.
En er zijn gassies die kunnen daar gewoon niet aan meedoen.

Het gaat erom dat je fortificatie gevechten wint zodat je snel buit kan verdienen.

Als we een paar slechte mensen meenemen het gevecht in dan verliezen we veels te veel en daardoor verdienen we oom niet snel genoeg buit.

Dus geen teams samen voegen. We willen 1 team wat vast word en op elkaar ingespeeld is, als je dit steeds gaat switchen raak je nooit op elkaar ingespeeld en dan kom je nergens!

Dat team 2 gaat switchen met bijvoorbeeld hun reserve spelers lijkt me geen probleem.
Mocht er iemand echt in team 1 willen zal hij moeten bewijzen dat hij beter is dan ėėn van de andere spelers uit team 1.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16di 12 aug 2014, 11:24

Heb ik me gister bewezen?? Ja toch hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stronghold mode team NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stronghold mode team NANL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stronghold mode team NANL2
» Stronghold team NANL - Kampioen klasse
» Stronghold team NANL - Medium klasse
» Stronghold team NANL2 - Medium klasse
» Stronghold Tactics.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: