[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Stronghold mode team NANL

Ga naar beneden 
+7
Pagasus45
Hesperian
PDx
Dutchguy
DaGoonch!!
Poskarov
DaBeav
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16zo 28 sep 2014, 16:21

cplpatrick schreef:
...

misschien moeten we is een keer een beter plan gaan bedenken en oefenen in training bijvoorbeeld met team 2 oefenen

Wanneer gaan we dat doen dan?
Als we hiervoor iets definitiefs afspreken, lijkt me wel een leuk plan.

Terug naar boven Ga naar beneden
PDx
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse
PDx


Aanmelddatum : 11-03-14
Berichten : 16

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16zo 28 sep 2014, 16:51

Ik denk dat het ook handig zou zijn als de teamleiders voor elke map (of de meest voorkomende) een duidelijke strategie opstellen. Wie waar moet staan en wat er moet gebeuren als de enemy spotted is enzo.
Voorlopig is het in de laatste 10 secondes voor de battle dat er beslist wordt wat er gaat gebeuren, en de helft heeft het toch niet gehoord :p
En dat er als een team kan gereageerd worden op bepaalde zaken, want het is meestal gewoon "doe maar wat" vanaf er moet afgeweken worden van het originele plan.
Voor mij hoeft dit allemaal zelfs niet, maar als je toch van plan bent om iets serieuzer te spelen (en zeker als je T8 wil gaan spelen) dan is het misschien wel opportuun.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16zo 28 sep 2014, 17:05

het was de bedoeling dat in http://www.n-agents.net/t998-stronghold-tactics vaste tactieken gepost zouden worden door DaGoonch. verder heb ik met vincie besproken dat de orders sneller en duidelijker gegeven dienen te worden aan het begin van de battle en dat iedereen stil moet zijn totdat de orders gegeven zijn. ook is het zo dat we, de vaste mensen van team 1, zowat allemaal wel weten wat we moeten doen in het begin van de game omdat we al zoveel games samen gespeeld hebben. dat het beter en serieuzer kan klopt wel! hoe het bij tier 8 eraan toe gaat zullen we vanzelf merken als we een tier 8 game doen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16zo 28 sep 2014, 17:25

Ik blijf erbij wat ik al gezegd heb.. als de commander niet eens serieus kan doen en niet in team belang denk (dus maar doet waar hij zelf zin in heb) dn kan je wel trainingskamers gaan openen maar dat heeft dan ook weinig zin.

Team 1 weet inmiddels wel wat ze moeten doen. De commander moet alleen zeggen of het een aanvals of verdedigende tactiek word die game. Thats all.

En als ik in mijn type 64 rij zou ik graag een vrije rol willen.. want soms word il naar de meest onlogische plekken gestuurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16zo 28 sep 2014, 19:21

Ik denk dat we nog steeds in de beginfase zitten. Hoewel we al de nodige partijtjes gespeeld hebben en de resultaten niet slecht, zullen er nog velen moeten volgen voor we echt een geoliede machine zijn.

En daar mag best, zeker nu we nog tier 6 spelen, af en toe wat creatief te werk gegaan worden, wat lol maken en gelachen worden wanneer het op niets uit draait

Het komt nog regelmatig voor dat we volledig verrast worden en dan moeten we ook alla minuut kunnen improviseren.

Training partijtjes lijkt mij ook nog steeds zinvol, niet zo zeer team 1 tegen team 2 maar voor het verkrijgen van een groter team 1 en met meerdere mensen die, als dat nodig is, het commando kunnen nemen.

Voor als nog heb ik er in ieder geval veel plezier in.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16zo 28 sep 2014, 20:04

Zeker dazbog, plezier maken is het aller belangrijkste! En lachen dat doen we meer dan genoeg met zijn alle haha. Ik zit ook vaak zat met de tranen in me ogen XD

Ik denk dat training geen zin heeft, op enemys trainen kan namelijk niet ze zullen altijd onverwachte dingen doen. We zullen echt les moeten leren uit de battles.
Maar das mijn mening Smile

Ik kijk al uit naar morgen avond!

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16ma 06 okt 2014, 22:42

vandaag een goede fortificatie avond gehad! 16 gewonnen en maar 4 verloren! weer een gebouw naar 4 geupgrade (nog maar 5 gebouwtjes te gaan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16di 07 okt 2014, 00:17

jaa dat ging weer lekkaah! Moeten we houden zo boys Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16di 07 okt 2014, 05:45

Zeker lekkorrr! We worden nogsteeds beter allemaal! We zijn echt nogsteeds stijgende Smile dat zal onze winrate ook wel laten zien zeker beav?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16di 07 okt 2014, 07:37

Ja die stijgt uiteraard ook nog steeds. Is momenteel 55.46%
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16ma 20 okt 2014, 22:54

vandaag 13 gewonnen, 6 verloren en tankodrome geupgrade naar tier III!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16ma 15 dec 2014, 23:24

balans van vandaag: 13 gewonnen en maar 2 verloren waarvan 2 tegen hetzelfde team en beide keren op het randje verloren! 1 game gelijk gespeeld...

2 gebouwen geupgrade:
Militaire school na weken eindelijk van III naar IV
trainingseenheid van II naar III (met behulp van buit van het commando centrum XD)

we hebben nu in totaal 501 gevechten gedaan waarvan we 53,49% gewonnen hebben. we behalen 53,9 buit gemiddeld per game! dit kan en moet beter Razz

zowat alle games vanuit verdediging begonnen en dat werkt echt beter dan rushen of aanvallen in ons geval.
iedereen bedankt en op naar de volgende overwinningen!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16ma 12 jan 2015, 22:40

vandaag 14 gewonnen en 6 verloren! dat brengt ons percentage op 53.29% na 593 gespeelde battles Wink

ook weer een gebouw geupgrade naar tier IV whoop whoop Razz nu zijn alle gebouwen tier IV op 1 na maar dat de komende weken ook wel weer geregeld worden !

zodra alles tier IV is kunnen we depots gaan vullen en reserves maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16di 03 feb 2015, 00:53

Vandaag een redelijk korte fortificatie avond maar genoeg om 10 games te winnen en er maar 2 te verliezen! Ook genoeg buit binnen gehaald om ook ons laatste gebouw te upgraden naar tier IV!!! Vanaf nu dus sparen voor reserves en dus ook om zo nu en dan clan extra's aan te zetten maar eerst wat reserves opbouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16di 03 feb 2015, 01:17

Vond het inderdaad een kort avondje.
mag ik ook zeggen dat ik het ineens wel vreemd vond om met me kv85 te gaan spotten in me eentje??
misschien handig om toch iemand bij me te hebben voor als ik spot enof ze ineens voor me staan zoals die amx ineens stond.

Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16di 03 feb 2015, 06:41

Toen ik gisteren avond in me kv85 ging spotten ging het hartstikke goed hoor patje XD

En 1 scoutje is wel een goed idee maar, naar mijn mening is 1 scoutje voor 6 tanks te weinig. We zijn vaak zat in situaties gekomen waarin we net ff een heavy tank te kort kwamen.

Maar we hebben dus wèèr aardig gepresteerd gisteren Smile
We doen het nog steeds goed als team boys! Allemaal even een schouder klopje aan jezelf geven ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16di 03 feb 2015, 07:31

DaGoonch!! schreef:
Toen ik gisteren avond in me kv85 ging spotten ging het hartstikke goed hoor patje XD

En 1 scoutje is wel een goed idee maar, naar mijn mening is 1 scoutje voor 6 tanks te weinig. We zijn vaak zat in situaties gekomen waarin we net ff een heavy tank te kort kwamen.

Maar we hebben dus wèèr aardig gepresteerd gisteren Smile
We doen het nog steeds goed als team boys! Allemaal even een schouder klopje aan jezelf geven ^^

Ik moest alleen 1 kant op zonder backup of wat dan ook

Maar goed jij weet natuurlijk hoe het moet,dus ik geef maar geen mening meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16di 03 feb 2015, 07:42

Ik beschouw het laatste potje als een experimentje dat goed af liep.
Beter had ik jouw kant op kunnen gaan en boven aan de afdaling blijven staan.

Wat de duur betreft van gisteren avond, volgens mij is 2 tot 2 1/2 lang genoeg,
veel langer kun je je toch niet goed concentreren. Voorgaande avonden liepen ook
meestal de eerste uren goed om dan in verlies reeksen terecht te eindigen.

Ik hoop wel dat er gouw meer mensen mee kunnen/willen gaan doen zodat we ook wat vaker
met onze tier 8 tanks kunnen gaan battlelen.

Al met al vond ik het gisteren avond lekker gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16di 03 feb 2015, 07:48

Ik had gisteren idd wat experimentele bezettingen en strategiëen. Deze x dus Dashbog in de aanval ipv verdediging. Het ging hem goed af moet ik zeggen. We hebben als team prima gepresteerd.


Laatst aangepast door Pagasus45 op di 03 feb 2015, 19:44; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16di 03 feb 2015, 07:53

Pagasus45 schreef:
Ik had gisteren idd wat experimentele bezettingen en strategiëen. Deze x dus Dashbog in de aanval ipv verdediging. Het ging hem goed af moet ik zeggen. We hebben als team prima gepresteerd.

Geef het voortaan ff aan dan want ik was verast om met me heavy te gaan spotten,had ik net zo goed me FV kunnen nemen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16di 03 feb 2015, 09:08

Haha is patrickje op zijn banaantje getrapt XD

Majaa zoals je al zegt XD XD XD ze kunnen jou niet gebruiken zoals ze mij gebruiken natuurlijk.. iedereen heeft zijn eigen speelstijl, sommige kunnen zich aanpassen, sommige niet XD XD XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16di 03 feb 2015, 10:36

Het ging idd lekker gister.
Patje je stond ook niet helemaal op de goede plek om te spotten eerst stond je veel te ver opzij en daarna stond je te ver naar voren.Paga moet ook veel korter zijn met commando's zoals we vorige week ook al opgemerkt hebben.

Offtopic ik krijg de laatste dagen bijna geen mailtjes meer als er nieuwe berichten zijn ook zijn de topics met nieuwe berichten vaak niet rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16di 03 feb 2015, 13:01

Ik vond de commando's stukken beter dan voorgaande weken! Qua tactiek was het soms verrassend zeg maar.
TS3 was erg drukjes! Een knagend belgje, een tv die steeds een paar seconden door kwam, echo's van alle kanten & allerlei andere geluiden van de spelers. Hier word een oplossing voor gezocht. We hebben al 2 eventuele opties!

Patje, jezelf melden als het commando je niet zint. Dat je in je eentje naar het strand ging was gewoon fout aangezien de nme ongemerkt achter je door kon rijden en als er meerdere nme's kwamen zou je dood gegaan zijn. Volgende x helemaal niet zo ver gaan en dichter bij je allies een plek kiezen of iig een plek waar je iets kan betekenen.

Offtopic reactie op den dave: probleem is al langer bekend, een oplossing is er niet, de workaround is: check de tijden van berichten (helemaal rechts in de onderwerpen lijst) of klik op de index rechts onderaan op : actieve onderwerpen van vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16di 03 feb 2015, 13:42

@Dazbog schreef:
wat de duur betreft van gisteren avond, volgens mij is 2 tot 2 1/2 lang genoeg,
veel langer kun je je toch niet goed concentreren. Voorgaande avonden liepen ook 
meestal de eerste uren goed om dan in verlies reeksen terecht te eindigen.

Zou wat dat betreft een idee zijn om er een 2de avond bij te pakken? Beide van 2 uur ofzo bij genoeg animo soms is het lastig om genoeg mensen op maandag te krijgen misschien dat we op de 2de avond wel genoeg vaste mensen hebben en zo krijgen waarschijnlijk ook wat meer mensen de kans om mee te kunnen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16di 03 feb 2015, 15:24

DaBeav schreef:
Ik vond de commando's stukken beter dan voorgaande weken! Qua tactiek was het soms verrassend zeg maar.
TS3 was erg drukjes! Een knagend belgje, een tv die steeds een paar seconden door kwam, echo's van alle kanten & allerlei andere geluiden van de spelers. Hier word een oplossing voor gezocht. We hebben al 2 eventuele opties!

Patje, jezelf melden als het commando je niet zint. Dat je in je eentje naar het strand ging was gewoon fout aangezien de nme ongemerkt achter je door kon rijden en als er meerdere nme's kwamen zou je dood gegaan zijn. Volgende x helemaal niet zo ver gaan en dichter bij je allies een plek kiezen of iig een plek waar je iets kan betekenen.

Offtopic reactie op den dave: probleem is al langer bekend, een oplossing is er niet, de workaround is: check de tijden van berichten (helemaal rechts in de onderwerpen lijst) of klik op de index rechts onderaan op : actieve onderwerpen van vandaag.

ik heb net ff de replay terug gekeken beav en paga gaf me echt de positie B1 aan om te gaan spotten toen zei ik al gelijk waarom een kv spotten?
het is niet dat ik niet wilde hoor maar vond het ineens vreemd vooral omdat ik meestal met de heavy's mee gaat.

maar ook moet ik ff zeggen dat ik gister wat klote nieuws had gehad en misschien had ik ff geen fort moeten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 3 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stronghold mode team NANL
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stronghold mode team NANL2
» Stronghold team NANL - Medium klasse
» Stronghold team NANL - Kampioen klasse
» Stronghold team NANL2 - Medium klasse
» Stronghold Tactics.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: