[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 World of tanks

Ga naar beneden 
+17
Demoulius
renevanh
Angr
Realmkiller
GaZz
snooyer
hero
uitdeweg
Xander
Noah
Roytje
~AnYo-0.0-Shika~*
PaRaDoX
Founder
bram
DaGoonch!!
DaBeav
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16zo 03 jun 2012, 22:13

Nice Xander nog een n00b erbij Razz jij ouwee takketeef vsn me XD ow enne.. Over tanks die zuige.. Alle duitse tanks zuigen ook Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16zo 03 jun 2012, 22:19

JIJ ZUIGT ........(that's what she said WOOHOOOOOOOOOOOO) XD

duitse arty is opzich wel fijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Roytje
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Roytje


Aanmelddatum : 01-06-11
Berichten : 62

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16zo 03 jun 2012, 22:42

Never understimate the Tiger II oftewel konigstiger Razz
E-75 is ook gaaf, maar de tier 8, 9 van de Duitsers zijn echt vet (een van de nauwkeurigste heavys in het spel, en ook een van de meest generfde tanks, dus zeg niet dat de duitse tanks zuigen want zelfs generfd zijn ze goed Wink) Oh ja vergeet de panther (2) en e-50 ook niet (e-50 is zelfs de nauwkeurigste tank in het spel, met een uitwijking van 0,26, en dat voor een medium XD, ik zeg gewoon het is een sniping platform. fast and mobile)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16ma 04 jun 2012, 00:56

vandaag met Bami en daarna met Gio gespeeld...

met Bami ging ik wel lekker ! 7 kills in 1 game Razz ik was daarmee alweer gevechtsheld XD Top gun... ergste was nog dat ik bij 2 tegenstanders net een fractie van een seconde te laat was want dan had ik er 9 gehad Very Happy wel de badge Tank aas gehaald XD
Spoiler:

met gio ging ik niet zo geweldig lekker. maarja de m3 lee zuigt gewoon vind ik XD wel hier en daar wat kills en heb nu ook de m5 en die bevalt me zeer goed ! nu moet ik nog geld sparen voor tankjager level 4, de M8A1 Smile die heb ik onderzocht maar door verschillende aankopen en upgrades was me geld op hahaha zit ondertussen wel al op 141 kills en me % zijn weer omhoog het lopen gelukkig Razz

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16ma 04 jun 2012, 16:43

heei zeg ff dat ik goed gespot heb voor je dat potje! jij ouwe kakdoos!

en Roytje .. dan zal het wel zijn wat Gio zegt Razz dan suck ik gewoon hahaha en jaaahaaaa kom maar op met jullie grapjes Razz stelletje poepsexers XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16ma 04 jun 2012, 17:10

fuck yeah XD is best wel melig haha xd alleen ik ben er nog teringslecht in haha Razz pas 1 kill gehad in 3 potjes XD bah bah Razz kga nu weer verder >_<
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16wo 06 jun 2012, 00:20

wat zal ik eens doen. ik kan 3 tanks kopen maar weet niet welke ik eerst zou pakken.

de keuzes:
M7 Priest (artillerie) 175K
T40 (tankjager) deze nog niet onderzocht maar wel bijna Very Happy 125K
M8A1 (Tankjager) 130K

ze zijn allemaal level IV en ik ga ze alle 3 uiteindelijk kopen maar weet niet met welke ik zou beginnen XD met welke zouden jullie beginnen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16do 07 jun 2012, 02:21

bedankt voor jullie advies! ik heb er echt veel aan gehad Wink stelletje rukkerts Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
uitdeweg
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-06-12
Berichten : 16

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16do 21 jun 2012, 08:40

hallo iedereen, ik ben een echte fan van world on tanks, heb een 20-tal tanks gaande van clase II tot X, de hele zware tanks speel ikniet veel, teveel verlies van crediets, tankjagers zijn men favoriet. Ik erger mij alleen aan het feit dat er zo weinig "teamwork" is, geen samenwerking met andere spelers.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16do 21 jun 2012, 09:13

Klopt uitdeweg!! Bloed irritant als er geen samenwerking is! Daarom is het ook jammer dat je met niet meer als 2 man in een party kan.. Dan moeten we dokke!! Dus we zoeken nog een rijkert.. Uitdeweg..?? Stel jij je beschikbaar als ons suikeroompje!? Geheh XD dn zijn we van het probleem af van het niet spelen in teamverband!!
Terug naar boven Ga naar beneden
uitdeweg
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-06-12
Berichten : 16

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16do 21 jun 2012, 11:39

wist niet dat je moest dokke voor teamspelen met meer dan 2 spelers. Hoe gaat dat te werk en wat kost dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16do 21 jun 2012, 16:12

Als gewone speler kun je een peloton maken met maximaal 2 spelers. Als premium lid kun je meer mensen in je peloton inviten, tank compagnies maken, ingame clan maken en meer van dat soort zaken. De kosten zijn 10 per week of 10 per maand ofzo. Ik weet het niet precies. In de garage van WoT kun je helemaal rechtsboven op premium kopen (?) klikken. Daar vind je alle info Wink Verder kunnen we wel trainigs gevechten doen met meerdere mensen maar dan kun je niks verdienen. Reparaties en dergelijke zijn dan ook gratis MAAR verschoten ammo moet je wel betalen...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16do 21 jun 2012, 18:33

Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16do 21 jun 2012, 18:49

Niceeeeeee :O Morgen mag het gips van m'n hand eraf en met een beetje geluk hoeft er niet weer opnieuw gips om en kan ik weer volop genieten van WoT Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16do 21 jun 2012, 18:53

ziet er allemaal goed uit ! ik zal straks eens updaten en checken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
hero
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
hero


Aanmelddatum : 18-07-11
Berichten : 1512

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16do 21 jun 2012, 20:59

ik heb ook een account gemaakt en ik heet NAHeroo Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16do 21 jun 2012, 21:18

post dat even in het juiste topic aub Razz
https://nedclan.actieforum.com/t674-chat-spelers-info Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
uitdeweg
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-06-12
Berichten : 16

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16za 23 jun 2012, 22:11

Wie heeft ervaring met artillerie in WOT? Hoe mikken die? Hoe kunnen die een tank raken aan de andere kant van het speelveld?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16za 23 jun 2012, 22:22

Ik heb er vaker mee gespeeld. Om een idee te krijgen kun je even hier op het forum bij de WoT filmpjes kijken. Topic Beav's WoT filmpjes en dan T57 of M37 Wink Dat zijn artillerie tanks. Ik ben op me foon anders had ik de link wel even gepost...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16ma 25 jun 2012, 13:22

Waarom ineens 3x ervaring bij eerste winst?

Het was 2x!! Of komt dat doordat ik gelevelt ben?
Of door de patch!?

Uitdeweg.. Ik snap ook niks van arty!! Zwaar frustrerend om mee te spelen!!

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16ma 25 jun 2012, 15:40

3x is waarschijnlijk een goedmakertje omdat we 1 dag niet hebben kunnen spelen. Ik heb het al 2 dagen btw (sinds de update) hopenlijk blijft het nog een paar dagen haha Ik had gisteren bij 1 tank 900+ en 3 tanks 1000+ hehe Niet zeuren maar goed spelen en die ervaring innen!

Arty is relaxed! Goed plekje kiezen en geduldig wachten en dan toeslaan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16za 30 jun 2012, 14:34

en waarom is het dit keer weer x3 ?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16za 30 jun 2012, 14:41

Ik zou het niet weten. Gewoon van profiteren zou ik zeggen en niet zoals mij je eerste potje winnen en een totale ervaring van maar 54 krijgen als het x3 is haha
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16za 30 jun 2012, 15:13

ik gad net 360! zwaar kut gewoon! gewoon me x3 verpest!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16za 30 jun 2012, 17:05

whaaaaaa das minders vriend Wink

ik heb nu net 3 potjes gespeeld. 1ste met me lvl 4 arty: 1045 ervaring en met me lvl 5 heavy eerste potje verloren (188 ervaring) en 2de potje 2187 XD heerlijk dat x3 Razz zometeen ff naar de winkel en dan ff met andere tanks wat ervaring verdienen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





World of tanks - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 5 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
World of tanks
Terug naar boven 
Pagina 5 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» world of tanks blitz
» World of Tanks N-Agents Modpack
» NANL World of tanks recruitment beleid & info
» Vragen over Tanks
» Elite tanks

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: